היתרונות והחסרונות של התקנת בית חכם:

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

בכל יום אנחנו שומעים ועדים לעוד פיתוח טכנולוגי ועוד התקדמות במערכות הממוחשבות, חידושים ושדרוגים שנועדו לשפר את חיינו בכל התחומים. תהליכי האוטומציה וחצי אוטומציה נכנסו לחיינו ומאפשרים פיתוחים טכנולוגיים שנועדו להקל על החיים של כולנו. אחד מאותם פיתוחים טכנולוגיים שהופך לאחרונה ליותר מוכר והרבה יותר פופולארי הוא בית חכם. בית חכם מאפשר לדיירי הבית לשלוט בכל הנעשה בו בכל אחת ממערכות הבית (חשמל, מיזוג אוויר, תאורה ועוד) מרחוק או מקרוב בלחיצת כפתור אחת. בית חכם כשמו כן הוא0 מערכת חכמה שמייעלת עבורנו את החיים, אך גם לבית חכם, כמו לכל פיתוח טכנולוגי יש יתרונות וגם יש חסרונות.

 

אפשרויות ההתקנה של בית חכם אצלכם בבית- התקנה קלה מהירה ויעילה:

בשוק קיימות הרבה מאוד חברות ואופציות רבות לחיבור למערכות בית חכם. המחירים משתנים בהתאם לסוג המערכת הנבחר והאופציות שעליה לבצע. עם זאת ניתן לחלק את מערכות הבית החכם לשתי מערכות עיקריות- בית חכם קווי ובית חכם אלחוטי.

בית חכם קווי- מערכת בית חכם שמתחברת על גבי תשתית התקשורת הקווית של המבנה והיא דורשת מערכות מחשוב מתקדמות וחציבה של הקירות. מערכת בית חכם קווי מתאימה בעיקר לבנייני מגורים או בנייני עסקים רבי קומות, מרכזי קניות ומבנים ציבוריים.

בית חכם אלחוטי- מערכת זו מתאימה בעיקר למבנים פרטיים כגון דירות או בתים. ההתקנה היא פשוטה ומצריכה החלפה של השקעים ושל המתגים בבית לשקעים חכמים ומתגים חכמים והורדת אפליקציה המאפשרת ניהול מרחוק אל כל אחת ממערכות הבית. כמו כן ניתן להוסיף גאדג'טים שונים בהתאם לצרכים ולרצונות של דיירי הבית. המערכת מתחברת ופועלת על ידי חיבור לרשת האינטרנט האלחוטי של הבית.

 

לפניכם חמישה יתרונות של התקנת בית חכם אצלכם בבית שישכנעו אתכם לבצע התקנה כבר מחר:

שליטה על מערכות הבית השונות- ברגע שאתם מתקינים מערכת בית חכם אתם מעבירים את השליטה בכל מערכות הבית כל אחת לחוד וכולן ביחד לידיים שלכם. לחיצה אחת של כפתור, מחיאת כף, נתינת פקודה קולית או תכנות מראש של המערכת- כל אלה יאפשרו לכם להדליק או לכבות מכשירים ומערכות כרצונכם בבית שלכם.

העלאת ערך הדירה עקב קדמה טכנולוגית- בית חכם מאפשר לכם לחיות בבית מתקדם יותר, טכנולוגי ומעודכן. מעבר לנוחות של החיים שלכם נכון לעכשיו, הפיכה של הבית שלכם לבית חכם מעלה את ערך הנכס שלכם שכן מדובר בנכס מתקדם וחדיש שעומד בסטנדרטים גבוהים של מגורים.

חיים נוחים וקלים יותר בבית שלכם- בית חכם מאפשר לתפעל את מערכות הבית עם מינימום מגע שלכם או כלל ללא מגע שלכם ובכך מאפשר לכם לשלוט בנעשה בבית מבלי לקום מהמיטה או מהספה מה שהופך את החיים להרבה, הרבה יותר נוחים.

אפשרות של הפעלה מרחוק- אתם לא צריכים להיות בבית בכדי להדליק את האור בסלון, לדאוג שחדר התינוק יהיה מחומם בכדי שתוכלו להגיע הביתה ולהשכיב אותו לישון או לוודא שיש מים חמים במקלחת בדרך חזרה מהעבודה. את כל אלה תוכלו להפעיל ולבצע על ידי שימוש באפליקציה של בית חכם בטלפון החכם שלכם בתכנון קבוע מראש או במתן פקודה חד פעמית בעת הצורך.

חיסכון בשימוש במוצרים מביא לחיסכון בהוצאות – השליטה על המערכות השונות הפעלה וכיבוי שלהן רק בעת הצורך לא רק מקל על ההתנהלות הביתית שלכם אלא גם מאפשר חיסכון משמעותי באנרגיה מתכלה ולכן תוכלו לראות גם ירידה משמעותית בהוצאות הביתית מבחינת בזבוז של חשמל מים וגז.

 

לפניכם שלושה חסרונות של התקנת בית חכם אצלכם בבית:

אמנם מדובר באפשרות מומלצת ובקדמה טכנולוגית שכדאי שתהיה בכל בית (ובעתיד הממש קרוב זה כבר יהיה בכל מבנה ציבור ובכל בית פרטי), אך כמו בכל יישום טכנולוגי, ולמרות היתרונות הרבים והמשמעותיים של התקנת בית חכם, ישנם גם חסרונות להתקנה של מערכת בית חכם שחשוב שתכירו ותקחו בחשבון:

האחריות היא עדיין על דיירי הבית- נכון שיש מערכת שמאגדת את השליטה בכל המערכות של הבית ומאפשרת לדיירי הבית לחיות בנוחות מרבית אך עדיין מדובר בתהליך שאינו מאה אחוז אוטומטי ועדיין מדובר בתהליך ממוחשב וטכנולוגי. האחריות לוודא שהמכשירים החשמליים מחוברים כמו שצריך, שהם מוגדרים במערכת, שהמערכת פועלת בצורה הנכונה- היא אחריות שחלה אך ורק על דיירי הבית. לכן חשוב לוודא שלא נותנים פקודה של הדלקת מכשיר מסוים מבלי שווידאתם שהוא תקין מחובר ופעול- כמו מים בקומקום במטבח, נורה תקינה במנורה בסלון וכדומה.

הפסקות חשמל לא יזומות ולא מתוכננות יכולות לפגוע במכשירים החכמים- הפסקות חשמל לא יזומות הן אינן נשלטות והן יכולות לגרום להרס של המערכת לעיתים להרס בלתי ניתן לתיקון. הפסקת חשמל משפיעה על המערכת ומספיקה את הפעילות שלה באופן מידי מה שעלול לגרום לקצר באחד מרכיבי המערכת ויצריך מדיירי הבית להחליף את אותו הרכיב או לבצע התקנה של כל הבית החכם מההתחלה. בעת רכישה של מערכת בית חכם בדקו את אפשרויות ההגנה על המכשירים החכמים בבית שלכם על מנת להגן על כל אחד מהמכשירים וכמובן על המערכת באופן כללי.

פריצות של האקרים למערכת מבחוץ ומתקפות סייבר- עם הקדמה הטכנולוגית גם רבו ההאקרים והפורצים המנסים לחדור למערכות ממשלתיות, ציבוריות וגם פרטיות. מכיוון שמערכת בית חכם ביתית היא לרוב אלחוטית החיבור שלה הוא לרשת האינטרנט מה שחושף אתכם ואת הפרטים שלכם ואת היכולת לשלוט במערכות הבית שלכם להאקרים חסרי מצפון. חשוב לבדוק את האפשרות של הגנה על המערכת, צורות ההתחברות למערכת בית חכם שתאפשרנה כמה שיותר אבטחה והגנה על החיבור שלכם וכמובן להחליף סיסמאות מדי פעם ולא לספק מידע לגורמים שאינם דיירי הבית באופן קבוע. כמו כן מתקפות סייבר הן אפשריות ולכן במידה ואתם רואים שינוי בפקודות הקבועות או שפתאום המערכת שלכם משתוללת או לא מקבלת את ההוראות ואת הפקודות שלכם חשוב לכבות אותה ולנטרל אותה ולבדוק אם לא בוצעה פריצה חיצונית אליכם למערכת.

 

לסיכום- מומלץ כבר היום לברר על הפיכת הבית שלכם לבית חכם:

אכן ניתן לראות שכמו לכל דבר טכנולוגי חדש גם בתחום של בית חכם יש יתרונות ויש חסרונות. מכיוון שהיתרונות עולים במספרם על החסרונות ומכיוון שעם השנים ניתן למצוא וגם בעתיד יהיה ניתן למצוא מערכות של בית חכם משודרגות ומשופרות יותר- מומלץ לא לוותר על האופציה של הפיכת הבית שלכם לבית חכם, מודרני, טכנולוגי ומתקדם שייעל לכם את החיים ויהפוך אותם לנוחים בהרבה.

מכיוון שיש לא מעט אפשרויות, גאדג'טים ומוצרים חשמליים שמתאימים לבית חכם ההמלצה היא להתייעץ עם אנשי מקצוע שידעו להתאים עבורכם את מערכת הבית החכם המתאימה ביותר לשימוש הביתי שלכם ותענה על כל הדרישות והצרכים שלכם. כמו כן זכרו שהרעיון העומד מאחורי בית חכם הוא לייעל ולשפר את איכות החיים שלכם כך שאם בסופו של דבר תמצאו את עצמכם משנים את הכל ועובדים בלתת פקודות למערכת לא עשיתם בכך דבר. בחרו את האופציות והפונקציות המתאימות עבורכם ושדרגו את הבית שלכם לבית חכם כבר היום!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו