זיפות גגות – מתי עושים את זה ובשביל מה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אחת הבעיות איתה אנחנו מתמודדים במדינת ישראל היא שבימי הקיץ החמים, אנחנו עלולים להרגיש את תחושת החום הכבד גם בתוך המבנה בו אנחנו מתגוררים או עובדים. גם אם אנחנו נשתמש במזגן או אמצעי קירור אחרים. הסיבה לכך היא שהמבנים לא בהכרח מבודדים כמו שצריך, בוודאי לא מבנים ישנים שאינם נאטמו ובודדו על ידי אמצעים מתאימים.

זו הסיבה שהרבה פעמים אנחנו ניתקל לפני שהקיץ מתחיל, באנשי מקצוע אשר אוטמים את הגג של המבנה ואוטמים אותו בצורה מיוחדת, שונה מזו שאנחנו רגילים לראות, למשל במבנים חדשים שנמצאים בתהליכי בנייה או לאחר מכן.

מדובר על שיטת זיפות גגות. בעבר שיטה זו היתה מאוד נפוצה, וכמעט כל חורף לפני שהעונה החמה התחילה, יכולנו לראות בגינות ובחצרות הבתים אנשי מקצוע עם פחי מתכת בוערים, יוצרים את החום, קרי זפת, ולאחר מכן עולים אל הגג בשביל למרוח אותו באופן כזה שהוא יאטום את המקום היטב ויבודד אותו כמו שצריך.

 

מה זה בשביל זיפות גגות?

הרעיון של זיפות גגות הוא מאוד פשוט. מדובר של שיטת איטום שנחשבת מאוד פשוטה, מאוד זולה, קלה מאוד לביצוע. בעיקרון תהליך העבודה נעשה כך: יוצרים את הזפת, מורחים על פני הגג, וכך למעשה אוטמים אותו.

זו שיטה מאוד פשוטה ונוחה לאיטום גגות, היא שיטה שנחשבת גם מאוד זולה ולכן בעבר היה נהוג להשתמש בה לא מעט. היא לא דורשת מקצועיות ברמה גבוהה כפי שלמשל דורש איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות או חומרים אחרים.

יחד עם זאת, יש לשיטה זו מספר חסרונות בולטים. למשל, היא דורשת תחזוקה משמעותית מאחד ומדובר על שיטה מאוד זולה, אז החומר לא מחזיק מעמד באופן קבוע אלא יש לבצע חידושים ושדרוגים בשביל שיהיה ניתן ליהנות ממנו. כאמור הוא לא מחזיק מעמד זמן רב והוא מושפע מאוד מתנאי מזג האוויר (בקיץ הוא עלול להתרחב כתוצאה מהחום). מעבר לכך, זו שיטה שגם לא מתאימה לכל גג, מאחר וזה מחייב אותנו לסלק ממנו דברים מסוימים שמפריעים בדרך, בשביל שיהיה ניתן לאטום את הגג כמו שצריך.

למה בכל זאת משתמשים בו?

ראשית, זו שיטה פשוטה וזולה. יש מקומות שלא צריך מעבר לכך. יש גם בעלי מבנים שאינם יכולים להרשות לעצמם להשתמש בשיטות יקרות יותר.

שנית, החומר מחזיק מעמד מספר שנים, לפעמים כשמסתכלים על עלות-תועלת, הרי שזה משתלם להשקיע מעט מתוך הנחה שזה עדיין מעמד כמה שנים ואז נוכל לחזור על הפעולה שוב.

שלישית, צריך לומר, יש אנשים שיודעים לבצע את העבודה בעצמם ולא צריכים להיעזר בבעלי מקצוע לשם כך. זה יכול לחסוך להם טרחה ובוודאי יכול לחסוך להם הוצאות שונות. לכן הם בוחרים להשתמש בשיטה זו.

 

קבלת היתר בנייה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו