אדריכלית לעיצוב בתים פרטיים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

 

יש לכם בית פרטי שאתם רוצים לעצב לקראת איכלוס או במסגרת פרויקט שיפוץ נרחב? עיצוב בית פרטי הוא תהליך שנשען בדיוק על אותם עקרונות עיצוב מקצועיים, המיושמים בכל פרויקט עיצוב פנים אחר. יחד עם זאת, בכל פרויקט כזה ישנם דגשים שונים שעל האדריכל להכיר ולהתייחס אליהם. מהסיבה הזאת, מעבר להמלצות כלליות על מעצבת פנים או אדריכלית לעיצוב הבית, אתם רוצים לוודא, בין היתר, שאתם מגייסים לטובת המשימה אדריכלית לעיצוב בתים פרטיים בעלת התמחות ספציפית בתחום של בתים פרטיים.

 

הדגשים הייחודיים של עיצוב בית פרטי

בית פרטי הוא למעשה בית צמוד קרקע, שמתחתיו אדמה ומעליו שמים ללא שכנים וללא יחידות דיור נוספות. בית פרטי הוא גם בית מרווח, שמשתרע בדרך כלל על פני שטח נרחב יחסית. לבסוף, בית פרטי הוא גם נכס שמסמל לייף סטייל, סטטוס כלכלי וחברתי ובמידה רבה גם שפע כלכלי. בבית כזה לא קיימות בדרך כלל מגבלות של מרחב, אלא דווקא להיפך – אתגרים סביב מילוי המרחב ויצירת מרחב עשיר בפרטים עיצוביים וכזה שלא מלווה בתחושה של ריקנות ושיממון. מן הצד השני, בית פרטי הוא לחלוטין לא בהכרח בית יוקרה, לא מתנהל על פי תקציבים המתאימים לעיצוב בתי יוקרה וגם לא בהכרח מתחבר אליהם. על פניו, כל אלה נשמעים כמו עובדות טריוויאליות חסרות חשיבות אבל בתהליך העיצוב של בית פרטי, הם כולם צריכים לבוא לידי ביטוי כחוט השני שעובר בין כל מרכיבי העיצוב ובכך למעשה נבדלת אדריכלית לעיצוב בתים פרטיים מכל אדריכל אחר, שאולי מחזיק בהתמחויות שונות המתאימות יותר לנכסים אחרים.

 

האם האדריכלית צריכה להתמחות ספציפית בתחום של בתים פרטיים?

התשובה היא בהחלט כן, אם כי היא לא חייבת להתמחות אך ורק בבתים פרטיים. תחומי ההתמחות בהם בוחרים אדריכלים, תלויים מאוד באופיים האישי והמקצועי ולא פחות מכך, גם בתנאי השוק. קשה למצוא איש מקצוע שבוחר נישה אחת ומתמחה אך ורק בה. השאיפה של כל איש מקצוע היא להרחיב את חבילת הערך שלו לקהל יעד כמה שיותר גדול ולשם נדרשת בנייה של התמחויות במספר תחומים. התמחות האדריכל יכולה לבוא לידי ביטוי גם סביב סגנונות עיצוב ספציפיים ולא רק סביב סוגי נכסים. מה שכן, אדריכלית לעיצוב בתים פרטיים בהחלט אמורה להיות בעלת ידע ספציפי וניסיון ספציפי של עיצוב בתים פרטיים ואתם לבטח לא רוצים לעבוד עם אדריכלית שזוהי לה הפעם הראשונה בה היא נדרשת לעצב בית פרטי.

גם כאשר אתם פונים לחברים, בני משפחה ואנשי מקצוע בכדי לקבל המלצות וחוות דעת מקצועיות, אתם רוצים תמיד להקפיד על סוגיית ההתמחות ולא להתעלם ממנה רק כי ההמלצה שקיבלתם אינה תואמת את דרישת ההתמחות. התמחות היא לא הפרמטר החשוב היחיד, אבל הוא בהחלט אחד החשובים שבהם בכל פרויקט עיצוב פנים.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו