הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

המציאות של היום מחייבת חשיבה מחודשת על אמצעי הגנה וכבר לא מדובר על חלקים דרומיים או צפוניים של הארץ, אלא על כולה. בעבר האפשרות היחידה להתגונן הייתה מקלט, בבניה החדשה ישנה חובה לבנות ממד, והפתרון עבור מי שאין לו ממד הוא מיגונית ניידת – מבנה אותו ניתן להציב בצמוד לבית או לעסק. מהן התקנות היום להצבת מיגוניות, היכן יש למקם אותן ומדוע כל כך חשוב להציבן? על כך ועוד בכתבה זו.

הביקוש הגובר למיגוניות ניידות

בבוקר ה-7 לאוקטובר התעוררנו למציאות אחרת בישראל, אם עד לאותו בוקר היו מי שחשבו שבחלקים מסוימים במדינה הם לא צריכים לחשוב על אמצעי מיגון, הרי שכיום כולנו יודעים שהצורך לא חס על שום חלק גיאוגרפי של מדינתנו הקטנה.

עבור רבים מיגונית ניידת היא פתרון רב תכליתי לבעיה מוכרת של מחסור באמצעי הגנה. רבים מהבתים בישראל הם ישנים ואינם עומדים בתקני הבטיחות של היום, אלה יכולים להיות בנייני רכבות ישנים וזו יכולה להיות גם וילה ותיקה, אם אין בה חדר מוגן או מקלט, לא תהיה הגנה גבוהה במקרה של מתקפת טילים.

יתרונות המיגונית הניידת

היתרון הבולט ביותר של המיגונית הניידת הוא האפשרות להציבה בכל מקום בקלות, ללא צורך בהכנת שטח מוקדמת למעט הצבת המיגונית על מישור. כאשר רוכשים מיגונית ניידת ניתן להציבה בחצר הבית, באזור נוח ונגיש, אפשר להציבה מאחורי הבית או מאחורי העסק, באזור מרכזי בין כמה בתים במשותף וכן הלאה. למעשה, מנוף שמגיע עם המיגונית יכול להוריד אותה בכל מקום שתבקשו.

המיקומים המתאימים למיגונית הניידת

ניתן למקם מיגונית ניידת במקומות שונים כדי לספק הגנה מפני התקפות טילים:

ליד נכסים למגורים – בעלי בתים רבים בישראל בוחרים כעת למקם את המיגונית ליד בתיהם, ניתן למקם מגנים אלו בצורה אסטרטגית בחצר או בגינה בהתאמה לצורך בשטח.

בין קבוצת בתים – בשכונות ובישובים שבהם התושבים משקיעים יחד באמצעי אבטחה או שהרשות המקומית רואה בכך צורך, הצבת מיגונית בין קבוצת בתים יכולה ליצור אזור מוגן ולהגביר את הבטיחון של כל התושבים.

ליד עסקים – מפעלים מסחריים, כולל עסקים קטנים, יכולים להפיק תועלת משמעותית מהצבת מיגונית המאפשרת להם להמשיך לעבוד במידה וההנחיות קובעות שיש לשהות בקרבה למרחב מוגן.

במוסדות חינוך – ישנם לא מעט מוסדות חינוך בארץ שפועלים ללא מיגון מתאים לאורך השנה, דווקא עכשיו הצבת מיגונית ניידת תסייע לפתוח מוסדות לימוד שאולי היו סגורים אם לא היה בהם מיגון מספק.

מה אומר החוק?

בעבר היה צורך להוציא אישור מיוחד להצבת מיגונית בחצר הבית או בכל מקום אחר, ציבורי או פרטי, אך בהתאמה למצב הביטחוני בארץ, יצאה הוראת שעה חדשה לפיה הותר להציב מיגוניות בשטחים ציבוריים ופרטיים כאשר הליך זה פטור מתוכנית והיתר להצבת מיגונית ולשימוש בה. למעשה, אין כל צורך בהליך בירוקרטי מתיש וארוך וכל מי שמבקש לעצמו להציב מיגונית ניידת בחצר ביתו או בעסק שלו, יכול לקבל מהרשות המקומית אישור מהיר לכך. מוזמננים להיכנס לאתר https://saferoom.co.il שבו תוכלו למצוא מגוון רחב של אופציות למיגון הבית.

רוצים להציב מיגונית ניידת ולא יודעים מאיפה להתחיל? צרו אתנו קשר ונשמח לסייע.

מה חשוב לדעת על המיגונית הניידת?

מטרת הצבת מיגונית ניידת הנה לצמצם את הנזק שיכול להיגרם כתוצאה מהדף או רסיסים של רקטות. אמנם לא מדובר על ממד או מרחב מוגן כמו מקלט, אך במציאות של היום מדובר על מרחב נוסף ומגן, בוודאי בשטח ציבורי ופתוח אך גם בבתים בהם אין מרחב מוגן כלל או שאין לדיירים בו מספיק זמן להגיע למרחב מוגן בזמן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו