טופס 4 לבית פרטי – בונים את ביתכם? בחרנו עבורכם מספר דגשים שאתם חייבים להכיר אודות טופס 4 לבית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

טופס 4 הוא אחד הטפסים החשובים ביותר בתום כל הליך בניית בית פרטי או בניין מגורים. טופס 4 הכולל את כל החתימות הנדרשות מועבר לוועדה המקומית ומהווה את הבסיס האיתן לקבלת טופס 5, טופס המאשר רשמית את האכלוס במבנה. קבלנים ויזמים רבים בישראל חוששים מאוד מעת בחינת הבנייה טרם קבלת טופס 4. ישנם לא מעט דגשים חשובים שנבדקים טרם קבלת הטופס, ולא אחת נמצאים ליקויים שונים המונעים את התקדמות הפרוייקט להיתר האכלוס המיוחל. לכן, כבר בפתיחת הדברים חשוב להדגיש ולומר כי על כל קבלן ויזם לוודא שכל אנשי המקצוע העוסקים במלאכת הבנייה מכירים היטב את כל הדגשים המרכזיים עליהם שמים דגש בבחינת הגמר טרם קבלת טופס 4. עומדים לפני קבלת טופס 4 לבית פרטי או לבניין מגורים? הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר.

אלה הבדיקות המרכזיות שיש לבצע לפני קבלת טופס 4

ראשית, חשוב שתכירו את עיקרי הדברים שנבדקים בקפידה טרם קבלת טופס 4. כידוע, ישנן לא מעט חובות בנייה שנועדו להבטיח שהמבנה אכן בטוח ומותאם לאכלוס. על מה שמים דגש? בחרנו עבורכם את עיקרי הדברים, והם:

  • בדיקה של אדריכל ומודד מוסמך – בדיקה זו נועדה לוודא שהבנוי בפועל תואם לקבלת ההיתר.
  • בדיקת אינסטלטור מוסמך – בדיקה זו נועדה לוודא שכל פתחי הניקוז ומערכות האינסטלציה נבנו בצורה מקצועית בהתאם לתקן.
  • בדיקת מערכת גז – בדיקה זו נועדה לוודא כי מערכת הגז נבנתה כראוי, ללא כל סיכון של דליפות ובהתאם לתקן.
  • בדיקת מכבי אש – בדיקה זו נועדה לוודא שהמבנה מותאם למצבי קיצון של שריפות במתחמים שונים. חשוב להדגיש כי טופס 4 לבית פרטי אינו כולל את בדיקת מכבי האש.
  • בדיקת קונסטרוקטורבדיקה זו נועדה לוודא ששלד המבנה נבנה כראוי ובהתאם לכל התקנים הרלוונטיים.

עומדים לפני קבלת טופס 4 לבית פרטי או לבניין מגורים? הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר.

אל לכם לזלזל בתקנים המפורטים – כל חריגה מהתקן מסכנת את קבלת טופס 4 ואכלוס המבנה!

כלל הנקודות הללו ועוד רבות נוספות נבחנות טרם קבלת טופס 4 לבית פרטי או למבנה ציבורי. אי הקפדה על כל התקנים המפורטים בחוק תגרום למציאת ליקויים. ומה קורה אם מוצאים ליקויים? יזמים וקבלנים רבים בישראל יעידו שהוועדה המקומית לא ממהרת להעניק טופס 4 למבנים שאינם עומדים בכל הנדרש ללא יוצא מן הכלל. פירוש הדבר הוא שאכלוס המבנה עלול להידחות עקב אי קבלת טופס 4 בתאריך הנדרש. משמעות הדבר היא שקבלן שהתחייב לרוכשיו בתאריך אכלוס מסויים, ידרש להתעכב ולשלם על כך דמי שכירות כמפורט בחוזה. במטרה להימנע מכך ולקבל טופס 4 לבית פרטי או למבנים גדולים במכה הראשונה, חשוב שתכירו את אנשי המקצוע המלווים מבנים רבים לקבלת טופס 4 במהירות מרבית.

 

אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים – כך תצליחו לחסוך לא מעט זמן יקר ובירוקרטיה בדרך לקבלת טופס 4 לבית פרטי

יזמים וקבלנים רבים כיום בוחרים להיעזר באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים לקבלת טופס 4 לבית פרטי ולבניינים בכל גודל. אנשים אלה מלווים את המבנה לאורך כל שלבי טופס 4 ומעלים וחוסכים לקבלנים וליזמים לא מעט זמן יקר ובירוקרטיה מורכבת. מעבר לכך, אנשי מקצוע העוסקים בתחום יודעים באילו מקרים הוועדה המקומית יודעת להתגמש ובאילו מקרים היא נדרשת לדייק כפי המבואר בחוק. נתונים אלה יכולים לעשות את ההבדל בין קבלת טופס 4 לבין אי קבלת טופס 4.

 

מתמודדים על ליקויים? כך תפתרו נכון כל בעיה

מתמודדים עם ליקוי שפגע בקבלת טופס 4? מה שאתם צריכים לעשות זה לבחון את מקור הבעיה. אם מדובר בבעיה משמעותית, פנו לקבלן הביצוע ודרשו ממנו תיקון הולם. מומלץ להוסיף סעיף בחוזה שאומר שכל עוד העבודה תגרום לפגיעה בקבלת טופס 4, על איש המקצוע האחריות לתקן את הפגיעה ללא כל תשלום. לעומת זאת, אם מדובר בבעיה קטנה וזולה, מומלץ למצוא איש מקצוע מיומן שידע לתקן את הבעיה במהירות מרבית ובתשלום מינימלי. חשוב להדגיש, הזמן הוא הגורם החשוב ביותר. איחור של מסירת הדירות תגרום לקבלן להפסיד כסף רב על תשלומי השכירות לכל רוכשי הדירות בבניין.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

טופס 4
טופס 4 ללא אכלוס

טופס 4 הוא אחד האישורים הסופיים שאותם יש להגיש בתום תהליך בניית מבנה חדש בטרם ניתן יהיה לאכלס אותו. התפיסה

טופס 4
כמה זמן לוקח טופס 4

אם אתם נמצאים בתוך תהליך של בניית בית חדש במודל בנה ביתך, או שרכשתם דירה חדשה מקבלן ואתם מצפים כבר

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו