אילו ביטוחים קבלנים צריכים?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

 

קבלנים חשופים לכל כך הרבה סיכונים בזמן עבודה בשטח, בין אם הם עוסקים בבנייה ובין אם הם עוסקים בשיפוצים. לכן, חייבים הגנה מקיפה שתגן עליכם מפני כל אחד מהם, כדי שחלילה לא תגיעו למצב של קריסה כלכלית. בואו להכיר את הביטוחים שכדאי שיהיה לכם.

מה שבטוח – ביטוח!

לפעמים אדם מתכנן ועושה תוכניות, אבל איך אומרים? החיים מלאי הפתעות, ולצערנו הן לאו דווקא טובות. הנה כמה דוגמאות: צינור התפוצץ באתר הבנייה והציף את המבנה, המבנה שקע לאחר סיום שלב השלד, תקרה התמוטטה, בטעות קדחתם חור בקיר של השכן, או חס וחלילה הנורא מכל – פועל מועד ונופל אל מותו… לדאבוננו, גם אם ניסיתם לעשות הכול כדי למנוע את הטעויות וגם אם יש לכם המון שנים של ידע וניסיון – טעויות כל הזמן קורות. לכן הכי כדאי שיהיה לכם ביטוח קבלנים שמוכר בשם ביטוח עבודות קבלניות וביטוחים נוספים משלימים (כגון ביטוח פועלים, ביטוח בנייה, ביטוח שיפוצים וכו'), למען השקט הנפשי שלכם.

אל תגידו "לי זה לא יקרה". חובה שתהיה לכם 100% הגנה!

אסונות קורים כל הזמן בתחום הבנייה והשיפוצים. אנחנו שומעים בחדשות לא פעם על פועלים שנהרגו או נפצעו ופרויקטים שקרסו. זו לא רק טרגדיה אנושית, אלא גם פרויקטים יקרים שעלותם מגיעה בקלות לכמה מיליוני שקלים, אם לא יותר. אז מה קורה במצב כזה? מי צריך לשלם על הנזק שנגרם?…

האצבע המאשימה כמעט תמיד מופנית אל החברה הקבלנית והיזם. רק אם יש להם פוליסת ביטוח קבלנים, נטל תשלום הפיצויים יעבור אל חברות הביטוח, במקרה שבו ייגרם נזק לאתר ו/או לעובדים.

למעשה, חברות הביטוח ידאגו לכסות את הנזק שנגרם לרכוש, את עלויות פינוי ההריסות, את הנזק שנגרם לעובדים, נזק שנגרם לצד שלישי (לרבות מניעת גישה, נזק לרכבים, לתשתיות, לבניינים, לציוד וכו') ואפילו את שוויו המלא של הפרויקט, לרבות שכר עבודה, חומרים וציוד ועלות ההקמה המחודשת.

במקרים רבים עלולים להגיש נגד הקבלן תביעת רשלנות מקצועית, שיכולה להגיד לסכומים אסטרונומיים, אך גם לכך יש פתרון שנקרא ביטוח אחריות מקצועית. ביטוח זה נועד לכסות את כל ההוצאות המשפטיות של הקבלן החל משלב הייעוץ המשפטי הראשוני, דרך הייצוג בבית המשפט ותשלום האגרות, עדים מומחים, שמאים וכדומה ועד לכיסוי הפיצויים, במידה ויידרשו.

במילים אחרות – פוליסת ביטוח קבלנים מגינה עליכם ב- 360 מעלות במקרה של קטסטרופה ומשלם את כל העלויות מ- א' ועד ת'. בלעדיה תצטרכו לשלם את כל ההוצאות מכיסכם, ואתם עלולים להגיע למצב של פשיטת רגל.

זה הזמן לבטח את הפרויקט שלכם

כאמור, אסונות בענף הבנייה והשיפוצים זה עניין שכיח שיכול לקרות בכל עת ולכל אחד. אל תהמרו על העתיד שלכם. אם אתם רוצים לעבוד בראש שקט ונקי מדאגות, פשוט תדאגו שתהיה לכם את ההגנה הטובה ביותר.

אנחנו בסוכנות פתרונות עדיפים עובדים עם קבלנים מכל התחומים כבר עשרות שנים וביטחנו אינספור פרויקטים בכל הארץ. יש לנו ידע נרחב והבנה מעמיקה בסיכוני הבנייה וניסיון רב בכל הנוגע לתביעות בענף זה. נשמח לערוך בשבילכם השוואת מחירים בין כל חברות הביטוח הנחשבות בתחום, לענות לכם על כל שאלה באדיבות ובמקצועיות וכמובן לעמוד לצדכם בשעת הצורך. צרו קשר ונתאים לכם ביטוח קבלנים מקיף ואיכותי והכי חשוב – בהתאמה אישית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו