עבודות סנפלינג – מדוע שיטה זו כבשה את עולם הבניה והשיפוצים?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

 

כמעט כל תחום אותו אנחנו בוחנים לאורך השנים עובר שינויים, התפתחויות ושדרוגים. זה קורה כתוצאה ממחקרים, כתוצאה משדרוגים בתהליכי ייצור וטכנולוגיה, מהצורך העז שהולך וגובר בעידן המודרני לחסוך בכסף, בכוח אדם ולייעל תהליכים אנרגתיים. אמנם תחום הבניה הוא תחום שהשינויים בו הגיעו רק מאוד מאוד, אך בשנים האחרונות עבודות סנפלינג הוכיחו את עצמן כתורמות רבות לאותו ייעול חיוני. למרות שמדובר בשיטת עבודהשפותחה לפני שנים רבות, רק בעשר השנים האחרונות חלה עליה בשימוש בה. מדובר למעשה במערכת שלמה שבאמצעותה העובד תלוי בין שמיים וארץ בעזרת כבלים או בעזרת מעלית אותם מחברים לגג המבנה. השיטה פותחה הן במטרה לתת מענה למבנים מאוד גבוהים עליהם לא ניתן להקים פיגומים והן במטרה לייעל ולזרז תהליכים. היום מבצעים עבודות סנפלינג במגוון רחב של תחומים ביניהם עבודות שיקום וחידוש של מבנים לקויים, החלפת חיפויים או תיקון שלהם, תיקון נזילות בגובה, איתור נזילות בגובה, הרחקת יונים, ניקיון חלונות בגובה באמצעות סנפלינג ועוד.

https://rope-partners.co.il/   ROPE PARTNERS  עבודות סנפלינג

מהם היתרונות המרכזיים של עבודות סנפלינג ?

כאמור, אמנם מדובר בתחום יחסית חדשני וחדש בהשוואה לתהליכי בניה ועבודות אחרות בגובה, אך ברגע שהבינו את הפוטנציאל ואת היתרונות הרבים שקיימים בשיטה זו, עוד ועוד חברות בוחברות בה. לעבודות סנפלינג מגוון של יתרונות כמו למשל:

  1. קיצור זמן העבודה- בעידן שלנו זמן שווה כסף והרבה ממנו. ככל שאנחנו מצליחים לייעל תהליכים, ככה אנחנו חוסכים זמן ולמעשה חוסכים גם בכסף, בעיקר משום שעבודות סנפלינג מתומחרות לפי שעה או לפי יום עבודה. ככל שהעבודה מורכבת יותר, יש צורך ביותר עובדים ומכיון שבאמצעות הסנפלינג אנחנו חוסכים זמן, אנחנו גם חוסכים בכוח אדם.
  2. חיסכון בעלויות – אמנם עבודות סנפלינג לא נחשבות לעבודות זולות, מדובר בעלות של כמה אלפי שקלים ליום עבודה ועדיין, אם נשווה את זה להקמת פיגומים ושכירת שירותים של כמה עובדים, המחיר נמוך יותר.
  3. נגישות גבוהה – עבודות בסנפלינג מאפשרות לעובדים להגיע למקומות מורכבים ובעיתיים עם גישה קשה.
  4. מגוון של מטרות – מערכת הסנפלינג מתקדמת ומאפשרת לבצע מגוון רחב של עבודות מסוגים שונים בהתאם לצורכי הלקוח.

 

איך בוחרים חברה המתמחה בעבודות סנפלינג?

מכיון ומדובר בחיים של אנשים, בתהליכי בניה מורכבים, חשוב לקחת בחשבון קודם כל את נושא הבטיחות. על החברה להחזיק בכל הרישיונות והתקנים של עבודה בגובה ועל העובדים להיות מנוסים ומיומנים בעבודה בגובה באמצעות מערכת הסנפלינג. יש לוודא כי לחברה יש את הניסיון הדרוש לביצוע עבודה ספציפית, זאת משום שיש חברות שמבצעות את כל עבודות הסנפלינג ויש כאלה המתמחות בעבודה אחת ספציפית. מומלץ לבחון עמידות בזמנים, שימוש במערכות מתקדמות, מחיר הוגן ורק אז לקבל החלטה שקולה שתטיב עם התהליך כולו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו