בדיקת היתר בניה לפני רכישת דירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

החלום של ישראלים רבים הוא בעלות פרטית על דירה. לפני שאנחנו ממהרים לקנות דירה שנראית טוב על הנייר כדאי שנבדוק האם יש לה היתר בניה. יש משווקי דירות שלא בוחלים באמצעים בדרך להרוויח כסף והם בוחרים לשווק קרקעות חקלאיות שלא מיודעות לבניה ככאלו שכן אפשר לבנות עליהן דירות או בתים. אם אנחנו לא רוצים לתת את כל הכסף שחסכנו בשביל לקנות דירה למשווק דירות שלא ייתן לנו בתמורה להבטחה דירה – אז כדאי מאוד לוודא שלדירה שאנחנו רוצים לקנות יש באמת היתרי בנייה מתאימים ואת כל הרישיונות הדרושים.

למה חשוב שנשים לב אליו לפני שאנחנו קונים דירה?

יש עוד דברים ופרטים שחשוב לשים לב אליהם לפני שקונים דירה. לפני שאנחנו קונים דירה חשוב שנשים לב שהדירה תהיה רשומה על שמנו בטאבו – אחרת היא לא באמת תהיה תחת הבעלות הפרטית שלנו ולא תהיה שייכת לנו. השתתפות במסגרת של קורס מתווכים או פניה למתווך דירות מורשה תוכל לסייע לנו להיות בטוחים יותר בקניית הדירה שאנחנו רוצים לקנות. עוד חשוב ומומלץ לשים לב מה נכלל במחיר הדירה והאם יש שטחים נוספים שנכללים בה כמו למשל מחסן חיצוני שנמצא בחניון או חניה פרטית.

למה כדאי להיעזר בעורך דין מומחה לנדל"ן בעת רכישת דירה?

רכישת דירה במיוחד בפעם הראשונה יכולה להיות חוויה מלחיצה מאוד. אם אנחנו רוצים לרכוש דירה באופן שיהיה בטוח כדאי לנו לשכור עורך דין מומחה לנדל"ן שיסייע לנו וילווה אותנו בתהליך רכישת הדירה שלנו. עורך הדין יוכל לבדוק לנו את חוזה המכירה של הדירה והוא יוכל להתריע בפנינו למה אנחנו צריכים לשים לב ומה כדאי לנו לשנות בו.

מה צריך להדליק אצלנו נורה אדומה ולמנוע מאתנו לרכוש נכס נדל"ן מסוים?

כאשר אנחנו רוצים לרכוש נכס נדל"ן מסוים יש מספר דברים שיכולים וצריכים להדליק אצלנו נורה אדומה כמו למשל:

        כאשר הנכס לא רשום בטאבו על שם מי שמוכר לנו אותו

        כאשר לנכס אין היתרי בנייה

        כאשר הנכס יושב על קרקע חקלאית

        כאשר אנחנו רוצים לקנות נכס למגורים והוא לא מיועד למגורים אלא למסחר

        כאשר אנחנו רוצים לקנות נכס למסחר והוא מיועד למגורים

כל הסעיפים שהוזכרו למעלה מהווים הפרה של חוק אחד או של מספר חוקים ולכן חשוב לא לקנות את הנכס שקשור אליהם. קנייה של נכס נדל"ן היא הוצאה כספית גדולה מאוד – אולי ההוצאה הכי גדולה שיכולה להיות לנו בתור אנשים פרטיים מן השורה ואם אנחנו לא רוצים לטעות בה ולהפסיד בעקבותיה את כל החסכונות חיים שלנו כדאי לנו להיות ערניים. אם נשים לב מה אנחנו עושים בזמן אמת ונתייעץ עם מומחי בתחום הנדל"ן נוכל לרכוש נכס נדל"ן או דירה באופן בטוח.

בניית בקשות להיתר בנייה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו