איך מוזילים את יוקר הבנייה ומשלמים פחות?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

כמה פעמים יצא לכם לשמוע על יוקר המחייה במדינת ישראל? יוקר המחייה קשור בצורה ישירה ליוקר הבנייה שבסופו של יום מושלך על הקונים. בכל פעם שתרצו לבנות משהו כזה או אחר תמצאו את עצמכם משלמים ביוקר. זה לא משנה אם תרצו לבנות מבנה מאפס או שתרצו להוסיף תוספת בנייה למבנה קיים. יוקר הבנייה גורם לאנשים רבים לוותר על החלומות שלהם בגלל המחירים הגבוהים. אך האם אתם צריכים לוותר על החלומות שלכם? ממש לא! הינה כמה דרכים שבאמצעותן תוכלו להוזיל את עלויות הבנייה.

 

מדוע בישראל הבנייה כל כך יקרה?

האמת היא שאם אתם משווים את המחירים בישראל לשאר העולם, הכל בדרך כלל יותר יקר כאן. הסיבה היא שבישראל יש המון בירוקרטיה והמון רגולציה על הבאת מוצרים שונים. מה שבאירופה עולה מחיר מסוים, בישראל יעלה פי שלוש. מי שבסוף מוצא את עצמו משלם יותר הוא הלקוח שרוצה לבצע את הבנייה. הרי הקבלן מעביר את העלויות על הלקוחות שמעוניינים לבצע את הבנייה. שלא נדבר על כך שגם הקורונה לא עשתה טוב למחירים שאותם משלמים.

 

האם המציאות תשתנה בעתיד הקרוב?

התקווה היא שעלויות הבנייה ירדו בעתיד הנראה לעין, אך המציאות מצננת את ההתלהבות. כמו שהמחירים של דברים אחרים בישראל לא יורדים, כך ככל הנראה גם עלויות הבנייה. מי שיחכה שעלויות הבנייה ירדו בצורה דרסטית יצטרך לחכות הרבה מאוד זמן. בו בזמן המחירים רק עולים, ואתם צריכים לבצע את מה שאתם רוצים לעשות. אך כמובן שיש כל מיני שיטות שיכולות להוזיל את המחיר שתשלמו. אין סיבה שתשלמו מחיר יקר מבלי שתהיה לכך הצדקה אמיתית.

 

איך מוזילים את עלויות הבנייה?

יוקר הבנייה בישראל לא אמור להיות זה שימנע מכם לבצע כל מיני פעולות שונות. מה שאתם צריכים לדעת זה איך לפעול כדי להוריד את עלויות הבנייה עד כמה שאפשר. יש כמה דרכים יעילות שאמורות להביא אתכם בדיוק למקום שבו אתם תרצו להיות. אז מה עושים כדי להוריד את עלויות הבנייה?

  • החלטתם לבצע בנייה? תעשו סקר שוק מקיף שילמד אתכם בדיוק מה קורה. מי שלא יעשה שיעורי בית ימצא את עצמו במצב שבו יהיה אפשר לדרוש ממנו מחירים גבוהים מבלי שתהיה לכך הצדקה.
  • עבודה עם משרד אדריכלים יאפשר לכם להשיג מחירים זולים לכל אורך הדרך. משרדי אדריכלות עובדים עם קבלנים זמן רב, לכן אותם קבלנים יספקו להם מחירים זולים. אם תפנו אליהם לבד תצטרכו לשלם ביוקר.
  • השוואת מחירים חייבת להיעשות כל הזמן כדי לקבל את המחיר הכי אטרקטיבי. אם לא תבצעו השוואת מחירים תתקשו לקבל מחיר טוב על ההצעות השונות. אם היום קיבלתם מחיר אחד, תשוו אותו עם כל מיני קבלנים אחרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו