חשיבות מפקח הבנייה בפרויקט

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

הקמה של בניין מגורים או כל פרויקט בנייה אחר הוא לא דבר פשוט. יש תהליכים רבים שצריך לבצע, שיטות בנייה מסוימות שחשוב לעמוד בהם, אישורים שצריך לקבל, מהנדס, קבלן ואנשי מקצוע רבים אחרים שצריכים לכלול בהקמת הפרויקט. לפני כל פרויקט בנייה חדש חשוב ליצור קשר גם עם מפקח בנייה. מפקח זה חשוב מאוד למעקב אחר הליך הבנייה ועל אף שהשירות שלו הוא תוספת להוצאה הראשונית שלכם על הנכס, הרי שהוא יכול לחסוך לכם עלויות רבות שעשויות להיגרם כתוצאה מליקוי בנייה שונים, איחורים בהשלמת הבנייה או שימוש בחומרי גלם לא נכונים או לא איכותיים שעשויים לעלות לכם לאחר מכן ביוקר.

איך לבחור מפקח בנייה?

מפקח בניה צריך להיות איש מקצוע מנוסה, בעל הידע הנדרש בתחום הבניה, הכשרות מקצועיות בנושא וכמובן ערנות גבוהה לגבי כל מה שקורה בפרויקט. על המפקח לשים לב גם לפרטים הקטנים ביותר. כך למשל: לשים לב שהמידות של המבנה נכונות כבר במהלך שלבי הבנייה, לשים לב שהעובדים עושים שימוש בחומרי הגלם הנכונים, שהם לא מעגלים פינות, שהכול מתבצע לפי לוח הזמנים ועוד. על המפקח לעדכן אתכם לאורך כל התהליך כמובן וחשוב לבחור באדם אמין עם פרויקטים נוספים באמתחתו. לבסוף, יחסי אנוש טובים גם כן עשויים להשפיע לא רק על אופן ההתנהלות מולכם אלא גם מול העובדים בשטח.

מפקח בניה בפרויקט השקעות בנדל"ן:

השקעות בנדל"ן הן דבר מוכר בכל מדינה בעולם. יזמים רבים, בעלי יכולת כלכלית, מעוניינים להקים מבנים חדשים למגורים, מבנים מסחריים וכן מתחמים שונים אחרים. את הנכסים החדשים שיבנו הם ישכירו וייהנו מהתשואה השנתית או ימכרו ברווח מהיר לאחר הבנייה. כל פרויקט שכזה הוא פרויקט רציני שעולה הרבה מאוד כסף וכרוך בהרבה אישורים. אנשי מקצוע רבים עובדים על כל מבנה שכזה ואילו היזם לא ירצה לקחת סיכון שמשהו בבנייה לא ילך כהלכה. כמו כן לעתים רבות היזם ירצה לשווק את הנכסים טרם השלמת הבנייה כדי להשתמש בתזרים לצורך השלמתה. במקרים כאלה היזם יתחייב לתאריך כניסה מסוים לנכס שכדי לעמוד בו צריך יהיה שהעבודה במקום תתבצע כראוי. בשל כל מה שרשמנו פה שכירת מפקח בניה למשקיעים בנדל"ן הינו קריטי.

בשביל השקט הנפשי שלכם וגם בשביל הרווחה הכלכלית:

יזם נדל"ן רוצה רק למקסם רווחים מהפרויקט שלו. לכן מדובר באיש עסקים חכם שמבין את החשיבות של מפקח בניה במקום. איש מקצוע שעולה לכם כסף אבל חוסך יותר כסף. ללא מפקח בניה אי אפשר להרים פרויקט רציני בצורה מקצועית. אם עובדים מרשים לעצמם לעגל פינות בבתים פרטיים, תארו לכם כמה פינות יעוגלו על חשבונכם בבניין מגורים. הקבלן חוסך עליכם בחומרי בנייה מבלי שתשימו לב? מפקח הבנייה שלכם ישימו לב לכך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

הוצאת היתר בניה

שאלתם את עצמכם מהם השלבים בהוצאת היתר בניה? במאמר הבא תוכלו להיחשף לשלבים השונים שיהיה עליכם לעבור אותם במעלה הדרך.

היתר בנייה סגירת מרפסת
בלוג
מדריך בניה והיתרים

רוב הישראלים לא חיים כל חייהם באותם תנאים ובאותו בית. לרוב אנשים עוברים מדירת שכירות לדירת קבע או אפילו מוכרים

היתר בניה
הסדרת היתר בנייה בטרם רכישת דירה

מבנים ללא היתר בנייה יכולים להוביל אתכם לתהליכים משפטיים מאוד מסובכים. עורך דין מקרקעין לייעוץ בנושא רכישת דירה יוכל להבטיח

היתר בנייה למרפסת
היתר בניה
היתר בנייה למרפסת

בשנים האחרונות הוספת מרפסת הפכה להיות פופולרית מאוד. אנשים רבים מוסיפים מרפסות לבתים שלהם ובמקרים רבים כל תושבי הבניין מחליטים

היתר בנייה לפרגולה
היתר בניה
היתר בנייה לפרגולה

כל מי שגר בבית קרקע עם חצר ממקם פרגולה. בקיץ, הפרגולה מגנה מפני השמש ובחורף, הפרגולה מעניקה הגנה מפני הגשם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו