האיכות הגבוהה של בטון חשוף

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

 

בטון חשוף הוא שיטת בנייה נפוצה, חסכונית וחזקה שמתאימה לבניית מדרגות ומספקת משטחים חסכוניים וחסינים מטבעם. אסתטיקה תעשייתית רגילה מספיקה לעתים קרובות, אבל במצבים מסוימים נדרש גימור איכותי יותר.

הבחירה בפתרון הבנייה הנכון חיונית מכיוון שהיא מביאה איתה איכויות שטח פנימיות. שטחים מעוצבים עם בטון חשוף משפיעים על החלל באופן מובהק, לעתים קרובות עם שכבות של וריאציה טונאלית שנוצרת על ידי תנועת הבטון.

התקנת בטון חשוף צריכה להתבצע רק על ידי המומחים בתחום

הלוגיסטיקה של בנייה מהירה ניתן ללמוד באתר מרכז הבטון הישראלי  ויעילה של קונסטרוקציית ליבה מאפשרת יצירת גימור משטח איכותי, ובחירה בקבלן תכנון יעיל פירושה בחירה במתקינים מומחים שמבצעים את הפרויקט במקצועיות עם תוצאות אסתטיות ברמה גבוהה.

בטון חשוף מתאים לשימוש בחללים תעשייתיים גדולים, מקורים ומאובזרים היטב, או לציפוי גרם מדרגות כאמצעי העיקרי לעיצוב הבניין. ההחלטה לחשוף את המשטחים הפנימיים של ליבת הבטון צריכה להתקבל בשלב תכנון הפרויקט כדי להניב הן את היתרונות הכלכליים והן את היתרונות לטווח הארוך.

ביצוע פרויקט ברמה מקצועית ואיכותית

צוות אנשי מקצוע מומחים בהתקנת בטון חשוף מקפידים על אסטרטגיית בנייה איכותית עם איכות גימור מדהימה. מפקח על הפרויקט מבקר באופן קבוע באתר על מנת לבדוק את מדדי איכות הפרויקט ולקבוע את העקרונות להנחיית נוהלי הבנייה בהתאם לתקנות.

גישה זו מאפשרת לצוות הבנייה ושרשרת האספקה לוודא שההסכמה והציפיות לא יאבדו או יוחמצו אחר כך. הפרויקט כולל פרמטרים של תערובת בטון, וחומרים מתאימים אחרים, והוא מבוצע עם הציוד והכלים המתאימים לבנייה עם בטון חשוף להשגת התוצאות הסופיות המבוקשות, עם הגימור המיוחד של המשטחים.

התקנת בטון חשוף צריכה להתאים למטרות המבוקשות

התקנת בטון חשוף צריכה להתאים לשאיפה האסתטית, ולהתבצע בתבנית מקצועית הולמת ללא השארת כיסים או חורים גדולים בקיר או על משטח הריצוף, ולהימנע מאזורי טלאי בטון. ציפוי הפינות צריך גם הוא להתבצע בהתאמה אישית על מנת למנוע ציפוי שנראה מלאכותי או מכוער עם רצועות מילוי בפינות.

שימוש בתערובת בטון נכונה היא הגורם העיקרי להשגת איכות גימור מעולה. לפרויקטים של בנייה עם בטון חשוף, אנשי המקצוע שמבצעים את הפרויקט צריכים להגיש דוגמאות קטנות של התערובות המוצעות שלהם למילוי חללים נוספים על מנת לספק גימור הדוק ועקבי יותר ולהשיג את דרישת האדריכלים למראה אפור בהיר, או כל צבע נבחר אחר לגימור הפרויקט.

תשומת לב מוקפדת לפרטים, לאיכות התאורה ולמשטחים

מפל אורות מבהירים באופן אינדיבידואלי כמעט בלתי מורגש את פני השטח. ציפוי מדרגות בשיטת בטון חשוף צריך להיות מורכב מראש בקצה, כך שהצדים שנוצרים ייראו לעין, כאשר הצד שאינו צף והצד הצף מוסתרים כנגד קיר הליבה. יש לבצע חיבורים מבניים טלסקופיים בין הנחיתות לקירות, ולספק פירוט פער צללים מסודר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו