צילום קווי ביוב מקצועי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

צילום קווי ביוב מקצועי

רוב האנשים נעשים מודעים לצורך לבצע איתור נזילות בגלל הסיבות הבאות:

  1. חשבון המים הוא פתאום גבוה יותר
  2. רמות הלחות הפנימית עולות ו/או שיש עיבוי שנוצר על החלונות
  3. יש מים נראים לעין

אז מה אתה עושה אם אתה יודע שיש לך נזילה אבל לא בטוח מאיפה זה מגיע או שאתה חושד שיש דליפה אבל אין לך מושג איפה לחפש אותה?

אם אינך רואה כלום, נסה להקשיב. לחץ את האוזן שלך על קירות שבו אתה יודע שיש אינסטלציה. לעתים קרובות אתה יכול לשמוע צליל נוטף, כמו צליל לחץ מכיר את הצליל כשאתה פותח בקבוק תוך כדי לחיצה עליו? הכוונה לבקבוק ריק כמובן. אל תנסו זאת עם בקבוק מלא…

לא יכול לראות או לשמוע דליפה? אל דאגה! ישנם כלים יעילים ומדויקים שיכולים לעזור לך לבצע צילום קווי ביוב מקצועי מבלי לפנות לפתיחת קירות ותקרות.

מד לחות כאשר מניחים מד לחות על קיר הוא מודד את תכולת הלחות בקירות. אם יש לך דליפה איטית שאינה נראית לעין אך עלולה לגרום לבעיית לחות מאחורי הקיר, קורא הלחות צריך להרים אותה. זה ייתן לך אזור מאוד ספציפי להתמקד בו.

מצלמות אינפרא אדום / תרמו-הדמיה

מצלמות אינפרא אדום יכולות לקלוט שינויים בטמפרטורה. לעתים קרובות מים או לחות ייצרו אזורים חמים או קרים בקיר, ברצפה או בתקרה. שוב, זה עוזר לך לדעת באיזה תחום להתמקד.

ברגע שאתה יודע את האזור הדליפה מקורה, אתה יכול להחליט איך אתה צריך להתמודד עם זה, בדיוק לכן שווה לקחת צילום קווי ביוב מקצועי.

האם יש דרך לקבל התראה על דליפה בדיוק כשזה קורה?

כן, יש! זה לא יעבוד עבור דליפות מאחורי קירות אבל זה יעבוד עבור דליפות בכל אזור שיש לך גישה אליו. תופים בבקשה…

אזעקות דליפות וגלאי לחות

אזעקת דליפה היא התקן קטן המופעל באמצעות סוללה שניתן למקם בכל מקום שבו עלולה להתרחש דליפה. לרוב המכשירים האלה יש חיישנים המופעלים ב-כמה טיפות של מים בלבד. זה נהדר כי זה עוזר לתפוס דליפות ברגע הנכון כאשר הם קורים. ברגע שהחיישן מזהה את המים אזעקה נשמעת. לחלק מהתראות הדליפה מהשלב הגבוה יותר יש יכולות Wi-Fi ו- Bluetooth שיכולות לתת לך שקט נפשי גם כשאתה לא בבית או נמצא בחופשה.

גלאי לחות שונה מאזעקה על דליפה בכך שהוא קשור בדרך כלל למאוורר פליטה או מסיר לחות. כאשר תכולת הלחות באוויר עולה מעל רמה מסוימת, מאוורר הפליטה או מסיר הלחות מופעל. אמנם זה לא בהכרח ירוץ להתריע לך או יפסיק לדלוף מיד, אם אתה מבחין בהם פועלים יותר מהרגיל, זה יכול להיות שווה לחקור למה יש לך לחות גבוהה באוויר.

למידע נוסף ביקרו באתר: https://egodan.org.il

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו