כיצד בוחרים חברה לתכנון המשרד?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

חברה צריכה לעמוד במספר קריטריונים כדי לתפקד בצורה מיטבית, אחד הבולטים בהם הוא יצירת סביבת עבודה נעימה המעודדת פרודוקטיביות. המשרד הוא מקום היכול להעיד רבות על סגנון העבודה בחברה מסוימת, על יעדיה ועל יחסיה לעובדים בה. אז כיצד בוחרים חברה לתכנון המשרד?

תיאום צפיות

דבר חשוב בבחירת חברה לתכנון המשרד הוא תיאום ציפיות ווידוא של אפשרות לתקשורת בריאה ושל הבנה של כל הצדדים המעורבים בתכנון. יישום רעיון או אידיאולוגי של תכנון אדריכלי ועיצובי הוא תהליך הדורש סבלנות ודיוק באפיון הקו העיצובי. לכן מומלץ מאוד לא להתפשר על שלב בחירת החברה כך שתוכלו לקבל את מירב היחס, הזמן והאיכות בתכנון המשרד.

פרמטרים מרכזיים

אפיון אסטרטגיית החברה: החלטה על קווי תכנון המשרד הכלליים דורשת הבנה והגדרה של האופן בו החברה רוצה לפעול מול עובדיה. ישנן דרכים רבות ליצירת סביבת עבודה אך ישנם משתנים מסוימים כמו כמות החללים הציבוריים והמתקנים הנוגעים לרווחת העובדים.

לוגיסטיקה תפעולית: הקדשת מחשבה לקשרים בין המחלקות השונות ותכנון המעברים בניהם על בסיס אותם קשרים, על מנת ליצור זרימת עבודה קלה ונוחה.תרבות ארגונית: סביבת העבודה ויחסי הגומלין בחברה בין המנהלים לבין שאר צוות העובדים. האופן בו החברה רוצה להציג עצמה לעובדיה, אווירת העבודה שתיווצר קשורה קשר הדוק בעיצוב המשרד- בעיצוב המרחבים המשותפים, ביחסי הגומלין בין החדרים, בצבע הקיר ובעוד המון פרמטרים עליהם יש לתת את הדעת.

שיווק ומיתוג: נושא חשוב עליו יש לחשוב הוא האופן בו החברה רוצה לשווק את עצמה ללקוחות השונים המגיעים למשרדיה. ישנו מגוון רחב של אפשרויות שיווק המצריכים בחינה ספציפית של המסרים אותה החברה רוצה להבליט.

תקציב: כמובן שכל תכנון המשרד מתבצע בכפוף לתקציב אותו החברה מקצה לבניה או לשיפוץ. חשיבה על הדרכים בהן ניתן למקסם את איכות המשרד המתכונן ללא חריגה מהתקציב הניתן.

לסיכום

ההזדמנויות הנפרשות בפניכם בעת תכנון המשרד הן רבות. המשרד החדש הוא אפשרות לדייק את אופי החברה ואת תהלכי העבודה בה. המטרה ברורה- יצירת סביבת עבודה המאפשרת פרודוקטיבית וממקסמת את שביעות רצון העובדים והלקוחות.
אנו במשרד האדריכלים של שירי פרץ עוסקים בתכנון אדריכלים ועיצוב מבני ציבור מעל 15 שנה. משרדנו, יודע לבצע כל עבודה בצורה המקצועית והאיכותית ביותר, תוך התחשבות בכל פרט ופרט והתייחסות לדרישות וצרכי הלקוחות שלנו.

 

עלות אדריכל לתוספת בנייה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו