אדריכלים בקדימה – איך לבחור נכון?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

 

אדריכלים בקדימהחסכתם וחסכתם וסוף סוף הגעתם לתקציב המיוחל להקים את הפרויקט שלכם! רגע! כעת עליכם לדעת לשמור על הכסף אותו חסכתם ולהשתמש בו בצורה מושכלת אשר תשרת נאמנה את העבודה הקשה שלכם. כיום יש היצע אדריכלים רחב מאוד בארץ, קשה מאוד לבחור את האדריכל המתאים לפרויקט שלכם. ישנם פרויקטים מזעריים וישנם פרויקטים גדולים, בין אם מדובר על פרויקט גדול או קטן, הבחירה באדריכל מקצועי חייבת להיות שווה בכל מצב. בשורות הבאות אספנו עבורכם מידע אודות אדריכלים בקדימה.

 

אדריכלים בקדימה – 5 טיפים לבחירה חכמה

ריכזנו לפניכם את כל הטיפים אשר יסייעו לכם בבחירת אדריכלים בקדימה. הבעיה העיקרית בקרב הלקוחות הוא שיש היצע כל כך רחב של אדריכלים בקדימה ובכל הארץ כך שהלקוח נותר חסר אונים, בעזרת חמשת הטיפים הבאים תוכלו לצמצם באופן משמעותי את הבחירה שלכם, וכך תבחרו נכון:

 

  1. ניסיון 

אחד הפרמטרים שיקבעו את הצלחת הפרויקט אליו אתם נכנסים הוא הניסיון שיש לאותו גורם מקצועי. פניה למשרד אדריכלים מקצועי בעל ותק מגדיל את האחוזים שלכם לקבל היתר בניה עבור הפרויקט שלכם תוך זמן קצר. כל הליך אשר עובר האדריכל כרוך בתקלות רבות, אך אדריכל מקצועי יודע למצוא את הפתרונות המתאימים ביותר ללא עיכוב בלוח הזמנים של הפרויקט. מצד שני, אדריכל ללא ניסיון, מוכשר ככל שיהיה לא יגיע לאותם הישגים בדומה לאדריכל עתיר ניסיון.

 

  1. בחינה אישית

לאחר שבחנתם את ניסיוני של האדריכל הגיע הזמן לראות את התוצאות באופן פיזי. בכדי לראות האם העבודות של האדריכל מתאימות לאופי שלכם ולדרישה שלכם, תוכלו לראות את העבודות שלו בעיניים שלכם. תוכלו לעשות זאת על ידי יצירת קשר עם לקוחות עבר, עם המלצות אשר יש לאדריכל ועוד. אדריכל אשר בטוח בעצמו ובהישגים שלו אף יקשר אתכם ללקוחות שלו, תמיד מראית עין עדיפה על מילים.

 

 

  1. כימיה

חייבת להיות כימיה לא פחות ממעולה ביניכם ובין האדריכל לצידו תעבדו בחודשים הקרובים. הסיבה לכך די ברורה, בשביל האדריכל שלכם זה עוד פרויקט, אך בשבילכם מדובר על דבר הרבה יותר גדול, חסכתם לא מעט כסף ואתם לא רוצים לבזבז אותו לחינם. מצד אחד יש להבין כי הראש המקצועי במקום הוא האדריכל, אך חובה לעבוד בהרמוניה על מנת להגיע לתוצאה איתה אתם שלמים. תוכלו לבחון כבר בפגישה הראשונה את הכימיה ביניכם ובין האדריכל, אין דבר יותר טוב מאשר רושם ראשוני. כמובן שרוב האדריכלים מציעים פגישת ייעוץ חינם שם תוכלו לבחון לעומק את המשך העבודה יחדיו.

 

  1. תקציב

עוד גורם אשר משפיע באופן משמעותי על הבחירה שלכם הוא התקציב שלכם עבור הפרויקט, נתון שיש לציין כבר בפגישה הראשונה בכדי לבחון האם רלוונטי להמשיך הלאה. זוגות צעירים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם להוציא סכומי עתק עבור פרויקט בנייה ולכן תמיד יש לאדריכל אלטרנטיבות או מחירים נוחים. עם זאת, אסור לתת לתקציב שלכם להוות פרמטר משמעותי בבחירה שלכם. ניתן למצוא בקלות אדריכלים במחירים ברצפה, אך מצד שני אתם לא רוצים להתפשר אפילו במעט על טיב העבודה ועל התוצאה הסופית.

 

  1. תחום התמחות

הנתון האחרון שיש לשים דגש עליו הוא תחום ההתמחות של האדריכל. הסיבה לכך שאנו ממליצים לכם לבחור במשרד אדריכלים הוא ששם תמצאו תחומי התמחות נרחבים. אם אתם מחפשים עיצוב מודרני אך האדריכל אותו אתם פוגשים אינו בעל ניסיון בתחום זה, עליכם לחפש אדריכל אחר. אז נכון, ציינו שיש צורך בניסיון, אך בשביל להיות יותר ספציפיים, יש צורך בניסיון בתחום ההתמחות של הפרויקט שלכם. יש סגנונות עבודה רבים בתחום העיצוב, שימו לב שאתם לא מתפשרים על נתון זה.

 

אדריכלים בקדימה – היתר בניה

אדריכלים מומלצים בקדימהלאדריכלים תפקידים רבים בתחום התכנון והבנייה, אחת מהדוגמאות הבולטות היא הצורך בליווי מקצועי של אדריכל כאשר אתם רוצים להשיג היתר בניה. היתר בניה הינו היתר לבניה חיצונית או הוספה של בניה על מבנה קיים, בכל אחד מהמקרים יש צורך בהגשת בקשה להיתר בניה. הליך קבלת האישור אינו פשוט ויכול להימשך אפילו מספר שנים. כאשר אתם מקבלים ליווי מקצועי של אדריכל, התהליך הופך להרבה יותר פשוט. מתפקידו של האדריכל להיות לכם מסייע בכל שלבי הבקשה, הנפקת האישורים, ובחינה של עתיד הפרויקט מבחינת מחיר ואישורים. על ידי השכרת שירותיו של אדריכל הוא יהיה הגורם המתווך ביניכם ובין הרשות המקומית, ידאג להוצאת האישורים מכל הגורמים החיצוניים, וכמו כן במקרה בו לא תקבלו אישור עבור מה שרציתם, ידע האדריכל כיצד להוציא את המקסימום בהתאם לציפיות שלכם.

 

השאלה היא האם לא עדיף לעבור את תהליך הבקשה באופן עצמאי? ככה נחסוך את עמלות הטרחה של האדריכל. התשובה לכך היא מאוד פשוטה, לרוב תהיו חייבים את שירותיו של האדריכל באופן מינימלי על מנת להנפיק את אישורי תכנון הבניה, אך מלבד לכך אין צורך בליווי לאורך כל התהליך. עם זאת, בכל עיכוב או דחייה של הבקשה שלכם תדעו כי ייתכן ותאלצו לשלם עוד אגרות ועמלות, יותר גרוע מזה הוא שאתם תבזבזו זמן רב ומשאבים רבים על דבר שאין לכם ידע רחב בו. סיוע של אדריכל אינו חובה לאורך כל הדרך, אך יכול לקצר משמעותית את אורך התהליך ולחסוך עלויות רבות.

 

אדריכלים בקדימה – תאמו ציפיות

אדריכל מומלץ בקדימהעם הפגישה הראשונה שלכם מול האדריכל עליכם לעשות תיאום ציפיות, ככה תראו שאתם נמצאים על אותו קו. תיאום ציפיות כולל את כל הדרישות שלכם אל מול התקציב המיועד. שימו לב, לא תמיד מה שאתם מדמיינים הוא מה שיקרה, כפי שציינו יש מכשולים רבים עד להשגת התוצאה הרצויה, המכשולים מגיעים מצד הרשות המקומית והאישורים הנדרשים לכך. לדוגמה, לא בטוח שתוכלו לקבל היתר בניה לעוד קומה בגודל אותו אתם רוצים, אך בסיוע של אדריכל מקצועי תוכלו גם לקבל היתר בניה לשטח קטן יותר. תמיד חשוב לדעת לתאם ציפיות אך חשוב גם לדעת שבסופו של דבר האדריכל הוא איש המקצוע שיודע להבחין בין פרויקט שהגיוני להיכנס אליו ובין פרויקט שיש צורך בשינויים כבר מההתחלה.

 

על מה אסור להתפשר

כפי שציינו, תקציב הוא עניין משמעותי עבור כל אחד ואחת, עם זאת אסור לכם להתפשר על איש המקצוע אותו אתם בוחרים. לפעמים מה שנראה לנו זול בסופו של דבר יעלה יותר, משפט זה מאוד רלוונטי לבחירת האדריכל שלכם. כל התהליך מול משרד הבינוי והשיכון והרשויות המקומיות הינו הליך מטלטל, הליך אשר יכול לעלות לכם מאות שקלים בודדים ולעיתים גם עשרות אלפי שקלים. איש מקצוע מנוסה אינו מתמחר את עצמו במחירים נמוכים מכיוון שהוא יודע למה הוא נכנס, יש לו את הידע להתמודד מול כל פרויקט, וכמו כן המחיר אותו הוא מציע הוא סופי. רבים המקרים בהם פנו זוגות צעירים לאדריכלים ללא ניסיון אשר תמחרו את עצמם בזול ומצאו את עצמם בכל פרק זמן נוסף מוסיפים עוד כספים שלא ציפו להם בכלל. לצערנו גם לפעמים העבודה אינה הייתה מקצועית… לכן, אל תתפשרו על מה שעבדתם בשבילו כל כך הרבה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו