השכרת גג לאנרגיה סולארית – מה זה וכיצד זה מתבצע?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

בדרך כלל, כשאנחנו שומעים וקוראים על השכרת מבנים, באופן טבעי, מדובר על השכרת מבנה שלם או לפחות על השכרת חדרים מסוימים או חדר ספציפי. זה הבסיס לתהליך שכירות וזה מה שמקובל לעשות, לצרכים פרטיים או אחרים.

אך בשנים האחרונות אנחנו שומעים על אופציה נוספת, השכרת גג לאנרגיה סולארית. מרבית האנשים בוודאי תוהים מה זה וכיצד זה מתבצע בפועל, אך האמת היא שמדובר בתהליך מאוד פשוט וקל.

לפני שנסביר כיצד זה מתבצע, חשוב לומר שהתהליך יכול לשמש פתרון יעיל ונוח, הן עבור בעלי עסקים וכן עבור גורמים נוספים, המעוניינים לייצר לעצמם אפיק הכנסה אופטימאלי למשך שנים רבות, וליהנות מלא מעט הטבות מס ורגולציה שונות.

לפני שנסביר איך מתבצע תהליך של השכרת גג לאנרגיה סולארית, חשוב להדגיש שאם מעוניינים שהתהליך יתבצע בצורה נכונה, הן מבחינה כלכלית והן מבחינות אחרות, אזי שיש לבצע אותו דרך חברה שמתמחה בתחום הסולארי ויודעת בדיוק כיצד לנהל אותו בשביל שיהיה ניתן להפיק תועלת ולשמור על הערך של המבנה.

 

מה הרעיון שעומד מאחורי השכרת גג לאנרגיה סולארית?

הרעיון הוא מאוד פשוט. ישנם מבנים שונים, למגורים, עסקים וכדומה, שיש להם אפשרות להשכיר את הגג שלהם על מנת שיהיה ניתן להתקין בו פאנלים סולאריים אשר ישרתו את המבנה ואף את הסביבה.

מאחר ולא פעם קיים מחסור באזורים בהם ניתן להתקין את הפאנלים, בפרט באזורים מאוד מיושבים, אז ישנן חברות שמתמחות בכל מה שקשור להשכרת גג, הן פונות אל בעלי מבנים ומציעות להם לשכור מהם את הגג לתקופה מסוימת (בטווח של שנים), החברה אחראית להתקין במקום פאנלים וכך, בעל המבנה נהנה מהכנסה קבועה, הוא לא צריך להתעסק בכלל בכל מה שקשור לפאנלים, והחברה יכולה להפיק בעזרתו אנרגיה סולארית ללקוחות שונים.

 

איך זה מתבצע ומה צריך לבדוק לפני כן

כאמור, התהליך יכול להתבצע אם עומד לרשותנו גג פנוי וזמין, שאנחנו יכולים להשכיר אותו לתקופה ארוכת טווח לחברות סולאריות. יש חשיבות לעובדה שמדובר על השכרה לטווח ארוך, מאחר ואף חברה לא תרצה להשקיע בבניית פאנלים על גג לתקופה של חודשים או שנה בודדת. לכן החוזה הוא למשך שנים רבות. זה מחייב את בעל המבנה או בעל הגג, לקחת בחשבון שלפחות בטווח השנים שמדובר, הוא לא יכול להשתמש בגג כרצונו.

מעבר לכך, כל מי שמחליט לבצע את ההליך הזה, צריך לוודא עם מי הוא חותם, אילו ערבויות הוא מקבל וכמובן אילו הכנסות הוא יכול לייצר דרך תהליך ההשכרה. ישנן חברות המציעות אפשרות של חלוקת רווחים, כך שהשוכר יקבל חלק מסוים מהרווח שהחברה מייצרת בזכות הפאנלים שהותקנו על גג המבנה. זו יכולה להיות הכנסה טובה למשך שנים רבות.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

היתר לבניית פרגולה מעץ למרפסת

תושבי עיר רבים שואפים להפוך את המרפסת החיצונית בביתם למקום נעים, מוצלל ונוח לשהות בו ולכן פרגולות עץ הפכו להיות תוספת מבוקשת ופרקטית למגוון מבנים ובניינים עירוניים. רגע לפני שגם אתם מתחילים בתהליך ההתקנה של פרגולה מעץ למרפסת, כדאי שתקראו את המאמר הזה כדי להבין למה פרגולת עץ היא הבחירה המושלמת למרפסת שלכם, וכמובן מהם ההיתרים והאישורים שעליכם להשיג כדי לאפשר את ההתקנה שלה בפועל.

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו