מודד מוסמך לתמא 38

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

 

מדידת שטחים בצורה מדויקת נדרשת עבור מגוון צרכים שונים כגון: תכנון מבנה חדש על שטח מסוים, מדידת קרקע עבור פרויקט תמא 38 ועוד. מודד מוסמך הוא איש המקצוע הנדרש עבור מדידות מעין אלה. כל אדם מבין כי בתחום הבנייה כל פעולה חייבת להתבצע בצורה המדויקת מבחינה מקסימלית עוד הרבה לפני השלבים הראשונים של הקמת המבנה ועל כן, המדידות של המודד המוסמך בפרויקט תמא 38 הן קריטיות ויש לבחור אותו בקפידה.

מהו תפקידו של מודד מוסמך?

מודד מוסמך של היחידה למדידות מודד שטחים בצורה המדויקת ביותר, באמצעות ציוד מדידות אמין ומקצועי ומפיק דוח או מפה של השטח הנמדד. בשנים האחרונות מרבית המודדים משתמשים בציוד טכנולוגי מתקדם ואיכותי עבור המדידות המדוברות, אשר מאפשר להם לקבוע בדיוק מוחלט מהו המיקום של כל נקודה בשטח. רמת הדיוק של המודד היא קריטית עבור הצלחה בכל פרויקט בנייה ועל כן, גם בפרויקט תמא 38 שלא מהווה פרויקט בנייה חדש לחלוטין, אלא עוסק בשיקום וחיזוק מבנה קיים, יש צורך בשלב הראשוני לבחור במודד מוסמך לצורך מדידה מדויקת ואיכותית של השטח.

האם כל איש מקצוע יכול לבצע מדידות?

חשוב מאוד להבין שלא כל אחד יכול לבצע מדידות. מודדים מוסמכים נדרשים להרבה יותר מאמצעי מדידה על מנת לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. מדובר על תחום ידע לכל דבר ועניין. המודד חייב לעבור הכשרה מקיפה בתחום ההנדסה הגיאודטית שהוא תחום מדעי העוסק במיפוי ומיקום של נקודות שונות על פני האדמה בין אם בים, באוויר או אפילו בחלל. כמו כן, המודד חייב להיות בעל רישיון לעסוק בתחום זה.

כיצד מכשירים מודד לעסוק בעבודתו?

בכדי להיות מודדים מוסמכים יש לעבור בהצלחה את כל המבחנים הנדרשים בכדי לעסוק בתחום בצורה מדויקת, איכותית ואמינה. לאחר הלימודים המודד יעבור תקופת התמרות בת שנתיים כאשר גולת הכותרת שלה היא הכנת כמה תוכניות רישום שישמשו כתיק העבודות של המודד. לאחר מכן עליו לעבור מבחן המחובר על ידי מרכז המיפוי לישראל, ראיון אישי בפני וועדה ייעודית מטעמו של המרכז למיפוי ישראל ורק לאחר שהוא עובר הכל בהצלחה הוא יכול להתחיל לעסוק בתחום.

כיצד תבחרו את המודד הטוב ביותר לפרויקט תמא 38?

אם אתם מחפשים מודד מוסמך לפרויקט תמא 38, אתם בוודאי מבינים את החשיבות בבחירת בעל מקצוע מהשורה הראשונה בתחום המדידה לפרויקט. ישנם כמה דרכים למצוא מודד מוסמך עבור פרויקט תמא 38 כאשר הדרך הראשונה היא לברר דרך נותני שירות אחרים הקשורים לתחום הבנייה לרבות אדריכלים או קבלנים לקבי מודד מוסמך. לא מעט אנשי מקצוע מעין אלה הם בעלי רשימה מסודרת של מודדים מוסמכים מומלצים שכדאי לבחור בהם עבור פרויקט תמא 38. כמובן שניתן לחפש גם באופן עצמאי מודד ולבדוק איזה מודדים נבחרו עבור פרויקטים אחרים בתחום זה והאם הם ביצעו את עבודתם נאמנה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו