שיפוצים בהרצליה –  מגשימים לכם חלום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

שיפוצים מאז ומעולם נחשבו לאתגר. ברגע ששומעים את הביטוי, חושבים על אתר בניה בתוך הבית. התהליך לא חייב להתחיל ולהסתיים כך. כיום אפשר לקיים שיפוצים בהרצליה או בכל מקום אחר בארץ בקלות ובנוחות.

לפני שאתם כבר מתחילים לחפש, חשוב לדעת מספר דברים שיקלו עליכם. גם מבחינת תהליך השיפוץ, וגם מבחינת בחירת קבלן שיפוצים מתאים.

קרדיט תמונה: pixabay.com

הדרך לבית המושלם קרובה מתמיד

על מנת שבאמת תוכלו ליהנות מבית מושלם, ללא שום עיכובים וללא שום עגמת נפש חשוב כן לשים דגש על מספר דברים משמעותיים:

  • תקבעו פגישה

אתם יכולים כמובן לבחור את הקבלנים או אנשי המקצוע דרך הרשת או דרך הטלפון. אבל חשוב גם להקפיד על פגישה, ולקבוע אותה כראוי. לפגישה יש משמעות מאד גבוהה לתהליך הצלחת הפרויקט. אין שום אפשרות לסגור חוזי עבודה טלפונית או אינטרנטית, ואם מציעים לכך זאת פשוט אל תסכימו.

  • קבעו תקציב מסודר

תכנית מסודרת לעבוד איתה מחייבת בסיס מסודר. ולכן, כאשר יש לכם תקציב אתם תוכלו כבר לקבוע את היקף העבודה. לדעת בדיוק מה אתם צריכים לרכוש עבור השיפוץ. איזה חומרי גלם ישמשו אתכם וכן, גם איפה תוכלו מעט לחרוג, ואיפה לא. חשוב לקבל הצעות מחיר קונקרטיות על מגוון האלמנטים לשיפוץ, ועל סמך אלו להחליט.

  • לא להתפשר על מקצועיות ואיכות

בגלל שאותו תהליך של שיפוצים בהרצליה או בכל מקום אחר בארץ הוא מאד דינמי לאיכות יש משמעות. חשוב כן לשים לב לכל הנושא ולתת על כך דגש. קווי חשמל, גז, אינסטלציה, לכל אלו אלמנט בטיחותי. אנשי המקצוע הטובים ביותר ידאגו לכך שהבטיחות שלכם תהיה במקום הראשון.

 

שלושה אלמנטים עליהם יש לתת דגש בהתקשרות עם קבלן שיפוצים בהרצליה

  • איך תשלמו?

המקובל הוא למעשה לשלם בתחילת התהליך עד 15 אחוז מהסכום הגולל, ולאחר מכן בחלקים. כאשר אתם מגיעים לסוף הפרויקט ומשלימים את היתרה. חשוב שלא לשלם את כל הסכום בתחילת הפרויקט.

  • סגירת חוזה עבודה

לפני התחלת העבודה הוא חשוב. וחשוב לערוך חוזה מסודר עם בדיקה ופיקוח על כל הסעיפים הרלוונטיים. חוזה טוב מעניק גם תוקף משפטי שמעמדי אתכם בעמדה מאד רצינית ברמה העסקית בפרויקט. תנו דגש גם לזמינות הקבלן בחוזה ועל התוספות.

  • תכנית שיפוץ מסודרת

כבר בשלב התכנון מומלץ להעלות בכתב תכנית מסודרת כולל כתב כמויות. בין אם זהו שיפוץ חלקי, מקומי או מלא. חשוב לבצע שיפוץ על סמך תכנית שיפוץ מסודרת ומדויקת.

חשוב לדעת, יש הבדל משמעותי בין שיפוצניקים לבין אנשים שמבצעים עבודות גבס. אם אתם מדברים על שיפוץ שהוא מקומי נקודתי בלבד, חשוב לדעת זאת. במידה והנכם מדברים על תהליך נרחב יותר לא תמיד נדע מה בדיוק צריך ועל כן חשוב לדייק. בהנחה ואתם פונים אל קבלן שיפוצים בהרצליה המתמחה בכל התחומים זה נהדר. תוכלו לסיים את כל התהליך עם איש מקצוע אחד. אם לא, דעו כי יהיה צורך בעוד אנשי מקצוע.

 

חשוב לזכור – אלו הדברים שעליכם לעשות במהלך השיפוץ ובתחילתו

  • תיק עבודות

יש לבדוק היטב את אתיק העבודות של אנשי המקצוע. בקשו לראות בתים, דירות ובתי עסק שאותו קבלן שיפוצים בהרצליה ביצע בהם עבודות. זה חשוב לאינדיקציה משמעותית.

  • ניקיון

נכון, איש המקצוע כן צריך לנקות אחריו בתום השיפוץ. יחד עם זאת, תוכלו גם להזמין חברת ניקיון מקצועית המתמחה בלכלוך עיקש לאחר שיפוץ.

  • קחו דוגמא

קבלו השראה מאולמות תצוגה המציגים בתים לאחר שיפוץ. חללים המדמים שיפוץ, וגם מטבחים, סלון, או חדרי שינה. חדרי אמבטיה ושירותים ועוד. אתם לא חייבים להעתיק, אבל בהחלט תוכלו לקבל השראה.

  • תמיד טוב לקבל עזרה

אם אתם בונים בשכונה חדשה או שזו הרחבת בניה, לבטח השכנים שלכם ברי נסיון. שוחחו איתם, הם ישמחו לסייע לכם ולהעניק לכם את נקודת המבט הטובה ביותר.

לשכור אנשי מקצוע מאז ומעולם היה תהליך מאתגר. חברה מקצועית וברמה גבוהה תעניק לכם שירות אדיב ומסור. ליווי מקצועי מהרגע הראשון, עד לגימור השיפוץ לשביעות רצונכם. ולתוצאות מקסימליות. ולמעשה, תדעו שיש לכם גב ודירה שמהר מאד תוכלו להרגיש בה בבית.

כל שעליכם לעשות, הוא להתחיל את הצעד הראשון. להחליט, ולבחור בהתאם.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו