חלום עיצובי בכל מצב: שדרוג מטבח מקבלן

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

רכישת דירה מקבלן משמעותה לרוב לקבל מטבח גנרי שלא בהכרח עונה על הצרכים או ההעדפות הספציפיים שלכם, גם אם ראיתם את כל התוכניות מראש וחשבתם שהן מתאימות לכם. אז מה עושים אם המטבח לא מתאים? קל מאוד, עוברים תהליך של שדרוג מטבח מקבלן יחד עם מעצבת מטבחים מקצועית שתדע כיצד להוציא את הטוב ביותר מכל מטבח, בכל סביבה, בכל דירה. שנתחיל?

 

שדרוג מטבח מקבלן באופן המקצועי והמדויק ביותר

מעצבת מטבחים מקצועית מביאה איתה את המומחיות והניסיון שלה לשולחן, מבינה את צורכי הלקוח ומציעה פתרונות מותאמים אישית לכל אחד מהם. מתוך יכולתה להתעדכן בכל הטרנדים העיצוביים וניסיונה בעולם העיצוב, שדרוג מטבח מקבלן – גם אם מדובר במטבח שנראה בלתי אפשרי, הוא לגמרי בר ביצוע.

מבחינה בירוקרטית, חשוב לדעת שבמצב שבו המטבח אינו עונה על הציפיות, ניתן לבחור להישאר עם המטבח, להזדכות עליו ולרכוש מטבח חדש באופן עצמאי, או כאמור, לשדרג את המטבח. לתכנן את השינויים יחד עם מעצבת מקצועית ולהגשים את החלום.

נשאלת השאלה, איך בכלל אפשר לדעת אם מטבח הקבלן מספק עבורכם? בגדול, ישנם 4 מדדים אותם יש לבחון; האסתטיקה, שטחי אחסון, שטחי עבודה ומרחב אכילה, כאשר ישנה דרישה מינימלית:

  • למבשל בודד – חייב להיות מרווח של 70 ס"מ בין הכיור לכיריים, בנוסף למשטחי הנחה לתפעול המיקסר, טוסטר, ומכשירי חשמל נוספים בשימוש יום יומי במטבח. באופן טבעי וכפי שאנחנו יודעים, לרוב האנשים יידרש יותר מזה כדי לתפעל את המטבח בנוחות.
  • לזוג מבשלים – מטבח כזה חייב לכלול לפחות 6 מגירות בגודל 75 ס"מ או יותר מזה, לצד ארון מזווה ו\או ארונות עליונים למטרות אחסון. גם כאן, רוב הזוגות יצטרכו יותר מזה, שלא לדבר על משפחות או משפחות השומרות כשרות, שזקוקות להפרדות בין כלים ואלמנטים אחרים.
  • אזור ישיבה – המטבח, מעבר לאזור בישול, הוא גם מרכז העצבים של הבית. הוא המקום שבו המשפחה והאורחים נפגשים, מפטפטים, מתקשרים, צוחקים וגם אוכלים יחד. לכן, חשוב שתהיה פינת אוכל בתוך המטבח או בסמיכות אליו. כלומר, המטבח חייב להיות מספיק מרווח כך שיהיה מקום לכסאות עבור כל בני הבית.
  • נוחות – אין דבר נורא יותר ממטבח שלא נוח לשהות בו ולבשל בו. באופן טבעי וכמעט אוטומטי, תמצאו את עצמכם נמנעים מלהיכנס אליו. לכן, חשוב שהוא יהיה נוח מספיק לתפעול, מבלי שחלילה תיפצעו מפינות חדות מידי, משטח עבודה קטן מידי ועוד. תהליך שדרוג מטבח מקבלן יכלול פעמים רבות הרחבת המטבח, שינוי הפריסה ועוד, על מנת להפוך אותו לנוח יותר.

 

להתאים את הבית אליכם

כמה חשוב להרגיש בבית, בבית. בעיקר בבית חדש שאינכם רגילים אליו. לכן, אם שדרוג מטבח מקבלן זה משהו שיוכל לגרום לכם להשיג את המטרה ולהרגיש הכי בבית בעולם, מעצבת מטבחים מקצועית כמו שגית טורם שמביאה איתה ניסיון של שנים רבות ואהבה אדירה למקצוע, תדאג להגשים את החלום ולהתאים את הבית אליכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו