מהו ממד נייד, ומתי יהיה עדיף על פני ממד רגיל?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

ממ"ד נייד הוא ממ"ד שניתן להעביר די בקלות ממקום למקום, כאשר כל מה שנדרש עבור הובלתו הוא משאית עם מנוף הובלות כבדות. בדומה לממ"ד רגיל, שבדרך כלל נבנה בתוך הבית, ממ"ד נייד עשוי מפלדה בבטון. הוא מאושר על ידי פיקוד העורף, והנה המידע שאתם צריכים לדעת עליו – קראו כאן.

 

מהן הנחיות פיקוד העורף להתקנת ממ"ד נייד?

הנחיות פיקוד העורף להתקנת ממ"ד נייד הן כמעט זהות להנחיות אשר רלוונטיות לבצע בניית ממ"ד רגיל. העובי של הקירות, הרצפה והתקרה צריך להיות 25 ס"מ, ובדרום הארץ 30 – 40 ס"מ. כמו כן, יש צורך להתקין תשתיות, דלת הדף רסיסים, מיזוג אוויר, חלונות ממ"ד תקניים, תאורת חירום וכולי. כאמור, כל ההנחיות הרלוונטיות לבניית חדרי ממ"ד רגילים. מעבר לכך, חשוב לציין כי ממדים ניידים גם מצריכים הכנות מסוימות. למשל, הכנת הקרקע לקראת התקנת הממ"ד, הכנת תשתיות לחיבור לממ"ד נייד וכן הלאה.

 

מתי ממ"ד נייד יהיה עדיף או נדרש, ולמה?

ממ"ד נייד יכול להיות עדיף ו\או נדרש על פני ממ"ד רגיל בכמה מקרים שונים. למשל, בבתים ישנים או במבנים בעייתיים, שבהם לא ניתן לבנות ממ"ד רגיל בהתאם לתקנים. כמו כן, בחלק מהמקרים של בנייני עמודים, יהיה בלתי אפשרי לבנות ממ"ד מבלי לחזק משמעותית את עמודי ושלדת הבניין. לכן, אם יש חצר לאותו בניין, ואין הרבה דיירים באותו בניין עמודים, לעיתים יהיה עדיף להקים ממ"ד נייד בחצר הבניין. יתרה מכך, ניתן למצוא חדרי ממד ניידים בחצרות של בתים פרטיים, כאשר אותם חדרי ממ"ד מתפקדים בתור יחידות דיור לכל דבר, משרדים ועוד.

 

כמה עולה ממ"ד נייד? ומהם חסרונותיו?

בעוד שממ"ד נייד הוא קל להעברה וניתן להעביר ממ"ד נייד ממקום למקום, הוא גם מתאפשר להקמה די במהרה. אבל, לחדרי הממ"ד יש גם חסרונות מסוימים. למשל, מבחינת מקום, ממ"ד נייד הוא בדרך כלל קטן יותר מממ"ד רגיל. אם תרצו, בד"כ יהיה ניתן להזמין ממדים ניידים גדולים יותר, אבל קחו בחשבון שהעלויות כמובן יהיו גבוהות בהתאם. באופן די כללי, מחיר ממד נייד יכול להתחיל ב-30,000 ₪ ומעלה. ככל שיהיה גדול ומאובזר יותר, כך מחירו יהיה גבוה בהתאם ויהיה עשוי להגיע לטווחים של כ-50,000 – 70,000 ₪ ומעלה.

 

כדאי להתקין ממ"ד נייד בחצר?

בסופו של דבר, ההחלטה האם להתקין ממ"ד עם חברת יסודות 77 נייד או ממ"ד רגיל היא לחלוטין אישית ולגמרי לפי הצרכים האישיים שלכם. בתוך כך, יש לקחת בחשבון את הגורמים הבאים כאשר אתם מתלבטים בין ממד נייד לממ"ד רגיל:

  1. סוג הבית – האם הבית ישן או חדש? האם יש מספיק שטח לבנות ממ"ד רגיל?
  2. הצרכים של המשפחה – כמה אנשים צריכים להיות מוגנים? האם יש ילדים או אנשים עם מוגבלויות?
  3. העלות – כמה עולה ממ"ד נייד או ממ"ד רגיל, ועד כמה הפרויקטים מותאמים לתקציב שלכם?

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את משך הפרויקט. בניגוד לבניית ממד שלוקחת שבועות ועד חודשים רבים, התקנת ממ"ד נייד מסתכמת בכמה שעות עבודה בד"כ.

 

לסיכום, כיצד לחסוך עלויות ברכישת ממ"ד נייד?

אם התקציב שלכם מוגבל ואתם עדיין מעוניינים לרכוש ממד נייד, הנה כמה דרכים לחסוך עלויות ברכישה:

  • קנו ממ"ד נייד קטן יותר – ממ"דים ניידים גדולים יותר הם בדרך כלל יקרים יותר ממ"דים ניידים קטנים. אם אתם לא צריכים ממ"ד גדול, תשתדלו שלא "לקפוץ מעל הפופיק".
  • קנו ממ"ד נייד יד שנייה – ממ"דים ניידים יד שנייה הם בדרך כלל זולים יותר ממ"דים ניידים חדשים. עם זאת, חשוב לבדוק את הממ"ד המשומש לפני שאתם קונים אותו כדי לוודא שהוא במצב תקין. במקרים אלו, חשוב לערוך בדיקה של חוזק החומרים.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו