איך אפשר לבצע שיקום מבנים ישנים?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

שיקום מבנים הוא תהליך שנעשה על מנת להחזיר את המבנה למצבו המקורי. זה יכול להיעשות הן למטרות היסטוריות והן למטרות אסתטיות. תהליך זה מתחיל בחקר ההיסטוריה של המבנה, לרבות סוג החומרים בהם נעשה שימוש בבנייתו, כיצד נבנה ואילו שינויים נעשו לאורך זמן. מידע זה משמש לאחר מכן לפיתוח תוכנית לשיקום. שיקום מבנים הכרחי על מנת לשמר את המורשת התרבותית והאדריכלית. לשם כך, ישנן טכניקות וחומרים רבים ושונים, אשר פותחו במשך מאות שנים.

כמה טכניקות הן:

  • שימוש במרגמות סיד למילוי חיבורים בקירות בנייה
  • תיקון אבנים בעזרת טיט סיד או שפכטל סיד
  • שימוש בטיט סיד להכנת משטח אטום למים
  • יישום של ליוויש למטרות דקורטיביות
  • יישום טיח למטרות דקורטיביות

שיקום מבנים ישנים במיוחד הוא תהליך של חידוש ובנייה מחדש של מבנים, חלקי מבנים, או שניהם. זה עשוי להיעשות כדי לשפר את המשיכה האסתטית, כדי להפוך את המבנה לעמיד יותר או כדי לתקן נזקים. מטרת השיקום היא לשמר את המרקם ההיסטורי ואת אופיו של המבנה, לשחזר את המראה המקורי שלו. תהליך השיקום עלול להיות יקר מאוד, ולכן אנשים רבים בוחרים להיעזר בהיסטוריון אדריכלי מקצועי. השלב הראשון בתהליך זה הוא לערוך מחקר מקיף על ההיסטוריה של המבנה ולאחר מכן לקבוע מה צריך לעשות על מנת לשחזר אותו. לאחר שנקבע, יציג האדריכל תכנית לשיקום המבנה ואומדן תקציב. לאחר מכן הם יעבדו עם אנשי מקצוע נוספים כמו מהנדסים וקבלנים שיספקו את שירותיהם בעלות נוספת. על מנת שעבודת השיקום תצליח, חשוב שתהיה תקשורת הדוקה בין כל הצדדים המעורבים כך שכל אחד יבין מה צריך לקרות אחר כך.

תהליך המחזיר את המבנה למצבו המקורי

המבנים המשוחזרים הם לרוב בעלי משמעות היסטורית ונמצאים במצב של הידרדרות במשך שנים רבות. תהליך השיקום לוקח זמן רב, יקר ומסובך. זה כולל שלבים רבים כולל הסרת חומרים קיימים, ניקוי וייצוב מבנה המבנה הקיים, תיקון חלקים פגומים, ולאחר מכן הוספת חומרים חדשים לקישוט או פונקציונליות. החומרים המשמשים לשיקום הם בדרך כלל יקרים או קשים למצוא באתר. השלב הראשון בשיקום בניין הוא הערכת מצבו. ניתן לעשות זאת על ידי הערכת השלמות המבנית של הבניין וכן את מצב פני השטח החיצוניים שלו. לאחר מכן מגיעה הערכה של כמה עבודה צריכה להיעשות לפני שניתן יהיה להחזירו למצבו המקורי, למידע נוסף בעידן גרופ.

שיקום מבנים הוא תהליך המחזיר את המבנה למצבו המקורי. לרוב, מדובר בתיקון ו/או החלפה של חלקים כלשהם במבנה שניזוקו או אבדו. תהליך השיקום יכול לשמש לשימור אופיו של מבנה היסטורי או לעדכון מבנה ישן בנוחות מודרנית. תהליך השיקום מתחיל בבדיקה יסודית של המבנה, הקובעת מה צריך לתקן ולהחליף. לאחר השלמת הערכה זו, הקבלנים יתחילו בפינוי חומרים פגומים והחלפתם בחדשים. לאחר מכן הם יכניסו מערכות אינסטלציה, חיווט, חימום או מיזוג חדשות לפי הצורך. הקבלן עשוי גם להוסיף תכונות חדשות כגון בידוד או פאנלים סולאריים ליעילות אנרגטית אם תרצה בכך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו