השלבים השונים בדרך לבית פרטי מושלם עבורכם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

בניית בית פרטי היא הגשמת חלום – שעלולה להפוך לסיוט אם לא מתנהלים באופן מושכל. יש לא מעט מוקשים ומכשולים בדרך, ולכן חשוב מאוד קודם כל להבין מהם סדר הפעולות הנכון, ועל מה חשוב להקפיד בכל שלב ושלב עד לקבלת המפתח לבית החלומות.

שלב 1: מימון

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שעושים אנשים שרוצים לבנות לעצמם בית פרטי היא אופטימיות יתר. כתוצאה מכך תוך כדי העבודה נגמרים מקורות המימון, והנזק עלול להיות כבד. חשוב מאוד לערוך תוכנית מדויקת שלוקחת בחשבון את כל המרכיבים – עלות הוצאת היתרים, עלות קבלן שלד, עלות הריהוט וכו". כמו כן כדאי לזכור שלאורך הדרך עלולים להופיע בלת"מים, ולכן כדאי ש-10-15% מהתקציב יישארו פנויים לטיפול במקרים אלה. עוד חשוב להדגיש שהמשכנתא על בניית בית ניתנת בהדרגה על בסיס ההתקדמות של הבנייה, ולא מראש. העלות הממוצעת היא 5,000-7,000 ש"ח למ"ר (שלד + גמר + פיתוח), אולם סטנדרטים גבוהים במיוחד וגימור יוקרתי מחייבים באופן טבעי סכומים גבוהים יותר.

שלב 2: היתרים

שלב מתיש ולכן חובה להצטייד באנשי מקצוע מנוסים במיוחד. אדריכל/ית ומהנדס/ת לצורך עריכת התוכניות שיוגשו לוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ובמקרים המורכבים גם עורך דין מומחה למקרקעין. כמו כן כדאי להצטייד בסבלנות, משום שהבירוקרטיה עלולה לגרום לכך שמתן ההיתר המיוחל יתעכב, גם אם אתם ביצעתם הכל בדיוק לפי הספר ועם מיטב אנשי המקצוע.

שלב 3: מציאת קבלן שלד

כל בית מתחיל כמובן מהיסודות, ולכן כשאפשר להתחיל לבנות איש המקצוע הראשון שיגויס למשימה הוא קבלן השלד. מאחר שמן הסתם אתם רוצים לחיות בבית במשך שנים רבות, ולחיות בלי מתחים מיותרים, אסור להתפשר על איכות קבלן השלד. קבלן שלד מומלץ הוא מי שכבר השלים בהצלחה פרויקטים דומים לזה שלכם, ועוד איכות קריטית היא אמינות. רצוי להיעזר בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון כדי לאתר קבלנים רשומים.

שלב 4: עבודות הגמר

עוד איש מקצוע חיוני הוא קבלן עבודות גמר. קבלן הגמר מטפל בכל האלמנטים שמתווספים ליסודות ולשלד: חשמל, ביוב, תקשורת, צבע, חיפויי רצפה, אלומיניום וכו'. קבלני גמר עובדים על-פי התוכנית האדריכלית שהוכנה עבורכם, ולכן האיכויות הרלוונטיות ביותר הן דיוק ויכולת לממש כל תוכנית בפרק זמן קצר ככל האפשר.

שלב 5: היתר אכלוס

לאחר שקבלן הגמר מסיים את עבודתו, כולל כל הפינישים האחרונים, כבר אפשר לראות את הבית מוכן ומן הסתם להתרגש – אבל עדיין אי אפשר לגור בו. יש עוד שלב אחד, והוא קבלת היתר אכלוס שמוכר גם בשם טופס 4. לאחר קבלת ההיתר, פעולה שלעיתים מתארכת עקב הבירוקרטיה, חברת החשמל תחבר את הבית שלכם לרשת שלה, ותוכלו ליהנות מחיים ברמה אחרת לגמרי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו