תכנון בית פרטי 120 מ"ר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

תכנון בית פרטי 120 מ"ר

לא תמיד הרשות המקומית תעניק לכם היתר בניה על פני גודל שטח אליו אתם מייחלים, אך במקרה כזה יש פתרונות מגוונים המוצעים על ידי אדריכל מקצועי. תכנון בית פרטי 120 מ"ר הינו תכנון הדורש מקצועיות רבה והיתרים לבניה לגובה, או בית דו משפחתי.

תכנון בית פרטי 120 מ"ר

תכנון בית פרטי 120 מ"ר – למה התכוון המשורר?

תכנון בית פרטי 120 מ"ר עובר דרך שלושה שלבים הכוללים תכנון, רישוי וביצוע. מלבד לשלבים אלו יש את תחילת התהליך בה אתם בוחרים אדריכל מקצועי מולו תעבדו, אותו אדריכל יעניק לכם ייעוץ מקצועי לפני שאתם נכנסים לתהליך של שלושת השלבים, חשוב לדעת מול מה אתם עומדים לפני שאתם מתחילים בתהליך. 

בשלב התכנון עליכם לבוא עם רעיון בו אתם מספרים מה אתם רוצים באופן מפורט. האם אתם רוצים חצר? האם מדובר על בית דו משפחתי? האם אתם מעוניינים בבריכה, מספר חדרים וכן הלאה… שלב התכנון הינו שלב קריטי להמשך הדרך שכן לאחר מכן אין אפשרות ליצור שינויים דרסטיים. 

המעבר לשלב השני הוא שלב הרישוי, לאחר שהאדריכל מציג בפני הרשות המקומית ואגף השיכון את הבקשה עליכם להמתין לתשובה. בקשה זו מכונה היתר בניה, בשביל לקבל את האישור הרצוי על בעל המקצוע לפנות לגורמים וארגונים שונים על מנת להנפיק את כל האישורים הנדרשים להמשך התהליך. את הבקשה בוחנים אנשי מקצוע מטעם הועדה המקומית, ייתכן והתהליך יתפרס על פני כמה שבועות, ובמקרים חריגים (בדרך כלל לא בניה של שטח בסדר גודל של 120 מ"ר) גם כמה שנים.

מלבד לכך שעל האדריכל לקבל אישורים מארגונים שונים כמו ארגון הכבאות, חברת החשמל, פיקוד העורף, מנהל מקרקעי ישראל ועוד… עליכם לדעת שכבר בשלב זה יהיה עליכם לשלם אגרות ישירות לכל הגורמים האלו. לאחר המתנה לאישור הבקשה תקבלו תשובה האם הפרויקט אושר או נדחה. כאשר הפרויקט נדחה מטעמים של חוסר אישורים עליכם יהיה להתחיל את שלב זה מהתחלה, אנו ממליצים תמיד להגיע עם אישורים אשר הונפקו סמוך להגשת הבקשה ולא כמה שנים לפני כן. 

במקרה בו אושרה הבקשה, כעת ניתן יהיה להתחיל בשלב הביצוע, השלב בו אתם פונים אל כל בעלי המקצוע על מנת להתחיל בתהליך פיזית. כאשר אתם בוחרים באדריכל מקצועי לצורך תכנון בית פרטי 120 מ"ר, עליכם לבחור אותו בקפידה שכן יש אפשרויות תכנון שונות לשטח בסדר גודל זה. 

תכנון בית פרטי 120 מ"ר – תכנון פנימי וחיצוני

מתוקף תפקידו של אדריכל לתכנן את הבית גם מבחינה חיצונית וגם מבחינה פנימית. היתרון שיש לאדריכל על פני תכנון מהנדס הוא הפן העיצובי. תכנון של בית בסדר גודל זה יהיה שלושה חדרי שינה, מטבח, חדר הורים, סלון, מקלחת, שירותים וממ"ד. כמובן שיש שוני בין בית דו קומתי לבין בית חד קומתי (עליכם לוודא שיש לכם היתרים לבנייה של בית דו קומתי כבר בשלב הראשון).

התכנון הפנימי אינו מסתכם רק בחישוב סדר גודל החדרים, לוקיישנים של כל חדר וכן הלאה… יש חשיבות רבה לעיצוב פנים שכן הוא האחראי על האווירה בבית, על הנוחות שלכם. אדריכל מקצועי יתכנן את הבית לא מבחינה עיצובית רק אלא תוך כדי לקיחה בחשבון של כל הגורמים בבית ומחוצה לו, אקלים, שכנות, היתרים עתידיים וכן הלאה… אמנם שטח של 120 מ"ר לא נשמע הרבה עבור בית פרטי, אך עם בחירה נכונה של איש מקצועי תתפלאו מה אפשר לעשות.

תכנון בית פרטי 120 מ"ר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו