כמה עולה פנאלים לאנרגיה סולארית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

 

מערכות סולאריות ביתיות הן ללא ספק הדבר הפופולארי ביותר בשנים האחרונות הן עבור בתים פרטיים, הן עבור מפעלים, הן עבור בניינים משותפים ועוד. מדובר על מערכת לייצור חשמל ירוקה אשר מעבר ליתרונות הרבים שיש לה בשמירה על איכות הסביבה, היא חוסכת לכל אדם שבוחר בה לא מעט בעלויות החשמל ולא פעם יכולה להעניק לו רווח בשל מכירת חשמל עודף שהוא מייצר לחברת החשמל. לכן, אם אתם תוהים כמה עולים פאנלים לאנרגיה סולארית, חשוב שתדעו שעל אף שמדובר על השקעה כלכלית, היא בהחלט מחזירה את עצמה.

מהי מערכת סולארית?

מערכת סולארית של חברת גלובל סולאריס ביתית היא  מערכת אשר מאפשרת ייצור חשמל באמצעות אור השמש. המערכת מתוכננת בצורה שבה היא קולטת את אור השמש וממירה אותו לאנרגיה חשמלית הרלוונטית לצורך שימוש חשמל ביתי. כל אדם שבוחר במערכת המדוברת נהנה מתעריף קניית חשמל גבוה מהרגיל על ידי חברת החשמל. כלומר, מדובר על השקעה כלכלית שניתן להחזיר בצורה טובה מאוד ואף להרוויח.

כמה עולים פאנלים סולאריים?

השאלה החשובה ביותר שלא מעט אנשים שואלים את עצמם טרם הם בוחרים להתקין מערכת סולארית על גג ביתם היא: כמה עולים פאנלים סולאריים. הפאנלים הסולריים מהווים כאמור את הדבר הבסיסי והחשוב ביותר בכל מערכת מעין זאת שכן הם אחראים על קליטת אור השמש לצורך המרתו לאנרגיה חשמלית. התקנת פאנלים סולאריים על הגג תייצר יותר חשמל בהתאם לאיכות הפאנל ותנאי השטח. מחיר הפאנלים איננו אחיד וישתנה בהתאם ליצרן של הפאנל, ההספק של הפאנל, איכות הפאנל, תקופת האחראיות על הפאנל, עד כמה מורכבת העבודה בהתקנת הפאנלים ועד כמה תנאי הגג טובים יותר או פחות. כמובן שהעלות תלויה גם בחברה שתבחרו עבור רכישת הפאנלים והתקנתם בגג שלכם.

על מה חשוב לשים דגש ברכישת פאנלים סולאריים?

על אף שהמחיר של הפאנלים בהחלט מהווה פרמטר חשוב שיש לשים עליו דגש כאשר מעוניינים לרכוש פאנלים, חשוב לזכור כי פרמטר המחיר הוא לא היחיד שיש לקחת בחשבון. בכדי שהפאנלים יענו על המטרות שלהם בצורה הטובה ביותר, אין להקל ראש בבחירת פאנלים איכותיים שתואמים לגג שלכם באופן ספציפי ולכמות החשמל שניתן להפיק מאור השמש בגג שלכם. פאנלים שלא יעשו את העבודה שנרכשו במחיר זול, לא באמת יענה על המטרה שלו ועל כן, גם אם הוא עלה לכם זול, הוא  לא באמת שווה את מחירו. יש להשקיע ברכישת פאנל שכן, מדובר על השקעה שמחזירה את עצמה.

כיצד תבחרו פאנלים סולריים?

הדבר החשוב ביותר כאשר בודקים איזה פאנלים סולאריים כדאי לרכוש הוא כמובן החברה אשר משווקת את הפאנלים, האמינות שלה, איכות הפאנלים, ההספק שלהם וההתאמה שלהם לגג של המבנה שלכם. יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר אשר יסייעו לכם לבחור את הפאנלים המתאימים ביותר לגג שלכם.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו