תליית טלוויזיה: חוסכים זמן ולחץ עם שירות המקצוענים בתחום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

 

על פני השטח, תליית טלוויזיה על הקיר נראית רעיון טוב לחסכון שטח רצפה והרמת המסך עד למקום בו כל מי שנמצא בחדר יכול לצפות בטלוויזיה בקלות. אבל זהו, שאם אתם מתכננים לבצע את הפרויקט בעצמכם, אולי כדאי שתחשבו שוב.

שימוש ברכיבים הנכונים

תליית טלוויזיה כרוכה בשימוש ברכיבים שמחוברים לטלוויזיה, כמו תיבות כבלים, ממיר וכן הלאה, שצריכים להיות ממוקמים ליד הטלוויזיה שלכם, כך שהכבלים יגיעו ליציאות הפלט המתאימות. אנשי מקצוע פותרים את הבעיה על ידי התקנת יחידת מדפים צפה מתחת לטלוויזיה

רעיון נוסף הוא להציב מדף ספרים מתחת לטלוויזיה כדי להכיל את כל המכשירים. אנשי המקצוע קודחים חור גדול בחלק האחורי של מדף הספרים על מנת להשחיל את החוטים במקום הנכון.

תכנון הסתרת כבלים

המראה האסתטי של טלוויזיה תלויה יכול להיהרס בקלות עם בלגן של כבלים שמשתרע על הקיר. גם אם אינכם מחברים מכשיר אחד לטלוויזיה שלכם, עדיין תצטרכו להתמודד עם כבלים מכוערים שמשתרעים לאורך הקיר שלכם אל שקע הקיר. שירות תליית טלוויזיה פותר בעיה זו בכמה גישות:

  • התקנת הכבלים בתוך הקיר.
  • התקנת שקע חשמל מאחורי הטלוויזיה, כדי שהכבלים לא ישתלשלו.
  • התקנת מסתור כבלים שיסווה את החוטים או יכסה אותם.

תליית טלוויזיה על הקיר המתאים

השיקול החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון במהלך תליית טלוויזיה הוא תלייתה על קיר שיכול להחזיק אותה.

שימוש ברכיבים המתאימים כדי לתלות את הטלוויזיה על הקיר במיקום הנכון דורש הבנה של המומחים בתחום, כי התנהלות שאינה נכונה עלולה להוביל בסופו של דבר למשיכת העוגנים דרך הקיר והטלוויזיה שלכם תיפול.

איזה סוג של תליית טלוויזיה על הקיר אתם צריכים?

קיימים שלושה סוגים בסיסיים של תליית טלוויזיה לבחירה: קבועה, הטיה ותנועה מלאה. הסוג הנבחר תלוי במיקום בו אתם מתכננים לתלות את הטלוויזיה שלכם וכמה גבוה אתם חושבים שתצטרכו להתקין אותה. תלייה קבועה מצמידה את הטלוויזיה שלכם לקיר, ולאחר ההרכבה לא תוכלו להזיז את הטלוויזיה בכלל.

בשיטת הטיה, ניתן לכוון את המסך כמה מעלות למעלה או למטה, ותלייה זו שימושית אם הטלוויזיה תהיה תלויה גבוה על הקיר ותרצו לכוון את המסך לכיוון הצופה.

תנועה מלאה כוללת ברוב המקרים התקנת זרוע ניידת שמאפשרת להאריך את תנועת המסך לכיוון הצופה. תליית בטלוויזיה בגישה זו שימושית אם אתם צריכים להציב את הטלוויזיה בפינה או כשאתם מעוניינים להשיג יותר גמישות באופן שבו אתם מעצבים את הסלון שלכם.

בשורה התחתונה, כדי להימנע מניחושים, מזמינים את שירותי המומחים

התרחיש האחרון שאתם מעוניינים שיקרה הוא שתקדישו כמה שעות להתקנה נכונה של הטלוויזיה על הקיר, רק כדי שהיא תקרוס בסוף התהליך. לכן מומלץ להזמין את שירותי המומחים בשיטות נכונות של תליית טלוויזיה, ולחסוך לעצמכם הרבה עוגמת נפש ועלויות נוספות בהמשך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו