למען בריאות המים שלנו – הזמינו בודק מזח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

מים הם המקור החיוני ביותר להשרדות של בני האדם, בעלי החיים והצמחים. רוב גופנו עשוי מים, בדיוק כמו שרוב כדור הארץ עשוי מים. אלא שעל מנת שנוכל לשתות ולהשתמש כראוי במי השתיה שלנו, הם חייבים להיות ראויים לשתייה ולשימושים ביתיים. כלומר, המים שלנו חייבים להיות נקיים מכל זיהום ומכל לכלוך אפשרי. זיהומים ולכלוכים אפשריים עלולים לחלחל ולזרום אל מי השתיה שלנו ואל הצינורות הביתיים או הציבוריים המזרימים מים לשימושי אדם דרך כל מני גורמים מסוכנים, כמו למשל חלחול של מים מזוהמים או מים עם חומרים כימיים כמו צנרות ביוב, תעלות מי קלחין, צינורות המובילים דשנים ועוד.

לכן, ברור כשמש שכאשר אנו עומדים להתקין מערכת ותשתית עבור מים לשימושי בני האדם כמו שתיה וצרכי הבית, חשוב להזמין איש מקצוע ייחודי וייעודי לדברים הללו, הנקרא מתקין מזח.

מי הוא בודק מזח ומה נמצא תחת אחריותו

בודק מזח הוא בעל מקצוע ייעודי לטיפול במניעה של זרימה חוזרת של מים לא ראויים לשתיה לבין מים ראויים לשתיה. ומכאן מגיע ראשי תיבות מז"ח – מונע זרימה חוזרת. מתקין מזח עושה מוסמך ומיומן להתקין, להרכיב, לתקן ולטפל במתקן מיוחד המסוגל למנוע זרימה חוזרת של נוזלים אל מערכות השתיה שלנו. אם אתם אחראים על פרויקט מבנה מגורים או שאתם עומדים לבצע שיפוץ יסודי של מבנים גדולים, כנראה שתצטרכו לקבל חוות דעת של מתקין מזח על מנת שיוודא כי לא נשקפת סכנה לתשתיות מי השתיה בו משתמש הבניין.

ממה יכולים להגיע מזהמים אל המים?

בני אדם זקוקים למקורות מים לא רק בשביל שימושים ביתיים כמו שתיה, שטיפה ורחצה. יש עוד המון שימושים למים במיוחד בהיבטים תעשייתיים כמו במפעלים ובהתקנים מיוחדים של חברות כימיקליים. באמצעות המים ושילוש של חומרים כימיים אחרים אפשר לבצע מגוון של פעולות והוצאה לפועל של תהליכים בתעשייה. הזרמת דשנים, העברת כימיקליים, סילוק מי שופכין ומי ביוב למשל הם חלק מהפעולות בהם עושים שימוש במים על מנת להוציא לפועל דברים מסוימים. לכן כאשר עושים פעולה כזו חשוב לוודא כי אין ערבוב בין המים המזוהמים או המיוחדים יחד עם תשתיות מים נקיות אחרות המיועדות לשימושים שאינם כאלה.

מי צריך להתקין מונע זרימה חוזרת

מי שצריך להזמין מתקין מזח חייב להיות ערוך ומוכן לבדיקה יסודית וטיפול ראוי ומקצועי. ראשית, כל מי שיש ברשותו מערכת השקיה חקלאית או למשק כמו ברפתות ובלולים נדרש להתקין מונע זרימה חוזרת במד המים, כיוון ששתי המערכות נמצאות בסיכון לזיהום עקב זרימה חוזרת.

אמנם גם אנשים שאין להם מערכות השקיה העושות שימוש בהזרמת דשנים תוהים לעצמם אם גם הם נופלים בקטגוריה של חיוב התקנת מונע זרימה חוזרת. ובכן, למעשה חובה על כל בניין ומבנה ציבורי שמערכות מי השתיה ומערכות הוצאת מי שפכים פועלות שם להזמין מתקין מזח על מנת שיוכל להתקין שם מונע זרימה חוזרת ולהבטיח את תקינות וכשירות השימוש במים במקום.

הזמנה של בדיקת מז"ח יכולה להציל חיים

בבתים חדשים, דירות ופרויקטים של בניה חדשים ייתכן ויכללו כבר מונעי זרימה חוזרת מובנים בקווי מים מסוימים, אך על מנת לדעת בצורה וודאית האם בביתכם יש צורך למונע זרימה חוזרת ולהבטיח את השקט הנפשי בשימוש במים, חשוב להזמין בודק מזח רשום ומוסמך. רק בעל מקצוע זה מסוגל להתקין ולהבטיח רמת מים נקיים ובטוחים לשימוש. אל תתפשרו על בדיקת מי השתיה שלכם. מניעה של זרימה חוזרת מונעת אסון בריאותי ואקולוגי לבני האדם ולסביבה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

CLEANING
בלוג
טיפים לעיצוב הבית למהפך מרענן

לפני שצולל לעיצוב הבית, הקדישו רגע להערכת אורח החיים שלכם. שקול את הפעילויות שאתה נהנה וכיצד אתה משתמש בכל חלל בבית שלך. זה יעזור לך ליצור עיצוב שמתאים לצרכים שלך ומשפר את חיי היומיום שלך.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו