כמה עולה לבנות בית פרטי? כך תחשבו

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

תהליך בניה של בית פרטי הוא מצד אחד חלום שמתגשם, מהצד השני, הוא מלווה בלא מעט חששות והעמקה בפרטים הקטנים. בניה של בית פרטי היא הרבה יותר מורכבת ממה שאפשר היה לחשוב ומכאן, עלויות הבניה הן תוצר לוואי של אינספור פרמטרים שונים. אנחנו כמובן לא נוכל במאמר הקצר הזה להגיד בשורה התחתונה, כמה כסף תוציאו עבור הבניה, שכן אנחנו לא מכירים את הפרויקט שלכם באופן אישי. אבל אנחנו בהחלט נוכל לתת לכם כמה דברים לחשוב עליהם ובעיקר, לעשות לכם סדר בכל הכרוך בבניה של בית פרטי. אם אתם מרגישים כי אתם 'טובעים' בים של מידע, אם אתם מחפשים להבין טוב יותר על מה מדובר, אנחנו נשמח לקחת אתכם לסיור קצר ומשמעותי בתחום הבניה.

 

מה הם השלבים בבניה של נכס פרטי

כאמור, עלות בנייה בית פרטי היא תוצר לוואי של אינספור סעיפים קטנים המתלכדים לסכום גדול אחד. לכן, חשוב להבין מה הם השלבים בבניית הבית ומי הספקים להם יש לשלם:

  1. בשלב הראשון, רכישת הקרקע ונטילת משכנתא: אם אין לכם קרקע בבעלותכם, עליכם כמובן לרכוש אותה. בדרך כלל, עלות הקרקע עומדת על 70% מעלות הנכס עצמו. יש מי שיש להם הון ראשוני לרכישה של הקרקע ויש מי שבוחרים לקחת משכנתא כדי להשלים את הסכום. בתהליך הרכישה אנחנו צריכים להוסיף על עלות הקרקע עצמה, את התשלום לאנשי המקצוע השונים, החל מעורך הדין שיערוך את ההסכם וכלה ביועץ המשכנתאות שלכם. כמובן, על מחיר הקרקע אנחנו מוסיפים מיסים שונים כמו היטל שבח ומס רכישה.
  2. שלב שני, תכנון הבניה: תהליך התכנון נדרש גם כדי לקבל היתר בניה מהרשות המוניציפלית וגם, כדי שהעובדים בשטח ידעו מה לעשות. כאן נכנס התשלום לאדריכל, מודד הקרקע, האגרה עבור מתן הטפסים בדרך לקבלת היתר הבניה ועוד. יש מי שהאדריכל שלהם הוא גם מעצב פנים ויש מי שבוחרים להיעזר בבעל מקצוע נוסף. כל איש מקצוע מקבל תשלום עבור העבודה ומוסיף לעלויות של הבנייה הכוללת.
  3. שלב שלישי, תהליך הבניה עצמו: כאן אנחנו מדברים על תשומות הבניה, כלומר, התשלום עבור חומרי הגלם עצמם. לכך אנחנו מוסיפים את התשלום לחברת הבניה עבור העובדים וכן הלאה. אינסטלטור, חשמלאי או אנשי המקצוע מטעם מעבדה לבחינת כשירות המבנה, יגיעו כעת כדי לתת לכם שירות. גם זה כמובן, עולה כסף.
  4. שלב רביעי ואחרון: הרשות המוניציפלית תשלח נציגים לבדיקה של המבנה. במידה והוא מתאים לאיכלוס יחתמו לכם על טופס ארבע ותוכלו להיכנס לגור בנכס. עכשיו יש להעביר את הרהיטים באמצעות חברת הובלה ואם תרצו, זה השלב להיעזר שוב במעצב פנים מנוסה. כמובן, רכישה של רהיטים חדשים, וילונות וכן הלאה, גם זה עולה לא מעט כסף.

 

בכל פעם, אנחנו צריכים להפעיל שיקול דעת

היום, בישראל, הממוצע של עלות בניית בית פרטי עומד על משהו כמו 5000 ש"ח למ"ר. הסכום הזה כמובן לא משקף את כל המקרים ואנחנו צריכים לקחת בחשבון כי ככל שהבניה מורכבת יותר, קפדנית יותר ועם גימור איכותי יותר, כך המחיר הכולל יעלה.

המסקנה המשמעותית ביותר בעיניים שלנו, זה לנסות ולהעמיק בכל נושא. כך תדעו איך לבחור באנשי המקצוע המתאימים והמשתלמים ביותר. אמנם, העלות הכוללת היא לא קטנה, את זה אי אפשר להכחיש. אבל לא פעם, אם נדע איך לצמצם עלויות בכל אחד מהסעיפים, החיסכון יגיע לסכומים משמעותיים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו