עוד לפני האדריכל: כך תדעו איך לבנות בית שניתן לעצב בקלות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

עומדים לבנות את בית החלומות שלכם? עוד לפני שאתם מתייעצים עם אדריכל וחושבים על התוצאה הסופית, כדאי לעשות כל שביכולתכם כדי להעניק לו או לה את הכלים הטובים ביותר להצלחה. על ידי תכנון מתוך מחשבה על עיצוב כבר מההתחלה, תוכלו להפוך את הבית שלכם לא רק ליפה אלא גם לפונקציונלי, על מנת להקל על שלבים מאוחרים יותר.

מפרטים גדולים כמו מיקום החדרים, ועד פרטים קטנים אך משמעותיים לא פחות כמו בחירת שטיחים מעוצבים – כך תוכלו להיות בטוחים שהרצונות שלכם יתממשו.

חשבו על זרימה ופריסה

לפני שתיכנו לפרטים הספציפיים, עליכם להחליט כיצד תשתמשו בחלל ולתכנן אותו בהתאם. כלומר, השיקול הראשון שלכם הוא הזרימה: מיקום החדרים, קירות הפרדה ואלמנטים נוספים, וכיצד כל חלל משרת את ייעודו. תוכנית מחושבת מקלה על החיים לא רק עבורכם אלא גם עבור האדריכל ומעצב הפנים.

היו גמישים אך החלטיים

כאשר מתכננים בית חדש, חייבים לאפשר גמישות מסוימת בפרויקט. לפעמים, מה שנראה כמו רעיון טוב על הנייר עשוי שלא לעבוד טוב במציאות. עם זאת, חוסר החלטיות יכול להזיק. היו פתוחים לשינויים, אך היצמדו לתוכנית מוגדרת כל עוד אין סיבה לשנות.

קחו בחשבון זכויות בנייה ותקנות

על מנת לוודא שהתוכניות שלכם יכולות לצאת לפועל, ודאו כי הן חוקיות ביחס לזכויות שלכם על הנכס ולחוק. מודעות לדברים הללו מראש תמנע שינויים ועיכובים בהמשך.

תכננו היטב את התשתיות

מערכות תשתית כמו חשמל, אינסטלציה, גז ומיזוג אוויר צריכות להילקח בחשבון בשלב מוקדם של התהליך. מיקום יעיל של מערכות אלה עשוי להשפיע משמעותית על קלות העיצוב הכללי של הבית בהמשך. לדוגמה, מיקום אסטרטגי של שקעי חשמל יכול להועיל רבות לתכנון התאורה.

אל תזניחו את החלק החיצוני

הבית שלכם אינו רק ארבעה קירות. יש להתחשב בעיצוב הנוף כבר בשלב תכנון הראשוני, מכיוון שהוא יהיה חלק במראה הסופי של הבית.

ערבו את האדריכל מוקדם, אך לא מוקדם מדי

ברגע שהתוכנית שלכם מוגדרת, ברורה וניתנת לביצוע, כדאי להציג אותה לאדריכל. כדי שיבין את החזון, שתפו אותו בצרכים שלכם. אדריכל מקצועי יכול לתרום מניסיונו ולסייע כבר בשלב מוקדם יחסית, על ידי חיזוי אתגרים או הזדמנויות שאולי לא שקלתם.

המגע הסופי

אחרי התיכנון המוקדם, אפשר להתחיל לחשוב על גימורים. בין אם זה ריהוט בהתאמה אישית, בחירה בין שטיחים מעוצבים לאריחים מודרניים או כל דבר אחר – ברגע שהבית מעוצב בחוכמה ועם חזון, הכל אפשרי.

על ידי חשיבה על עיצוב עוד לפני שאתם נפגשים עם אדריכל, אתם מגדילים את הסיכוי לבנות בית יפה, מתוכנן היטב וניתן לעיצוב בקלות. אחרי הכל, בית חלומות הוא לא רק אסתטיקה, אלא יצירת חלל שבאמת עובד בשבילכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו