עלות אדריכל לתוספת בנייה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

עלות אדריכל לתוספת בנייה

כאשר אתם מתכננים תוספת בניה לנכס שלכם עליכם לקחת בחשבון את השירותים הנלווים לכך, ולאו דווקא את מחיר הבניה בלבד. לצורך הקמת מבנה יש צורך בליווי של אנשי מקצוע כמו אדריכל, מהנדס או הנדסאי בניין. מלבד לכך, ישנן עוד הוצאות הכרוכות בתהליך כמו תהליך היתר בניה, קבלת אישורים מגורמים רלוונטים, היטל השבחה וכן הלאה…

עלות אדריכל לתוספת בנייה

עלות אדריכל לתוספת בנייה – גורמים המשפיעים על מחיר הפרויקט

כפי שציינו, ישנם מספר גורמים אשר משפיעים על עלות אדריכל לתוספת בנייה. במקרים רבים כאשר מדובר על פרויקט של תוספת בנייה, יגבה האדריכל לפי אחוזים ולא לפי שעת עבודה. לפניכם מספר גורמים המשפיעים על עלות אדריכל לתוספת בנייה:

  • היקף בניה

    כאשר יש לכם תקציב מוגבל עליכם לקחת בחשבון שככל שבונים יותר שטח כך העלות למ"ר יורדת, אך כמובן שהבניה יותר יקרה בהשוואה למבנה קטן יותר. ישנם את הדברים הסטנדרטים הנדרשים לכל בית כמו מטבח, חדרים, סלון ועוד. אלו הן העלויות הבסיסיות של מבנה, ככל שהמבנה קטן יותר ככה העבודה יותר מסובכת ולכן העלות למ"ר גבוהה יותר.

  • תנאי שטח

    תנאי שטח הם פרמטר מאוד חשוב עבור עלות אדריכל לתוספת ובנייה ולבנייה בכלל. הפרשי גובה במגרש, תנאי עבודה מסובכים, אדמה בעייתית ועוד ידרשו ממכם להשקיע סכומים גבוהים יותר עבור עלות הפיתוח ותשלום לגורם מקצועי.

  • ותק

    עוד גורם חשוב שיש לקחת בחשבון הוא שאתם בוחרים איש מקצוע על פי הותק והניסיון שלו. לדוגמה, מצד אחד יש לנו אדריכל שגובה 5% מעלות הפרויקט, ואילו בצד השני ישנו אדריכל שגובה 8%. הבחירה באדריכל הראשון נראית לנו כדאית יותר, אך יש לקחת בחשבון שעם ניסיון מגיעות תוצאות טובות יותר.

  • משרד או עצמאי

    בדרך כלל משרדי אדריכלות יציעו לכם מחירים יותר נוחים, זאת מכיוון שיש להם "גב". כאשר מדובר על אדריכל עצמאי הוא גובה את מחיר השירות בעצמו, וטוב ככל שיהיה עדיין אין הוא יכול לעמוד מול קבוצה של אדריכלים שעובדים במשותף.

עלות אדריכל לתוספת בנייה – סיכונים

על אף שהמחיר נקבע כבר בתחילת הפרויקט, יש לקחת בחשבון שעלולים להיווצר עוד הוצאות עקב סיכונים ונזקים. בדרך כלל לקוחות מגיעים למצב כזה כאשר הם פונים אל אדריכל זול שאינו מקצועי. לכן עליכם לחשוב מול מי אתם עובדים כבר בתחילת הדרך, האם שווה להשקיע עוד סכום מסוים עבור אדריכל מקצועי, או שעדיף לכם לבחור באדריכל שלוקח פחות כסף אך הסיכונים גדלים. עלויות תיקון נזקים בנכס יכולות להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים, לכן הפעלת שיקול דעת מתון בתחילת התהליך היא המפתח שלכם להצלחת הפרויקט ללא נזקים.

אז על פי מה נקבע המחיר?

כפי שבוודאי הבנתם, הרבה יותר משתלם לכם לעבוד מול אדריכל אשר קובע את המחיר לפי פרויקט, ולא לפי שעה, רוב האדריכלים עובדים בצורה זאת. המחיר נקבע על פי רמת הניסיון של אותו איש מקצוע ועל פי הפרויקט הספציפי שלכם. כמו כן, עלויות משתנות גם בהתאם למיקום בו אתם נמצאים, לפי המחיר והמורכבות שיש לעבור דרך המועצה המקומית אשר בסופו של דבר היא זאת שתאשר לכם את היתר הבניה (או שלא). 

תוספת בנייה, אפילו כאשר מדובר על פרגולה, או תוספת של חדר יכולה להגיע לסכומים גבוהים. עם זאת, כאשר אתם משקיעים את מיטב כספכם, משתלם לכם להשקיע עוד קצת מעל מה שציפיתם עבור עבודה איתה תהיו שלמים. קחו בחשבון, אדריכל מקצועי אינו אחראי רק על עיצוב הפנים והחוץ של הבית, אלא על כל האווירה הכללית שתהיה בבית.

 

עלות אדריכל לתוספת בנייה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו