מה חשוב לבדוק כשמזמינים קבלן שיפוצים?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

כאשר אתם מחפשים קבלן שיפוצים, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת. הדבר הראשון הוא רישום הקבלן. אם הם רשומים, זה אומר שהם נבדקו על ידי הממשלה ועברו את כל הבדיקות שלהם. הדבר השני הוא האם לקבלן יש או אין ביטוח. המשמעות היא שאם משהו ישתבש במהלך פרויקט השיפוץ שלכם, תקבלו כיסוי ופיצוי על כל נזק. הדבר השלישי הוא האם הרישיון שלהם מעודכן או לא. המשמעות היא שהם יוכלו לסיים את הפרויקט שלך בזמן ובמסגרת התקציב, כמו גם הבנה של כל התקנות באזור שלך.

רישום קבלן שיפוצים

סעיף זה עוסק ברישום קבלן שיפוצים. זוהי דרישה חוקית עבור שיפוצניקים באונטריו. המועד האחרון להרשמה כקבלן שיפוצים במשרד הממשל והשירותים לצרכנות הוארך עד ה-31 בדצמבר 2020. המשמעות היא שלשיפוצניקים שטרם נרשמו ב-MGCS יישארו עד 31 בדצמבר 2020 להירשם ולשלם. כל עמלות חלות לפני החלת קנסות. שיפוצים יכולים להיות יקרים, אבל ישנן דרכים רבות לחסוך עליהם כסף אם אתה מוכן לעשות קצת מחקר ותכנון מבעוד מועד. אחת הדרכים לחסוך כסף על שיפוצים היא לערוך קצת מחקר על האפשרויות שלך לפני כן. רישום של קבלן שיפוצים הוא תהליך שעליך לעבור לפני שתוכל לפעול באופן חוקי במדינתך. בתהליך רישום הקבלן יש הרבה דרישות ושלבים שיש לעמוד בהם כדי להירשם.

קבלן שיפוצים

קבלן שיפוצים הוא אדם המתמחה בשיקום מבנים ישנים. לעתים קרובות הם נשכרים על ידי אנשים כדי לשפץ את בתיהם, משרדים ונכסים אחרים. תהליך הרישום לקבלן שיפוצים אינו מסובך במיוחד. צריך להירשם במועצה ואז אפשר להתחיל לעבוד כקבלן. קבלן רשום הוא אדם פרטי או חברה שקיבלו רישיון מטעם הממשלה המחוזית או הטריטוריאלית להציע שירותי שיפוצים. על מנת להירשם, אדם חייב להיות חבר באיגוד ובעל הכישורים והניסיון הנדרשים. הם גם צריכים להשלים את קורסי ההכשרה הדרושים ולעבור את כל הבחינות. תהליך הרישום עשוי להיות ארוך ויקר. עשויות לחלוף עד שנתיים עד שהמועמד יהיה זכאי לרישום במחוז או בטריטוריה שלו. דמי הבקשה נעים בין $150-$1,200, תלוי במיקום מחוז הבית או הטריטוריה של המבקש.

תהליך הרישום לקבלן שיפוצים הוא פשוט וישיר. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למלא את הטופס, לשלם את האגרה ולקבל את הרישיון שלך. כל קבלני השיפוצים באונטריו חייבים להיות רשומים במשרד העניינים והשיכון העירוניים (MMAH). תהליך הרישום הוא פשוט וברור. כל מה שאתה צריך לעשות הוא:

– מלא את טופס הבקשה,

– שלם את האגרה,

– קבל את הרישיון שלך.

קבלן שיפוצים הוא איש מקצוע שאחראי על תכנון וביצוע פרויקט שיפוצים. לעתים קרובות הם נשכרים על ידי סוכני נדל"ן לעבוד על נכס לפני שהוא יוצא לשוק. תהליך הרישום בקנדה יכול להיעשות על ידי הגשת טופס בקשה, עותק של תעודת החברה ושתי הפניות לגוף הרגולטורי הפרובינציאלי או הטריטוריאלי שיש לו סמכות שיפוט על תחום העיסוק שלהם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו