יועץ משכנתאות בחיפה זה אמינות לפני הכול

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אחת ההחלטות הכלכליות הכי גדולות שכל אחד מאתנו יעשה בחיים שלו זה האם לקחת משכנתא לשם קנייה של דירה או בית. אם פעם לפני ארבעים שנה דור ההורים שלנו היה יכול להרשות לעצמו לקנות נכס נדל"ן שיהיה לו מה להוריש לילדים שלו ולספק להם ביטחון כלכלי, הרי שבישראל של שנת 2021, חלום הדירה בבעלות פרטית רחוק מאי פעם. העובד הממוצע במשק יצטרך לעבוד מעל ל-30 שנה בממוצע בשביל שהוא  יוכל להרשות לעצמנו לקנות דירה וגם אז רק אם לקיחת הלוואה גדולה – משכנתא מהבנק.

כאשר אנחנו מתלבטים האם כדאי לנו לקחת משכנתא או לא איש המקצוע שהכי כדאי לפנות אליו הוא יועץ משכנתאות בחיפה. כאשר אנחנו פונים ליועץ, התכונה הכי חשובה שתהיה לו זה אמינות. אם היועץ שנפנה אליו יהיה אמין הוא יוכל לומר לנו בכנות ובאופן אובייקטיבי האם כדאי לנו לקחת משכנתא מבחינה כלכלית או האם זה יהיה אסון כלכלי בשבילנו ובשביל המשפחה שלנו.

 

יועץ משכנתאות – למה צריך לשים לב שבוחרים אותו?

בבואנו לבחור יועץ משכנתאות חשוב שנשים לב ל:

  • רמת האמינות שלו
  • המקצועיות שלו
  • ההשכלה שלו
  • הניסיון המעשי שלו
  • המלצות שיש לו מלקוחות מרוצים

אם נשכור יועץ שיהיה גם אמין מאוד וגם מנוסה מאוד מצד שני – הוא יוכל להיות לנו לעזר רב ולסייע לנו בניהול משא המתן על תנאי ההחזר של המשכנתא מול הבנק.

 

מתי כדאי לנו לשכור את השירותים שלו?

באופן כמעט גורף לחלוטין, כמו שלא ננסה לנתח לבד את הלב שלנו, כך גם לא כדאי לנו לקחת סיכון ולנסות לבד או בעזרת בן משפחה (מומחה ככל שיהיה) לקחת משכנתא. המשכנתא היא ההוצאה הכלכלית הכי גבוה שתהיה לנו בחיים. אם אנחנו רוצים לא לטעות כאשר אנחנו לוקחים את ההלוואה הזו ולהיות מושפעים ממניעים רגשיים לא רלוונטיים או אינטרסים חיצוניים – כדאי לנו לשכור יועץ מומחה לתחום שיהיה גם אמין וישר מספיק בשביל לתת לנו עצה כנה.

 

איך הוא יכול לסייע לנו?

יועץ משכנתאות בעיר חיפה, יכול לסייע לנו בכך שהוא יכול לנהל במקביל משא ומתן על תנאי הלוואת משכנתא מול מספר בנקים שונים. היועץ מבין את כל הנושא של לקיחת משכנתא לעומק והוא ידע איך לגרום לבנק להוזיל לנו את הריבית על ההחזר ואיך לגרום לו להגדיל את גובה הסכום שהוא ילווה לנו. חשוב לשכור יועץ שהוא אמין ושידע לעשות את הכול נכון, אבל לא בשם כל מחיר. חשוב שנשכור יועץ שיהיה כנה מספיק בשביל לומר לנו אם אין לנו מספיק הון עצמי או יכולת החזר גבוה לקחת משכנתא – כי בסופו של דבר זה יפעל לטובתנו ויציל אותנו מאבדון כלכלי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

CLEANING
בלוג
טיפים לעיצוב הבית למהפך מרענן

לפני שצולל לעיצוב הבית, הקדישו רגע להערכת אורח החיים שלכם. שקול את הפעילויות שאתה נהנה וכיצד אתה משתמש בכל חלל בבית שלך. זה יעזור לך ליצור עיצוב שמתאים לצרכים שלך ומשפר את חיי היומיום שלך.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו