אדריכל בערד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

 

אדריכל בערדמוכנים לפרויקט הגדול שלכם? פרויקט בניה יכול להיות הריסת בניין ובניית מבנה חדש, סגירת מרפסת, חניה מקורה ואפילו רק חלון חיצוני, בשביל כל אלה אתם חייבים להיעזר בשירותיו של אדריכל בערד. אדריכל יסייע לכם בקבלת אישור היתר הבניה ועיצוב מתאים ובטוח ממנו תוכלו להנות לשנים ארוכות.

 

מה תפקידו של אדריכל?

כאשר אתם מתכננים להקים מבנה חדש איש המקצוע הראשון אליו אתם צריכים לפנות הוא אדריכל. ישנם תחומי התמחות שונים של אדריכלות כמו אדריכלות פנים (כולל עיצוב פנים) או חוץ, רצוי לבחור באיש מקצוע אשר בעלי מגוון רחב של תחומי התמחות. האדריכל אחראי על תכנון הבנייה הראשונית באופן בטוח ולפי רצונו של הלקוח, לאחר מכן התרשים והתכנון מועבר למהנדס אשר בפועל דואג לבניית התוכנית.

 

תפקידו של האדריכל אינו רק להבטיח את תכנון הבית בצורה בטוחה, אלא גם בצורה עיצובית תוך שמירה על רצונות של הלקוח. יש חשיבות בתכנון ויחס גם לחלק החיצוני של המבנה, אך לא פחות לחלק הפנימי. ההבדל העיקרי בין מהנדס לאדריכל הוא הפן היצירתי של לאדריכל יש. כאשר אתם פונים לאדריכל תוכלו לקבל שירות מלא שיכלול את ההתייחסות לכל הפרטים הקטנים, רק ככה תקבלו בסופו של דבר את התוצאה הרצויה.

 

אדריכל בערד – מחירון

המחיר של שירות אדריכלות נקבע בהתאם לפרמטרים רבים ולכן אי אפשר לאמוד מחיר מדויק. כאשר אתם פונים לאדריכל לצורך ייעוץ המחיר כנראה ייקבע לפי שעה, אך כאשר מדובר על פרויקט, המחיר נקבע על פי הפרויקט הספציפי. בדרך כלל שעת ייעוץ של אדריכל יכולה לנוע בין כ-200 עד 400 ש"ח, המחיר משתנה בהתאם לניסיונו של איש המקצוע. המחירים יכולים להשתנות מהקצה לקצה בהתאם לסוג הפרויקט, למיקום הפרויקט וכמובן לצורך בכל ההיתרים הדרושים. לדוגמה, היתר בניה יכול להיות תהליך שדורש ממכם בסופו של דבר להוציא סכום של כמה מאות שקלים כולל שירות האדריכל, ואילו במקום מסוים ופרויקט אחר התהליך יכול לעלות לכם כמה עשרות אלפי שקלים. לכן, בשביל לקבל מחיר מדויק עליכם לפנות למשרד אדריכלות אשר יכיר בפרויקט שלכם, ולאחר בדיקה ראשונית יוכל להעניק לכם הצעת מחיר.

היתר בניה

אדריכל מומלץ בערדהיתר בניה הוא הליך הדורש מכם להשקיע הרבה מאמצים ולעיתים גם כסף. הוא דרוש לכל שינוי חיצוני אשר אתם רוצים לקיים בבית. במקרה בו אתם רוצים חניה מקורה, לסגור מרפסת, לבנות חלון חיצוני, להרוס מבנה ולהקים מחדש, עליכם לקבל היתר לכך. מצד שני, כל שינוי פנימי שאתם רוצים לעשות בבית אינו דורש בהיתר בניה, אך גם חשוב להתייעץ עם איש מקצוע כאשר מדובר על שינויים קיצוניים. שימו לב, ללא ההיתר אין לכם רשות לבצע כל שינוי חיצוני בבית, מדובר על עבירה פלילית לה השלכות רבות. קבלת היתר בניה עבור שינויים קטנים בדרך כלל הוא תהליך שלא אורך זמן רב ואף אינו יקר, מצד שני כאשר מדובר על פרויקטים רציניים יותר ייתכן והתהליך ייקח זמן רב.

 

על מנת שתוכלו לזרז את התהליך ככל הניתן אנו ממליצים לפנות למשרד אדריכלות מקצועי בעל ותק וניסיון אשר יסייע לכם לקבל את היתר הבניה. לעיתים כבר בפגישה הראשונית ידע האדריכל כי הסיכויים לקבל היתר בניה קלושים, במקרה כזה איש המקצוע יציע לכם אלטרנטיבה. התשלום עבור היתר בניה לאיש מקצוע הינו לפי פרויקט. זכרו, ללא ליווי של אדריכל בבקשת הבקשה אתם צפויים לעבור תהליך ארוך ומייגע. בכל אופן עליכם ליצור קשר עם אדריכל על מנת לקבל את תוכניות הבניה. תפקידו של האדריכל בתהליך זה הוא לעזור לכם להנפיק את כל המסמכים הנדרשים לקבלת היתר בניה, ויש הרבה, וכמו כן להוות תיווך ביניכם ובין כל הגורמים הקשורים בתהליך.

אדריכל בערד – עיצוב ותכנון הבית

עד כמה זה מסובך לעצב את הבית באופן עצמאי? תפקידו של האדריכל הוא בראש ובראשונה לדאוג לכם שיש לכם כיף להיכנס הביתה. העיצוב אינו רק למראית עין אלא לאווירה הכללית של הדירה. אם תפקידו של האדריכל הוא לדאוג רק לעיצוב, הוא לא היה עובר לימודים אינטנסיביים של 5 שנים. בסופו של דבר כאשר מעצבים את הבית יש לשים דגש על פרמטרים שונים כמו אקלים, בנייה עתידית, גובה הבית, חללים פרקטים, נוחות ועוד… העיצוב הוא עוד פרט בכל המערכת הזאת. תפקידו של האדריכל הוא להתייחס לכל הפרטים הקטנים והגדולים בחשיבות מקסימלית.

אדריכל בערד – בחירה חכמה

בחירה חכמה של אדריכל בערד תהיה רק לאחר סקר שוק. עליכם לבחון את כל ההיבטים הרלוונטים לפרויקט שלכם כאשר אתם רוצים לבחור איש מקצוע. החל מהתקציב הכולל שלכם למען הפרויקט ועד לכימיה ביניכם ובין איש המקצוע.

תמיד מומלץ לבחור באיש מקצוע בעל ותק וניסיון, אדריכל אשר מתמחה בכל תחומי ההתמחות של אדריכלות, זה יסייע לכם בעתיד, במקום לבחור מספר אנשי מקצוע לצורך עיצוב ותכנון הבית, אדריכל מקצועי בעל ותק יעשה את כל העבודה בעצמו.

אדריכל בערד – עד כמה נחוץ לעבוד עם אדריכל?

מחיר אדריכל בערדאדריכלות הוא מקצוע שקיים כבר מהמאה ה-19, אפילו עוד לפני שלב ההנדסה. עבודה מול אדריכל נחוצה וקריטית בהשוואה לכל מקצוע אחר. כיום אדריכלים בעלי תחומי התמחות שונים יכולים לכסות את כל עבודת התכנון והקונסטרוקציה של המבנה שלכם, וכך לחסוך לכם לא מעט כסף. ההמלצה הרווחת היא לעבוד מול משרד אדריכלות אשר יוכל להציע לכם מגוון רחב של שירותים וזמינות גבוהה בהרבה בהשוואה לאדריכל עצמאי. אין זו חובה שמשרד האדריכלות יהיה בקרבת אזור הבניה, אך זה נתון שתמיד יכול להוות פלוס לפרויקט שלכם.

אדריכל בערד – החשיבות של פגישה ראשונית

כפי שציינו, יש חשיבות רבה לפגישה הראשונה שלכם מול המשרד אליו פניתם. בכדי להפוך את פגישת הייעוץ שלכם למושלמת, אנו מציעים לכל אחד מהלקוחות שלנו להגיע עם כל השאלות אותם ירצה לשאול, לכתוב את כל השאיפות שלו מהפרויקט וכמו כן את כל הלבטים הקיימים. חשוב להגיע עם כל השאלות רשומות בכדי שלא תשכחו אף פרט. הפגישה הראשונה היא למעשה פגישה שייעודה להכיר אחד את השני, אך גם בשביל לתאם ציפיות.

אנו מאמינים שתמיד ניתן להגיע לעמק השווה בכל פרויקט שיש, כמו כן חשוב לנו לדעת בדיוק מה הלקוח רוצה בכדי לבדוק האם זה רלוונטי להתחיל בפרויקט, או שיש צורך בשינויים ספציפיים אותם חשוב לציין כבר בפגישה הראשונה. בכל אופן, התאמת ציפיות היא חלק בלתי נפרד מהתהליך, יש לה חשיבות רבה ואין לדלג עליה.

אדריכל בערד – מסקנות

אז מה עדיף, משרד אדריכלות או אדריכל עצמאי? הדעה הרווחת היא שכדאי לפנות למשרד, תמיד עדיף כמה מוחות על פני מוח אחד. כמובן שהתשובה הזאת אינה חד משמעית, ייתכן ואותו אדריכל עצמאי הוא עילוי והעבודה איתו תעשה לכם רק טוב. בכל אופן, הדבר החשוב ביותר הוא שאתם תרגישו בסופו של דבר שלמים עם הבחירה שלכם, התפשרות על איש מקצוע לא עולה בחשבון. זכרו, אדריכל מסייע ללקוחות בפרויקטים שרובם פרויקטים יקרים, אל תתפשרו על איכות השירות כאשר אתם משקיעים סכומים כל כך גבוהים.

אדריכלים בערד – איך לבחור נכון?

אדריכלים בערדחסכתם וחסכתם וסוף סוף הגעתם לתקציב המיוחל להקים את הפרויקט שלכם! רגע! כעת עליכם לדעת לשמור על הכסף אותו חסכתם ולהשתמש בו בצורה מושכלת אשר תשרת נאמנה את העבודה הקשה שלכם. כיום יש היצע אדריכלים רחב מאוד בארץ, קשה מאוד לבחור את האדריכל המתאים לפרויקט שלכם. ישנם פרויקטים מזעריים וישנם פרויקטים גדולים, בין אם מדובר על פרויקט גדול או קטן, הבחירה באדריכל מקצועי חייבת להיות שווה בכל מצב. בשורות הבאות אספנו עבורכם מידע אודות אדריכלים בערד.

אדריכלים בערד – 5 טיפים לבחירה חכמה

ריכזנו לפניכם את כל הטיפים אשר יסייעו לכם בבחירת אדריכלים בערד. הבעיה העיקרית בקרב הלקוחות הוא שיש היצע כל כך רחב של אדריכלים בערד ובכל הארץ כך שהלקוח נותר חסר אונים, בעזרת חמשת הטיפים הבאים תוכלו לצמצם באופן משמעותי את הבחירה שלכם, וכך תבחרו נכון:

  1. ניסיון 

אחד הפרמטרים שיקבעו את הצלחת הפרויקט אליו אתם נכנסים הוא הניסיון שיש לאותו גורם מקצועי. פניה למשרד אדריכלים מקצועי בעל ותק מגדיל את האחוזים שלכם לקבל היתר בניה עבור הפרויקט שלכם תוך זמן קצר. כל הליך אשר עובר האדריכל כרוך בתקלות רבות, אך אדריכל מקצועי יודע למצוא את הפתרונות המתאימים ביותר ללא עיכוב בלוח הזמנים של הפרויקט. מצד שני, אדריכל ללא ניסיון, מוכשר ככל שיהיה לא יגיע לאותם הישגים בדומה לאדריכל עתיר ניסיון.

  1. בחינה אישית

לאחר שבחנתם את ניסיוני של האדריכל הגיע הזמן לראות את התוצאות באופן פיזי. בכדי לראות האם העבודות של האדריכל מתאימות לאופי שלכם ולדרישה שלכם, תוכלו לראות את העבודות שלו בעיניים שלכם. תוכלו לעשות זאת על ידי יצירת קשר עם לקוחות עבר, עם המלצות אשר יש לאדריכל ועוד. אדריכל אשר בטוח בעצמו ובהישגים שלו אף יקשר אתכם ללקוחות שלו, תמיד מראית עין עדיפה על מילים.

  1. כימיה

חייבת להיות כימיה לא פחות ממעולה ביניכם ובין האדריכל לצידו תעבדו בחודשים הקרובים. הסיבה לכך די ברורה, בשביל האדריכל שלכם זה עוד פרויקט, אך בשבילכם מדובר על דבר הרבה יותר גדול, חסכתם לא מעט כסף ואתם לא רוצים לבזבז אותו לחינם. מצד אחד יש להבין כי הראש המקצועי במקום הוא האדריכל, אך חובה לעבוד בהרמוניה על מנת להגיע לתוצאה איתה אתם שלמים. תוכלו לבחון כבר בפגישה הראשונה את הכימיה ביניכם ובין האדריכל, אין דבר יותר טוב מאשר רושם ראשוני. כמובן שרוב האדריכלים מציעים פגישת ייעוץ חינם שם תוכלו לבחון לעומק את המשך העבודה יחדיו.

  1. תקציב

עוד גורם אשר משפיע באופן משמעותי על הבחירה שלכם הוא התקציב שלכם עבור הפרויקט, נתון שיש לציין כבר בפגישה הראשונה בכדי לבחון האם רלוונטי להמשיך הלאה. זוגות צעירים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם להוציא סכומי עתק עבור פרויקט בנייה ולכן תמיד יש לאדריכל אלטרנטיבות או מחירים נוחים. עם זאת, אסור לתת לתקציב שלכם להוות פרמטר משמעותי בבחירה שלכם. ניתן למצוא בקלות אדריכלים במחירים ברצפה, אך מצד שני אתם לא רוצים להתפשר אפילו במעט על טיב העבודה ועל התוצאה הסופית.

  1. תחום התמחות

הנתון האחרון שיש לשים דגש עליו הוא תחום ההתמחות של האדריכל. הסיבה לכך שאנו ממליצים לכם לבחור במשרד אדריכלים הוא ששם תמצאו תחומי התמחות נרחבים. אם אתם מחפשים עיצוב מודרני אך האדריכל אותו אתם פוגשים אינו בעל ניסיון בתחום זה, עליכם לחפש אדריכל אחר. אז נכון, ציינו שיש צורך בניסיון, אך בשביל להיות יותר ספציפיים, יש צורך בניסיון בתחום ההתמחות של הפרויקט שלכם. יש סגנונות עבודה רבים בתחום העיצוב, שימו לב שאתם לא מתפשרים על נתון זה.

אדריכלים בערד – היתר בניה

אדריכלים מומלצים בערדלאדריכלים תפקידים רבים בתחום התכנון והבנייה, אחת מהדוגמאות הבולטות היא הצורך בליווי מקצועי של אדריכל כאשר אתם רוצים להשיג היתר בניה. היתר בניה הינו היתר לבניה חיצונית או הוספה של בניה על מבנה קיים, בכל אחד מהמקרים יש צורך בהגשת בקשה להיתר בניה. הליך קבלת האישור אינו פשוט ויכול להימשך אפילו מספר שנים. כאשר אתם מקבלים ליווי מקצועי של אדריכל, התהליך הופך להרבה יותר פשוט. מתפקידו של האדריכל להיות לכם מסייע בכל שלבי הבקשה, הנפקת האישורים, ובחינה של עתיד הפרויקט מבחינת מחיר ואישורים. על ידי השכרת שירותיו של אדריכל הוא יהיה הגורם המתווך ביניכם ובין הרשות המקומית, ידאג להוצאת האישורים מכל הגורמים החיצוניים, וכמו כן במקרה בו לא תקבלו אישור עבור מה שרציתם, ידע האדריכל כיצד להוציא את המקסימום בהתאם לציפיות שלכם.

השאלה היא האם לא עדיף לעבור את תהליך הבקשה באופן עצמאי? ככה נחסוך את עמלות הטרחה של האדריכל. התשובה לכך היא מאוד פשוטה, לרוב תהיו חייבים את שירותיו של האדריכל באופן מינימלי על מנת להנפיק את אישורי תכנון הבניה, אך מלבד לכך אין צורך בליווי לאורך כל התהליך. עם זאת, בכל עיכוב או דחייה של הבקשה שלכם תדעו כי ייתכן ותאלצו לשלם עוד אגרות ועמלות, יותר גרוע מזה הוא שאתם תבזבזו זמן רב ומשאבים רבים על דבר שאין לכם ידע רחב בו. סיוע של אדריכל אינו חובה לאורך כל הדרך, אך יכול לקצר משמעותית את אורך התהליך ולחסוך עלויות רבות.

אדריכלים בערד – תאמו ציפיות

אדריכל מומלץ בערדעם הפגישה הראשונה שלכם מול האדריכל עליכם לעשות תיאום ציפיות, ככה תראו שאתם נמצאים על אותו קו. תיאום ציפיות כולל את כל הדרישות שלכם אל מול התקציב המיועד. שימו לב, לא תמיד מה שאתם מדמיינים הוא מה שיקרה, כפי שציינו יש מכשולים רבים עד להשגת התוצאה הרצויה, המכשולים מגיעים מצד הרשות המקומית והאישורים הנדרשים לכך. לדוגמה, לא בטוח שתוכלו לקבל היתר בניה לעוד קומה בגודל אותו אתם רוצים, אך בסיוע של אדריכל מקצועי תוכלו גם לקבל היתר בניה לשטח קטן יותר. תמיד חשוב לדעת לתאם ציפיות אך חשוב גם לדעת שבסופו של דבר האדריכל הוא איש המקצוע שיודע להבחין בין פרויקט שהגיוני להיכנס אליו ובין פרויקט שיש צורך בשינויים כבר מההתחלה.

על מה אסור להתפשר

כפי שציינו, תקציב הוא עניין משמעותי עבור כל אחד ואחת, עם זאת אסור לכם להתפשר על איש המקצוע אותו אתם בוחרים. לפעמים מה שנראה לנו זול בסופו של דבר יעלה יותר, משפט זה מאוד רלוונטי לבחירת האדריכל שלכם. כל התהליך מול משרד הבינוי והשיכון והרשויות המקומיות הינו הליך מטלטל, הליך אשר יכול לעלות לכם מאות שקלים בודדים ולעיתים גם עשרות אלפי שקלים. איש מקצוע מנוסה אינו מתמחר את עצמו במחירים נמוכים מכיוון שהוא יודע למה הוא נכנס, יש לו את הידע להתמודד מול כל פרויקט, וכמו כן המחיר אותו הוא מציע הוא סופי. רבים המקרים בהם פנו זוגות צעירים לאדריכלים ללא ניסיון אשר תמחרו את עצמם בזול ומצאו את עצמם בכל פרק זמן נוסף מוסיפים עוד כספים שלא ציפו להם בכלל. לצערנו גם לפעמים העבודה אינה הייתה מקצועית… לכן, אל תתפשרו על מה שעבדתם בשבילו כל כך הרבה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

אדריכל בחריש

  מוכנים לפרויקט הגדול שלכם? פרויקט בניה יכול להיות הריסת בניין ובניית מבנה חדש, סגירת מרפסת, חניה מקורה ואפילו רק

אדריכל בעומר

  מוכנים לפרויקט הגדול שלכם? פרויקט בניה יכול להיות הריסת בניין ובניית מבנה חדש, סגירת מרפסת, חניה מקורה ואפילו רק

אדריכל בתל-אביב

  מוכנים לפרויקט הגדול שלכם? פרויקט בניה יכול להיות הריסת בניין ובניית מבנה חדש, סגירת מרפסת, חניה מקורה ואפילו רק

אדריכל ביפו

  מוכנים לפרויקט הגדול שלכם? פרויקט בניה יכול להיות הריסת בניין ובניית מבנה חדש, סגירת מרפסת, חניה מקורה ואפילו רק

אדריכל בקריות

  מוכנים לפרויקט הגדול שלכם? פרויקט בניה יכול להיות הריסת בניין ובניית מבנה חדש, סגירת מרפסת, חניה מקורה ואפילו רק

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו