מה הם הדברים שהנדל"ן שלכם באמת צריך

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

כל בעל עסק בישראל חייב שיימצא בידיו כל המסמכים והאישורים המקנים לו זכות קיום, הלא הוא "רישיון עסק" וכל יתר הדברים החיוניים מבחינת החוק. להקים עסק במדינת ישראל של היום זה אמנם רווחי ומאפשר יכולות הכנסה מרשימות במיוחד, אך זה לגמרי לא קל, כל שכן לתחזק עסק מצליח בצורה שוטפת. על מנת שעסקים יוכלו לפעול בלי שום דאגות וכאבי ראש לגבי החוקיות שלהם, קיימת חברת ייעוץ מקצועית לליווי בעלי עסק ונדל"ן, המסייעת לבעלי עסקים להבטיח את המשך הפעילות הסדירה, החוקית והתקינה של העסק שלהם במינימום של טרחה ודאגות על כל מה שמסביב.

השירות נעשה למען עסקים וחברות, כאשר יש דגש חשיבותי רב ערך להסבר פשוט בגובה העיניים של כל השלבים והתהליכים המלווים עסק מרגע תכנונו עד הקמתו ותפעולו השוטף. כמו כן ניתן סיוע והסברים לגבי כל מה שנוגע לענייני הרישוי הנחוצים להתהוותו של העסק. למעשה, החברה מעניקה ללקוחות את מעטפת השירותים המלאה והנחוצה בתחומים הנחוצים.

מהו רישיון עסק ובשביל מה צריך אותו?

כל מדינה מתוקנת חייבת לפקח על הנושא של השוק החופשי והעסקים המוקמים בה. מתן יד חופשית לאנשים עצמאיים ליזום רעיונות ולפשט אותם לעסק ממשי זה דבר מבורך, אך עם זאת יש לוודא כי מדובר בעסק חוקי, בטיחותי וככזה שאינו מסכן בשום צורה שהיא חיי אדם או מסכן את הסביבה. לולא החוק הדורש מכל עסק להחזיק ברישיון מטעם משרד המשפטים, היו קמים כאן ללא היכר עסקים בלי פיקוח ובלי אחראיות על כל מה שנעשה תחת ידם, והדבר היה עלול לשבש את אורח החיים הנורמטיבי ותקינותה של המדינה כמדינת חוק שומרת על האזרחים. כאשר עסק רוצה להיפתח, יש לתת את הדעת לגבי כל הנושאים והתחומים הרלוונטיים שעלולים להיות מעורבים בתהליך, כמו למשל תנאים סניטריים, תברואה, פגיעה בסביבה, אמצעי ביטחון והגנה, תקנים ומגבלות, תקנות אש ועוד.

לצורך הוצאת רישיון עסק יש חשיבות נעלה להמצאת כל המסמכים והטפסים הרלוונטיים שיכולים לקדם אתכם צעד אחד נוסף להקמת העסק שלכם. לכן, אתם צריכים שחברה מקצועית ומנוסה תלווה אתכם את כל התהליך מאלף ועד תו. אל החברה תוכלו לגשת כאן b-rishuy.co.il.

השגת רישוי בניה בהקדם האפשרי

מדינת ישראל חייבת לוודא כי כל בניין נבנה על פי התקנות והכללים הבטיחותיים הקשורים לבניין. אי אפשר לבנות בניין המיועד לכל מני דברים ללא התאמה נכונה ונאותה. החברה המסייעת לבעלי עסקים להשיג היתר בניה על מנת להוציא לפועל פרויקט עסקי מתחייבת לטפל בכל הנושא של קבלת כל האישורים הנחוצים במהירות המיידית על מנת לא לעכב אתכם. החברה אחראית למנות צוות המקצועי המתמחה בטיפול כלל הנושאים הנחוצים להשגת ההיתרים בין אם מדובר בחנות קטנה ובין אם מדובר במפעל. לצורך כך יש דרישה לחוות דעת מקצועית של מודדים, מהנדסים, אדריכלים ועוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

CLEANING
בלוג
טיפים לעיצוב הבית למהפך מרענן

לפני שצולל לעיצוב הבית, הקדישו רגע להערכת אורח החיים שלכם. שקול את הפעילויות שאתה נהנה וכיצד אתה משתמש בכל חלל בבית שלך. זה יעזור לך ליצור עיצוב שמתאים לצרכים שלך ומשפר את חיי היומיום שלך.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו