בית לקניה בבנימינה – איך נבחר את הבית הנכון?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

בזמן שהרבה מאוד ישראלים מחפשים נכסים לרכישה באזור גוש דן, קרי, תל אביב, ראשון לציון, הרצליה, גבעתיים, פתח תקווה, על מנת להיות קרובים אל האזור המרכזי בישראל, הרי שישנם לא מעט ישראלים שדווקא מעדיפים לחפש בית לקניה דווקא באזורים מרוחקים יותר. הם מעדיפים ליהנות מאיכות חיים ולהתרחק מהמרכז, גם אם זה אומר שהם יצטרכו לנסוע ברכבת או ברכב בשביל להגיע בבוקר אל העבודה או בכל פעם כשירצו לצאת לבלות במסעדה או מועדון טוב במרכז הארץ.

אחד היעדים המבוקשים בשנים האחרונות היא ללא ספק היישוב בנימינה. היישוב אשר נמצא צפונית לפרדס חנה, בין כביש 4 לכביש 6, זוכה לפופולאריות רבה הן בזכות המיקום שלו והן בזכות העובדה שמדובר ביישוב עם איכות חיים מאוד גבוהה. לא במקרה הנכסים בו יקרים ומחייבים השקעה כספית משמעותית, בשביל שיהיה ניתן לעמוד בתנאי הרכישה.

כל מי שמחפש בית לקניה בבנימינה, יכול ליהנות היום ממגוון רחב של אופציות, לא רק בגלל המבחר שקיים בשוק אלא גם בזכות העובדה שישנם מתווכים שונים הפועלים באזור ויכולים לעזור בתהליך החיפוש. מדובר על מתווכים מקומיים אשר פועלים מתוך היישוב וכן מתווכים הפועלים באזור כולו, ואחראים גם על מכירת נכסים בבנימינה.

 

כיצד בוחרים בית לרכישה

כאמור, בית לקניה בבנימינה דורש השקעה כספית משמעותית. למרות הריחוק מהמרכז ואף על פי שהביקוש הוא נמוך ביחס לאזור אחרים, עדיין איכות החיים במקום, אופי וגודל הבתים, השטח עליהם הם ממוקמים, גובים מחיר המחייבים השקעה בהתאם. לכן יש צורך לדעת כיצד לבחור את הבית הנכון. אחרת אנחנו עלולים להשקיע את הכסף שלנו בצורה לא נכונה ולא חכמה.

בשביל לבחור את הבית הנכון, עלינו להתייחס אל ההשקעה משתי נקודות מבט. הראשונה תתייחס לטווח הקצר, קרי, מה בדיוק אנחנו מחפשים, מה אנחנו צריכים, מבחינת סגנון, גודל, שטח, מיקום וכדומה. השנייה תתייחס להשקעה מנקודת מבט לטווח ארוך. קרי, איך נוכל לשלם את ההשקעה ובעתיד נוכל להחזיר אותה. אם נרצה למכור את הנכס או אפילו להשכיר אותו.

לשם כך עלינו לבחון את העלויות של הבתים באזור, מגמות מחירים לאורך תקופת זמן מסוימת, עלינו ללמוד איך האזור משתנה ומתפתח ואיך זה יכול להשפיע עלינו ועל ההשקעה שלנו. בצורה כזו, נוכל להשקיע את הכסף בצורה חכמה.

 

מי יכול לעזור לנו בכך?

באופן טבעי מי שיכול לעזור הוא מתווך, סוכן נדל"ן אשר מתמחה בכלל בכל מה שקשור למכירת בתים ובפרט בבנימינה עצמה. כך אנחנו נוכל להיעזר בידע ובניסיון שלו, בשביל להבין טוב יותר את תחום הנדל"ן במקום, מחירים, סוגי נכסים, השקעות, וכמובן נוכל להיעזר בו בשביל למצוא בית לקנייה אשר יתאים לתנאים שעומדים לרשותנו ולהשקעה שאנחנו יכולים ומוכנים לבצע.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו