מחיצות מזכוכית – אופציה שכדאי להכיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

 

מחיצות זכוכית הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות, ולא בכדי. הם מציעות מראה אלגנטי ומודרני שיכול לשנות כל חלל, בין אם משלבים אותן בבית ובין אם הן מיועדות למשרד. מחיצות כאלה מאפשרות למעשה לאור הטבעי לזרום לכל חלל במשרד או בבית. לכן ברור מדוע גם אתם חושבים על אופציה של שילוב מחיצות כאלה. כדאי לדעת שמחיצות כאלה יכולות להיות עשויות מזכוכית מחוסמת או רבודה. בנוסף, הן יכולות להגיע בכל מידה שתרצו ובכל גודל שיתאים לכם. לכן, אם גם אתם יכולים לבדוק מקרוב את האופציה של קירות זכוכית, למה תאם מחכים? מבחינת הבית, ניתן לראות שיכולים להיות למחיצות כאלה שימושים שונים. למשל: הפרדה בין אזורים שונים תוך שמירה על תחושה כמה שיותר פתוחה וזורמת.

 

איזה שימוש יש למחיצות כאלה במשרד?

מקרה קלאסי שבו נעשה שימוש נרחב במחיצות הזכוכית, זה המקרה של מחיצות זכוכית למשרד. מדובר על דרך שלמעשה מאפשרת לנו ליצור חללי עבודה נפרדים, תוך שמירה על אווירה פתוחה וללא קירות מפרידים של ממש. למעשה, מחיצות זכוכית למשרד הפכו להיות מאוד נפוצות במשרדים מודרניים, כך שברור מדוע גם במשרד שלכם הן יכולות להוות פתרון נהדר. ניתן להשתמש במחיצות כאלה כדי לחלק חדרים גדולים יותר לתחנות עבודה נפרדות. בעזרת מחיצות זכוכית אפשר ליצור למעשה חדרי ישיבות פרטיים בתוך המשרד הגדול. שקיפות הזכוכית מבטיחה שהעובדים עדיין יוכלו לראות ולתקשר זה עם זה.

השיקולים המנחים בבחירת מחיצה מזכוכית

אתם מחפשים מחיצות זכוכית למשרד? רוצים לדעת שאתם עומדים לבצע רכישה חכמה שלא תצטערו עליה בהמשך הדרך? אם כך, חשוב לבדוק כמה פרטים מראש. אין ספק שהדבר הכי חשוב שיש ברכישת מחיצות זכוכית, זו האיכות. אין כאן מקום לפשרות: אם אתם רוצים לבנות קירות זכוכית, הם חייבים להיות עשויים מזכוכית עמידה. בנוסף, צריך לבדוק שאתם קונים מחיצות שעשויים מזכוכית שמציעה בידוד אקוסטי וגם הגנה מפני קרני UV. יש לברר, בין היתר, מה העובי של המחיצות? אם אתם בונים קירות זכוכית, טבעי שתרצו שהזכוכית תהיה מספיק עבה, אך לא עבה מידי. חשוב כמובן גם לבדוק שכל מחיצת זכוכית שאתם קונים גם תעמוד בתקנים הכי מחמירים שיש היום בתחום הזה.

 

מחיצות בעיצוב ייחודי

אי אפשר לדבר על רכישת מחיצות שעשויות מזכוכית ולא להזכיר גם את העיצוב שלהן. אין ספק שאם אתם רוכשים לכם מחיצות חדשות, רצוי שהן תהיינה מעוצבות בדיוק כפי שאתם רוצים. זה נכון כאשר מדברים על מחיצות זכוכית לבית או למשרד, אז למה אתם מחכים? בדקו את האופציות הקיימות ותוכלו לבחור בקלות את המחיצות הנכונות עבורכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו