תכנון בית פרטי 2 קומות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

תכנון בית פרטי 2 קומות

תכנון בית פרטי 2 קומות יכול להיות תהליך מאוד מורכב אם לא עושים את זה נכון. תכנון בית פרטי כולל בתוכו ליווי של אנשי מקצוע רבים אשר בזכותם תוכלו להגיע לתוצאה הרצויה בסופו של דבר. זכרו, בניה של בית פרטי הינה השקעה שוודאי השקעתם לא מעט כסף אותו חסכתם במשך השנים. מדובר על תהליך שיכול להיות ארוך, וטוב שכך. אל תתפשרו על אף פרט כאשר מדובר בנכס שישרת אתכם לשנים הקרובות.

תכנון בית פרטי 2 קומות

תכנון בית פרטי 2 קומות – השלבים הראשונים

כבר בשלבים הראשונים עליכם ליצור קשר עם מספר גורמים אשר דרכם תוכלו לקבל את האישור. בראש ובראשונה עליכם לקבל את היתר הבניה דרך המועצה המקומית בה נמצא הנכס. הדרך החכמה ביותר לעבור את התהליך בצורה חלקה היא על ידי ליווי מקצועי של אדריכל אשר יכוון אתכם בכל שלבי התהליך. קחו בחשבון, אורך התהליך הוא בהתאם למועצה המקומית ובהתאם לבקשה שלכם. עם זאת, איש מקצוע יכול לסייע לכם לזרז את כל ההליך הבירוקרטי של חתימות, טפסים ואישורים. כמו כן, טוב להתייעץ כבר בהתחלה עם איש מקצוע על מנת להתאים ציפיות.

תכנון בית פרטי 2 קומות – אדריכל, לא רק עיצוב

לאחר שקיבלתם היתר בנייה הגיע הזמן לחשוב על נראות הבית, זה תפקידו של האדריכל כמובן. אנו ממליצים לבחור באיש מקצוע אשר מתמחה במגוון רחב של סגנונות, עיצוב פנים, עיצוב חוץ, עיצוב מודרני וכן הלאה… זה עדיף מאשר לקבל שירות מכמה אנשי מקצוע. כאשר אדריכל דואג לכם לעיצוב הבית קחו בחשבון שמלבד לעיצוב ישנם עוד שיקולים שרצוי לקחת בחשבון. הבניה שלכם כעת יכולה להשפיע עליכם גם בעוד מספר שנים, לכן אדריכל מקצועי יבחן את הבקשה שלכם ויתאים אותה לתנאים הכי משתלמים לכם. אדריכל מקצועי לוקח בחשבון פרט לעיצוב גם את תנאי מזג האוויר במקום, את האווירה שהעיצוב ישרה, וכמובן היתרים עתידיים שעיצוב הבית כעת עלול להגביל אותם.

תכנון בית פרטי 2 קומות – יתרונות

תכנון בית פרטי מקנה לנו יתרון גדול שהוא להתפרש על פני שטח קטן אך לנצל אותו עד תומו. כאשר אתם משקיעים בבית הפרטי שלכם אתם רוצים לדאוג לכך שהוא יהיה מרווח, וכמו כן יש גם לקחת בחשבון את מספר חדרי השינה בבית כאשר אתם זוג צעיר ללא ילדים עדיין. 

כיום בתים פרטיים עם מספר קומות פופולריים הרבה יותר מאשר בעבר, יש לכך גם יתרון לפינוי הקרקע בעתיד לצורך שימושים שונים. כמו כן, הפרופורציות בבית של שתי קומות הרבה יותר אסתטיים מאשר בית פרטי הנמצא על שטח גדול. כמו כן, כאשר מדובר על בית של שתי קומות יש לקחת בחשבון עוד פרט אחד חשוב שהוא המדרגות עליהם כבר נדבר. אז כאשר אתם רואים מגרש קטן בגודלו, אין לכם סיבה להרים ידיים, להפך, ייתכן וחסכתם לעצמכם לא מעט כסף.

כל אדריכל צעיר יודע שכאשר מדובר על בית פרטי בעל 2 קומות הדבר הראשון שיש להוסיף בתכנון הוא המדרגות. הסיבה לכך היא שמדרגות לוקחות נפח גדול בחלל הבית, לכן יש תחילה לקבוע את מקומן ועל פיהן ניתן יהיה להמשיך בעיצוב הבית. אמנם זאת לא העבודה שלכם, אך יש תקנים מאוד מסוימים להתאמת המדרגות, (גודל המדרגות, חומר, רווח…) אל תקלו ראש בעניין הזה. כמו כן, שילוב המדרגות בבית חייב להיעשות באופן אשר יתאים לעיצוב הבית, לכן מומלץ להיעזר בשירותיו של אדריכל המתמחה גם באומנות וגם בהנדסה.

מה כולל תהליך תכנון בית פרטי שתי קומות?

כפי שציינו, תכנון בית פרטי שתי קומות הוא תהליך לא פשוט. התהליך כולל קודם כל את עיצוב הבית. מעבר לעיצוב, התהליך כולל בירוקרטיות רבות. על מנת לבנות בית, יש להוציא היתר בניה. את היתר הבניה עליכם להוציא בועדה המקומית לתכנון ובניה. עליכם להגיש בקשה שתכלול את תכנית הבניה, מסמכים רלוונטיים כמו שטח הקרקע, בעלי הזכויות ועוד. הבקשה להיתר הבניה צריכה להיות מאושרת על ידי אדריכל או מהנדס בניין. בנוסף לבירוקרטיה, יש לתאם בין ספקים ובין אנשי מקצוע רבים. כולם אחראים על בניית הבית ולכן יש לתאם ביניהם את העבודה ואת התזמון. על מנת שהכל יתבצע בצורה נכונה, מומלץ להיעזר באדריכל. האדריכל יידע להתעסק בכל הדברים שלנו אין את הידע להתעסק בהם. האדריכל מכיר את התחום ויודע בדיוק מה נדרש עבור הוצאת היתר בניה, עבור תכנית הבניה ועבור תיאום בין אנשי מקצוע שונים. 

בתכנון בית פרטי שתי קומות- אחד הדברים הראשונים שצריך לתכנן הוא המדרגות. המדרגות תופסות נפח משמעותי בחלל הבית לכן, מומלץ קודם כל להחליט על מיקומן. את המדרגות חשוב מאוד לתכנן על פי התקנים החדשים ביותר, דבר שיכול למנוע תאונות. בנוסף, חשוב שהמדרגות ישתלבו עם הבית. במקרים רבים, מומלץ לתכנן מקום למעלית או חדר שינה אחד לפחות בקומה התחתונה,  שישמשו אתכם במקרה של קשיים בעתיד.

מה היתרונות בתכנון בית פרטי שתי קומות?

ניצול מקסימלי של שטח הקרקע 

ההבדל המרכזי בין בית פרטי במפלס אחד לעומת בית בשני מפלסים הוא ניצול השטח. בית במפלס אחד, יצטרך להכיל את כל החדרים כולל מקום לגינה על שטח הקרקע ולא יותר מזה. בצורה זו, כל חלל בבית יהיה קטן באופן יחסי. הסלון והמטבח יהיו מצומצמים וכך גם חדרי השינה. לעומת זאת, בית בשני מפלסים, מאפשר את הגדלת החללים בבית. הסלון והמטבח יכולים להתפרש על פני שטח הרבה יותר רחב, וכך גם חדרי השינה שלרוב יהיו בקומה מעל ויתפרשו על פני אותו שטח. 

הגדלת הגינה 

כפי שציינו, בבית פרטי שתי קומות, ננצל בצורה הטובה ביותר את שטח הקרקע. בצורה זו, הגינה שלנו יכולה להתפרש על פני שטח גדול יותר. כאשר הבית ייבנה במפלס אחד, הדבר יגזול מקום רב משטח הגינה, אך בבית שבנוי בשני מפלסים, הגינה יכולה להיות רחבה יותר. 

עיצוב מגוון

במקרים רבים, תכנון בית פרטי שתי קומות, גורם לכך שהבית יהיה אסתטי יותר. בבתי שתי קומות רבים הפרופורציות יפות יותר והאפשרויות של עיצוב הבית רבות יותר. בעיצוב בית בשני מפלסים, יש לכם הזדמנות ליצור חלל גבוה, דבר שייתן תחושה של גודל וזרימה. 

המדרגות כאלמנט עיצובי

כפי שציינו קודם, תכנון המדרגות הוא אלמנט משמעותי בתכנון בית פרטי שתי קומות. פעמים רבות, מלבד לשימוש הכרחי, המדרגות מהוות אלמנט עיצובי יפהפה. ניתן לעצב אותן במגוון דרכים מיוחדות, כמו לדוגמא מדרגות תלויות, או להוסיף חלון לכל אורכן וכך להפוך את חלל המדרגות לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. 

חלוקת הבית

בבית פרטי בשתי קומות ניתן לחלק את הבית בצורה מעניינת. כך לדוגמא, תוכלו ליצור פינת אירוח בקומה העליונה, שתהיה מעוצבת כמו סלון, לצרף מרפסת וכדומה. אופציה שניה היא לעצב חדר שינה בקומה התחתונה עם יציאה לחצר. האפשרויות אינסופיות. 

 

תכנון בית פרטי 2 קומות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו