עלות הפאנלים הסולאריים בבניין משותף

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

ההשקעה בגג סולארי היא לטווח ארוך. עלות ההתקנה היא לא העלות היחידה שצריך לקחת בחשבון. צריך לחשוב גם על עלות החשמל והתחזוקה. הבעיה עם גגות סולאריים היא שהם עדיין יקרים, אבל אולי כדאי להשקיע בהם אם אתם גרים באזור שבו הפסקות חשמל נפוצות. רעפים סולאריים הם השקעה טובה. הם יקרים, אבל הם יחסכו לך כסף בטווח הארוך. השקעה בגג סולארי היא דבר שלא רק טוב לאיכות הסביבה, אלא גם טוב לארנק.

גגות סולאריים הם דרך מצוינת לחסוך כסף בחשמל. לא רק שהם מצמצמים את הצורך בחשמל מספק החשמל שלך, אלא שהם גם יכולים לייצר הכנסה מהחשמל שאתה מוכר להם בחזרה. עם גג סולארי, אתה יכול להפחית את חשבון החשמל שלך עד 50% ואף יותר אם אתה משתמש פחות אנרגיה מהממוצע.

גגות סולאריים

ההשקעה היא גדולה, אבל התשואה עליה תהיה שווה את זה. גגות סולאריים יחסכו לצרכן כסף וזמן בטווח הארוך. השקעה זו אינה מיועדת לכל אחד, אך למי שמחפש לחסוך כסף וזמן לטווח ארוך, זו אפשרות טובה לשקול. גגות סולאריים הם השקעה מצוינת לבעלי בתים. הם חוסכים כסף באנרגיה ומספקים הזדמנות למכור עודפי אנרגיה בחזרה לרשת. הגג הסולארי הוא העתיד של אנרגיה מתחדשת. יש לו פוטנציאל לייצר יותר אנרגיה מאשר לוחות מסורתיים, וזה אסתטי. גוגל הודיעה שהם עובדים על סוג חדש של פאנל סולארי שיוכל לייצר חשמל לבתים, עסקים ומבנים אחרים. הטכנולוגיה החדשה הזו תהיה יעילה הרבה יותר מלוחות מסורתיים, אבל היא גם תעלה יותר.

ההשקעה בגג סולארי לא רק טובה לאיכות הסביבה, אלא גם חוסכת כסף. גג סולארי הוא מקור אנרגיה בר קיימא ומתחדש שיכול לייצר חשמל ללא שימוש בדלקים מאובנים. ההשקעה בגג סולארי לא רק עוזרת לסביבה על ידי הפחתת גזי חממה ופליטות אחרות, אלא היא גם חוסכת כסף בחשבונות האנרגיה על ידי ייצור חשמל ללא שימוש בדלק מאובנים. ההשקעה בגג סולארי היא רעיון טוב למי שרוצה לחסוך כסף בחשבון החשמל כמובן אפשר להתייעץ עם חברת חשמל סולארי. ניתן להשיג זאת על ידי התקנת פאנלים סולאריים על הגג שלך ושימוש בכוח שנוצר במקום להשתמש בכוח מחברת החשמל שלך. גג סולארי הוא חלופה לגגות מסורתיים שלא מותקנים בהם פאנלים סולאריים. הם עשויים מתאי פוטו-וולטאיים הממירים את אור השמש לחשמל, שניתן להשתמש בהם כדי להפעיל את הבית שלך או למכור בחזרה לרשת החשמל.

עלות הפאנלים הסולאריים

עלות הפאנלים הסולאריים הולכת ופוחתת, ותהליך ההתקנה נעשה קל יותר. זו הסיבה שבעלי בתים רבים שוקלים להתקין גג סולארי במקום פאנלים סולאריים מסורתיים. התקנה טיפוסית של פאנלים סולאריים בארה"ב עולה עד $25,000 ואינה זכאית לזיכוי מס. גג סולארי מן המניין עולה 65,000 דולר והוא זכאי לזיכוי מס. העלות של גג סולארי מן המניין היא בערך פי 5 מזו של גג מסורתי, אבל זה עשוי להשתלם בטווח הארוך כי הוא מגיע עם 20 שנות אחריות ומחזיר את עצמו תוך 8 שנים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו