מדריך בניה והיתרים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

רוב הישראלים לא חיים כל חייהם באותם תנאים ובאותו בית. לרוב אנשים עוברים מדירת שכירות לדירת קבע או אפילו מוכרים בית קבוע וקונים בית במקום אחר, עם תנאים אחרים או בגודל אחר.

גם אם הם לא מחליפים דירה, הם מבקשים לשפץ, להרחיב, לשנות עיצוב ולגוון את תנאי המגורים שלכם. כאן הם עשויים למצוא את עצמם נקלעים לקשיים שונים ולבעיה מול הרשויות. לא כל מה שאנחנו רוצים לעשות בבית, מותר לנו גם לעשות. אז מה שצריך לעשות בדרך כלל זה לפנות אל אדריכל, לבדוק מה האפשרויות, לוודא מה צריך ומה אפשר לעשות. רק אחרי שמקבלים את חוות הדעת של האדריכל אפשר להתחיל בכל ההליכים. ההליכים הם מורכבים מאוד ודורשים הרבה מאוד משאבים, הן של זמן, הן של כסף וגם הרבה מאוד טרטורים מול גורמים רבים.

אז כאן אפשר לפנות ולהיעזר באנשי מקצוע שזה בדיוק תחום העיסוק שלהם. הם מסייעים לכל מי שמבקש לנהל את כל הסיפור הזה של קבלת ההיתרים לבנייה כמו גם את כל מה שכרוך בכל הסיפור הזה של קבלת ההיתרים.

סוגי ההיתרים הקיימים

ישנם כמה וכמה סוגים שונים של הרחבות בנייה המחייבים קבלת היתרים.

  • היתר לבניית פרגולה – כאשר מבקשים לבנות פרגולה, יש מצבים אשר בהם יהיה צורך להוציא היתר ורישיון לצורך כך. כי לא בכל מקום מותר לנו להציב פרגולה ולא כל פרגולה תקבל את ההיתר באופן גורף. כי פרגולה היא בהחלט תוספת משמעותית. 

כדי לקבל היתר לשם כך אפשר לחסוך בהליכים ופשוט להיעזר באנשי המקצוע שלנו שינהלו עבורכם את כל ההליכים. כך תחסכו מעצמכם את כל כאב הראש המתלווה לתהליכים מהסוג הזה.

  • היתר בנייה לסגירת מרפסת – כאשר באים לסגור מרפסת, לא תמיד זה יהיה כל כך פשוט מבחינה חוקית. גם אם נראה לכם שאתם לא הולכים להוסיף שום דבר מחוץ למבנה ואתם בסך הכול הולכים על סגירה של שטח שלכם, עדיין חשוב להבין שיש צורך לבדוק מה אומר החוק על הדבר הזה. גם כאן נוכל לסייע אתכם וללוות אתכם במהמורות הבירוקרטיה ובכל מה שמקשה עליכם את כל ההתנהלות.
  • היתר לבנייה קלה – גם בנייה קלה זה דבר שמחייב קבלת רישיון ולא כל בנייה קלה תקבל מיד את האישור. בנייה קלה היא אמנם בנייה פשוטה יותר וגם מהירה יותר ביחס לבנייה רגילה אך מדובר במבנה של קבע שנבנה כדי להישאר. ברור שגם כאן יהיה צורך בהיתרים מיוחדים.

אז לפני שאתם נכנסים לעומק העניין, לפני שאתם מזמינים את יהלומי ניסור בטון כדי לנסר את הבטון ולפרוץ החוצה עם התוספת שלכם, פנו אלינו. אנחנו נסדר עבורכם את כל העניינים כדי שהבניה שלכם תהיה חוקית לכל הדעות.

היתר בנייה סגירת מרפסת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו