חיטוי מאגרי מים: כמה זה באמת יעלה לנו?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

מאגרי מים מהווים מקור מים מרכזי עבור האוכלוסייה. הם חלק מהותי מהמערכת האקולוגית שלנו, התומכים בחיים ובמגוון הביולוגי. חיטוי מים חיוני כדי שהמים יהיו ראויים לשתייה, אך זוהי גם דרך להפחית את הסיכון לזיהום על ידי מיקרואורגניזמים פתוגניים. בחלק זה נדון ביתרונות ובסיכונים של חיטוי מאגרי מים. ניתן להשיג חיטוי באמצעות שיטות שונות כגון הכלרה, אוזון או קרינת UV.

היתרונות של חיטוי מים כוללים:

  •  סיכון מופחת למחלות הנגרמות על ידי מיקרואורגניזמים פתוגניים במים לא מטופלים – סיכון מופחת למחלות עקב בליעה או שאיפה – שיפור איכות ובטיחות

הסיכונים הכרוכים בחיטוי מאגרי מים כוללים:

  •  רמות מוגברות של חומרים רעילים

מים הם משאב יקר שכולנו צריכים כדי להישאר בריאים. אבל המים שאנו שותים ומשתמשים בהם לבישול, לרחצה ולכביסה עלולים להיות מזוהמים. ישנן דרכים שונות שבהן מים יכולים להזדהם. הדרך הנפוצה ביותר היא כאשר צואה מבני אדם או בעלי חיים נכנסת למקור המים. זה יכול לקרות כאשר אנשים עושים את צרכיהם ליד מקורות המים או כאשר שפכים מתעשיות זורמים אליהם. ישנן דרכים רבות אחרות שבהן המים יכולים להזדהם, כמו אסונות טבע כמו שיטפונות, הוריקנים, צונאמי או רעידות אדמה. במקרים אלו קשה לשלוט עד כמה המים מתלכלכים מכיוון שיש הרבה פסולת ולכלוך שמתערבבים בהם במהלך אירועים אלו. דרך נוספת שבה זה קורה היא באמצעות תאונות תעשייתיות כמו דליפת נפט שבה חומרים רעילים

עלות חיטוי מאגרי מים

מטרת חלק זה היא לתת מבוא לתהליך החיטוי של מאגרי מים. זהו תהליך הכרחי לכל מאגרי המים, במיוחד אלו הפתוחים לציבור. המטרה העיקרית של התהליך היא להרוג את כל המיקרואורגניזמים שעלולים להימצא במים, על מנת להבטיח שהם נשארים בטוחים לצריכה. ישנן דרכים רבות ושונות בהן ניתן לעשות זאת, אך הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות טיפול בכלור או באוזון. המחיר של חיטוי מאגרי מים הוא סכום לא קטן. ההערכה היא שהמחיר יכול להגיע עד 10,000 דולר ליום. מחיר חיטוי מאגרי מים מחושב לפי מספר האנשים שיש לשרת, גודל המאגר ועומקו וכמה מים צריך לטפל. מחיר חיטוי מאגרי מים נקבע לפי סוג חומר החיטוי בו נעשה שימוש, נפח המים לטיפול ומספר וגודל מיכלי המגע. מים הם משאב יקר. זהו גם אחד ממשאבי הטבע החשובים ביותר להישרדות האדם. מחיר חיטוי מאגרי מים משתנה ממדינה למדינה ומאזור לאזור. העלות עבור תהליך החיטוי יכולה להגיע עד 4$ למטר מעוקב או עד 0.01$ למטר מעוקב.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו