אני אוריד לך את הירח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

גבר, חלמת פעם על הרעיון שמובא בספרים, בסרטים ובתרבות הכלל עולמית של להוריד את הירח לבת זוגתך ולמי שאתה הכי אוהב? אמנם זה לא ממש רעיון ישים עם כמה שיש לך רצון טוב, אבל בהחלט אתה יכול לעשות משהו לא ממש שונה – להביא לה מנורת ירח עם תמונה! כן – ממש דגם מוקטן של הירח בכבודו ובעצמו שישמש לכם בתור מנורת לילה לחדר השינה או לכל מקום נוח אחר בבית.

באתר המימד הרביעי תוכלו להשיג מנורת ירח עם תמונה או כיתוב שאתם מקדישים לבן או בת הזוג שלכם, מחירים שווים במיוחד שיאירו לכם את שמי הלילה!

האתר המימד הרביעי עוסק בייצור ובניה של דגמים בטכנולוגית תלת מימד ומפיק מוצרים על פי דרישות אישיות ורצונות הלקוחות. מבין המוצרים המובילים שתוכלו למצוא באתר יש את הפריט עליו מדברים כולם ומהווה את גולת הכותרת- מנורת ירח אליה תוכלו להכניס תמונה זוגית שלכם או כיתוב LOVE YOU וכדומה על פי בחירתכם.

 

למה מנורת ירח?

מנורת ירח הוא רעיון של יוזם האתר המימד הרביעי – מדובר בדגם עגול מתלת מימד המדמה את פני השטח של הירח. לקחו את פני השטח של גרם השמיים הקרוב ביותר לכדור הארץ וחיברו אותם לגוף תלת מימד מתוכו מופק אור. המחזה הזה יזכיר לכם בשעות הלילה את הירח האמיתי שממש מאיר לכם מתוך החדר ויציף את האווירה באור נוגה וקסום.

 

מה אתם מקבלים במארז?

עם מנורת הירח אתם למעשה מקבלים מארז הכולל דגם תלת מימד של הירח מחומרים איכותיים, מנורה המחליפה צבעים מבין 16 סך הכל ובתצורות שונות, מטען, בית מנורה ועד חצי שנה אחריות. המחיר של מנורת ירח נע בסביבות של בין 200 – 400, תלוי בפיצ'רים ובתוספות שאתם בוחרים להוסיף על פי דרישה אישית.

את התשלום תוכלו לעשות בצורה מאובטחת ובטוחה למדי דרך האתר. אפשר גם לבצע העברה בביט או בהעברה בנקאית. אם יש לכם עוד שאלות ותהיות בנוגע למוצר או לאופני התשלום השונים, תוכלו ליצור קשר טלפוני במספר שמופיע באתר.

 

בניית דגמים לדרישת הלקוח

מלבד מנורת ירח הנמצאת בחזית המהות של החברה, יש עוד מגוון דברים שהחברה יכולה להציע לכם. מבין השירותים שחברת המימד הרביעי מספקת ללקוחותיה, זה ייעוץ, עיצוב ובניה של דגמים תלת מימד מהרעיון ועד למימוש שלו פיזית. יש לכם רעיון שאתם רוצים להפיק אותו מן הכוח אל הפועל אבל אין לכם את המיומנות, הכלים והיכולת לעשות את זה בצורה שתשביע את רצונכם? פנו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לתכנון, בנייה ועיצוב של דגם דיגיטלי עד הדפסתו בצורה שלימה.

רוצים להדפיס אב טיפוס עבור מוצר שיהווה פריצת דרך בעולם התעשייה? דגם של צעצוע שחשבתם עליו זמן רב? צרו קשר עוד היום והבטיחו מוצר איכותי ושווה במחיר נוח!

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

פינוי דירות מהיר ויעיל תוך התחשבות מלאה בלקוח – המומחיות של שי פינוי דירה

כאשר מגיע הזמן לפנות דירה, רבים מחפשים פתרון מהיר, יעיל ומקצועי שיחסוך מהם זמן וטרחה. עם זאת, חשוב גם למצוא חברת פינוי שמבינה את הצרכים האישיים של הלקוח ומתחשבת בהם לאורך כל התהליך. שי פינוי דירה מביאה את שילוב המושלם של יעילות ומהירות לצד גישה אנושית וקשובה, כדי לספק ללקוחותיה את חווית הפינוי הטובה

אדריכלות
בלוג
מיזוג אוויר בתכנון אדריכלות

החשיבות של בחירת איש מיזוג איכותי בתכנון אדריכלי תבטיח התקנה ראויה של המזגנים, יעילות אנרגטית וחיסכון רב בכסף.

FLORING WOOD
בלוג
שיפור היופי של הבית שלך: מדריך שלם לאדריכלות וליטוש פרקט

בכל הנוגע ליצירת בית יפה ומזמין, לאדריכלות ולעיצוב יש תפקיד מכריע. אלמנט אחד שיכול לשפר משמעותית את האסתטיקה של חלל המגורים שלכם הוא ריצוף פרקט. השילוב של דפוסים מורכבים ומשטחים מלוטשים יכול באמת לשנות כל חדר. במדריך מקיף זה נחקור את עולם האדריכלות וליטוש פרקטים, ונספק לכם את כל המידע הדרוש ליצירת בית מהמם.

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו