איך לעצב דירת קבלן

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

דירה אשר רוכשים מקבלן איננה תמיד דירת החלומות של כל אדם. לרוב הדירה מגיעה בסטנדרט מאוד בסיסי הכולל חדרים קטנים, חומרים פשוטים ועוד. באמצעות תכנון ועיצוב מקדים של חללי הבית שונים, ניתן להפוך כל דירה קטנה לדירה מרווחת, דירה חשוכה לדירה מוארת וכן ניתן להפוך מטבח קטן שלא נוח לעבוד בו למטבח פונקציונלי וכל זאת בלי להיכנס לתהליך שיפוץ גדול ויקר. חשוב מאוד להבין איזה תהליך צריך לעבור בכדי לעצב דירה אשר רוכשים מקבלן ולבצע אותו בצורה הטובה ביותר שלב אחר שלב.

 

כיצד מעצבים דירה מקבלן?

ראשית כל, אין להתייחס להדמיה אשר הקבלן מציג שכן, מדובר על פרוספט שיווקי שהמטרה שלו היא להראות כיצד נראית הדירה בצורה המחמיאה ביותר. בכדי לקבל מידע אותנטי אודות הדירה, כדאי לבקש לראות את התוכניות האדריכליות שיעניקו לכם פרופורציות אמיתיות וקנה מידה נכון. חשוב מאוד מראש כאשר אתם חותמים חוזה מול הקבלן להבהיר כי אינכם מעוניינים בעיצוב הבסיסי של הדירה אותו הוא מציע, אלא, אתם מעוניינים בעיצוב אחר, בהתאם לאיש מקצוע שאתם הבאתם מראש שתכנן ועיצב עבורכם את החלל. את התוכניות יש להגיש למתאם או מתאמת השינויים של הקבלן שתפקידם הוא להגיש את השינויים שביקשתם לקבלן לצורך ביצוע.

 

בחירת חומרי גלם

אחד השלבים הקריטיים הנוגעים ל עיצוב פנים דירה מקבלן הוא השלב שבו יש לבחור את חומרי הגלם לרבות: סוגי ריצוף, קרמיקות, כלים סניטריים ועוד. עליכם לוודא כי חומרי הגלם שהקבלן ישתמש בהם יהיו עמידים ואיכותיים. המטרה היא בסופו של דבר לעצב דירה שמעבר לפונקציונאליות שלה ולמראה הדקורטיבי שלה גם תהיה עמידה ולא תינזק או תיפגע באופן כלשהו תוך פרק זמן קצר. כלומר, הקפידו לוודא שהקבלן איננו משתמש בחומרי גלם לא מספיק איכותיים בתהליך העיצוב של הדירה שלכם. גם במקרה הזה חשוב להתייעץ עם איש מקצוע כגון: מעצב פנים שיסייע לכם בבחירת חומרי הגלם המתאימים לתהליך.

 

התאמת סגנון הדירה לחלל ולצרכי הלקוח

אם השקעתם ורכשתם דירה חדשה מקבלן, מדובר ללא ספק על השקעה כלכלית רצינית ועל כן, עליכם לוודא כי עיצוב הדירה מתבצע בדיוק כפי שאתם רוצים וחולמים. בסופו של דבר עבור רבים רכישת דירת מגורים היא חלום שמתגשם, כאשר לא מעט שנים הם חלמו כיצד הם היו רוצים שהבית שהם יתגוררו בו יראה בצורה מדויקת וכעת שהם רוכשים דירה הגיע זמנם להגשים את החלום. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי עיצוב הדירה חייב לשים דגש על התאמה לחלל הנתון, על הפונקציונאליות של הדירה ועוד. מעצב או מעצבת פנים המומחים בתחום ידעו כיצד לנצל את החלל בדירה בצורה היעילה ביותר על מנת שיענה על כל הצרכים של דיירי הבית וכן, כיצד להתאים את סגנון העיצוב לחלל ולכל פרמטר אחר העומד על הפרק.

ניתן למצוא כיום סגנונות עיצוב שונים כגון: סגנון עיצוב כפרי, סגנון עיצוב מודרני, סגנון עיצוב יוקרתי או מינימליסטי ועוד. התאמת סגנון העיצוב חייבת להיות הן בהתאם לצרכים שלכם שהוגדרו מראש, הן בהתאם לחלל הדירה והן בהתאם לסגנון העיצוב שאתם הכי מתחברים אליו וחושבים שאיתו תרגישו הכי טוב ונוח בביתכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו