הסדרת היתר בנייה בטרם רכישת דירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

מבנים ללא היתר בנייה יכולים להוביל אתכם לתהליכים משפטיים מאוד מסובכים. עורך דין מקרקעין לייעוץ בנושא רכישת דירה יוכל להבטיח שאתם תקבלו את הנכס במחיר ההוגן ביותר בהתאם לעסקה. יש מקרים רבים בהם מנסה בעל הדירה למכור דירה ללא היתר בנייה. עם זאת, הסדרת היתר בנייה היא תהליך מאוד מסובך ולעיתים גם יקר, התפקיד של עורך הדין הוא למנוע מכם לבצע עסקה לא משתלמת ולהסדיר את היתר הבניה.

 

מה זה היתר בנייה?

היתר בנייה הוא למעשה רישיון לבנות מבנה חדש או לערוך בו שינויים מסוימים. השינויים אשר דורשים היתר בנייה הם שינויים שעל פי חוק נחשבים לבניית חדר בגדול. לדוגמא, יש פרגולות אשר יהיו חייבות בהיתר בנייה, בעוד יש פרגולות שאינן סגורות ואינן חייבות בהיתר בנייה. גם אם מדובר על שינוי בתוך הבית אתם חייבים לקבל היתר בנייה. את ההיתר ניתן להוציא דרך הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית בו אתם מתכוונים להקים את המבנה החדש. בהיתר יש לציין את כל הפעולות אותן אתם מעוניינים לעשות. חשוב להדגיש, היתר הוא פג תוקף לאחר 3 שנים. מדובר על תהליך מאוד בירוקרטי אשר דורש מכם סיוע של קבלן וגם עורך דין מקרקעין לייעוץ בנושא רכישת דירה.

 

מה קורה כאשר מדובר על מבנה קיים?

יש מקרים בהם אתם מתכוונים לרכוש דירה כבר קיימת. עליכם דבר ראשון לבדוק האם יש לאותו מבנה היתר בנייה. יש הרבה מבנים שנבנו שלא כחוק. במקרים כאלה יהיה על בעל המקום (או עליכם אם כבר רכשתם את המבנה) להוציא היתר בנייה בדיעבד. מדובר גם על תהליך לא פשוט בכלל. אבל בשביל זה אנחנו כאן, אם טרם רכשתם דירה תוכלו לבדוק אם יש היתר בנייה על פי סטטוס הפרויקט. תוכלו לראות גם אם הוגשה עבורו בקשה להיתר ונדחתה.

יש גם יתרונות ברכישת דירה טרם היא קיבלה היתר בנייה, אבל מדובר על תהליך די מסובך. היתרון הגדול הוא הנחה משמעותית של כמה מאות אלפי שקלים לעיתים. בכל אופן, אנחנו ממליצים לפנות דווקא למקומות בהם יש היתר בנייה בליווי של עורך דין מקרקעין לייעוץ בנושא רכישת דירה. עורך הדין יכול לוודא מול הגורמים הרלוונטים את כל הפרטים החשובים ביותר, להתאים לכם חוזה אשר ישרת אתכם לכל מקרה בו ישנה סכנה בקנייה.

 

למה אתם צריכים עורך דין מקרקעין לייעוץ בנושא רכישת דירה?

כאשר מדובר על ליווי כזה יש הרבה עניינים משפטיים שיש לחתום עליהם ולוודא שאתם באמת עושים עסקה חכמה. מכיוון שאתם לא רוכשים דירה כל יום והצד השני יודע פרטים שאתם לא יודעים, התפקיד של עורך דין מקרקעין לייעוץ בנושא רכישת דירה הם מאוד קריטי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

הוצאת היתר בניה

שאלתם את עצמכם מהם השלבים בהוצאת היתר בניה? במאמר הבא תוכלו להיחשף לשלבים השונים שיהיה עליכם לעבור אותם במעלה הדרך.

היתר בנייה סגירת מרפסת
בלוג
מדריך בניה והיתרים

רוב הישראלים לא חיים כל חייהם באותם תנאים ובאותו בית. לרוב אנשים עוברים מדירת שכירות לדירת קבע או אפילו מוכרים

היתר בנייה למרפסת
היתר בניה
היתר בנייה למרפסת

בשנים האחרונות הוספת מרפסת הפכה להיות פופולרית מאוד. אנשים רבים מוסיפים מרפסות לבתים שלהם ובמקרים רבים כל תושבי הבניין מחליטים

היתר בנייה לפרגולה
היתר בניה
היתר בנייה לפרגולה

כל מי שגר בבית קרקע עם חצר ממקם פרגולה. בקיץ, הפרגולה מגנה מפני השמש ובחורף, הפרגולה מעניקה הגנה מפני הגשם.

היתר בנייה לפיצול דירה
היתר בניה
היתר בנייה לפיצול דירה

בשנים האחרונות, אנשים רבים מפצלים את הדירה שלהם למספר דירות קטנות יותר. התופעה הפכה לפופולרית במיוחד באזור המרכז ובתל אביב.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו