פרופיל אלומיניום לפרגולה קבועה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

בשנת 2014 יצאה לדרך רפורמת הפרגולות, כאשר המטרה של הרפורמה המדוברת היא להקל על אנשים לבנות פרגולות בחצרות, גינות ומרפסות. עד אז, היה צורך למעשה בהיתר בנייה כדי להקים פרגולה מכל סוג, אך בשל הרפורמה המדוברת כבר אין צורך בהיתר שכזה וכל אחד יכול להתקין פרגולה בהתאם לרצונו. כתוצאה מכך, רבים החלו לבנות פרגולות קבועות וזאת על מנת שיהיה להם מקום מוצל לשבת בו בחודשי הקיץ החמים וכן, מחסה שיעניק להם הגנה מפני הגשם בימי החורף הסוערים.

 

תהליך הקמת פרגולה קבועה

תהליך בניית פרגולה מתחיל בתכנון נכון. חשוב מאוד לחשוב על השטח שלכם ועל המטרה שלשמה מקימים פרגולה ובהתאם לכך לתכנן את הבנייה בצורה נכונה. יש לקחת בחשבון את המטרה ואת הצורך. בשלב הבא יש לבחור בצורה מושכלת את סוג הפרגולה שמעוניינים להקים. אם מדובר על פרגולה קבועה ניתן לבחור כיום פרגולה העשויה מעץ או פרגולה העשויה מאלומיניום ולכן, חשוב מאוד שתבחרו את סוג הפרגולה שאתם מעוניינים להקים. עליכם לבחור כיצד לקבע את הפרגולה שלכם, האם על ארבעה עמודי יסוד או שמא אתם מעדיפים דווקא שהפרגולה תהיה תלויה. יש להתחשב גם בנתוני השטח שלכם.

בשלב הבא יש לבחור באנשי מקצוע הטובים ביותר בתחום אשר ייקחו את המידות הרלוונטיות עבור הפרגולה שתוצב בגינה שלכם או במרפסת שלכם, יביאו את חומר הגלם הנדרש במידות המדויקות ויבנו לכם את הפרגולה המדויקת ביותר לצרכים שלכם, למקום שבו היא צריכה לעמוד ובשיטת הבנייה שבחרתם מראש. אין ספק כי מדובר על תהליך שלא יכול להתבצע באופן עצמאי. על מנת שפרגולה קבועה תהיה מספיק יציבה ואיכותית, אין ספק שחשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. חשוב לדעת כי כיום פרופיל אלומיניום לפרגולה מהווה את הבחירה הטובה ביותר עבור פרגולות קבועות.

 

למה כדאי לבחור דווקא פרופיל אלומיניום לפרגולה קבועה?

אם אתם שואלים את עצמכם מדוע כדאי לכם לבחור דווקא פרופיל אלומיניום לפרגולה קבועה, כדאי שתדעו כי פרגולה מעין זאת מבוקשת מאוד כיום של התכונות של האלומיניום. האלומיניום הוא חומר חזק ועמיד מאוד ובד בבד, קל מאוד להשתמש בו לצורך התקנת פרגולה והוא לא דורש תחזוקה מיוחדת. באלומיניום משתמשים כיום למגוון צרכים שונים בתעשייה בשל היתרונות הרבים של חומר הגלם וגם כאשר מדובר על פרגולות קבועות, פרופיל אלומיניום לפרגולה מעין זאת מהווה את הבחירה הטובה ביותר. הפרגולה המדוברת תחזיק מעמד בכל תנאי מזג האוויר ואין צורך להשקיע עלויות ומשאבים שונים בתחזוקה של הפרגולה או בשימור שלה.

ניתן למצוא כיום מגוון רחב של דגמי פרגולות אלומיניום בשוק לרבות דגמים המתבססים על צבעים ועיצובים שונים וכן גם בצורת המבנה שלהם. ניתן למצוא פרגולה המתבססת על פרופיל אלומיניום מרובע או על צורות אחרות, ניתן למצוא פרגולות על עמודים או תלויות וגם פרגולות מתכווננות. יש לבחור מבין הסוגים השונים את הפרגולה שהכי מתאימה לצרכים העומדים על הפרק.

פרופיל אלומיניום לפרגולה הופך את השימוש בפרגולה להרבה יותר יעיל ואטרקטיבי ועל כן, כאשר מדובר על פרגולה קבועה, אין ספק כי פרופיל אלומיניום לפרגולה יהווה את הבחירה הטובה ביותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
074-7765985

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

החזון שלנו

במסגרת שירותי החברה, מעניקה לכם מרובעים המרכז להיתרי בניה תהליך של בחינת המצב הרגולטורי באזור המגורים שלכם, בדיקת תכנית הבנייה שעל בסיסה אתם מתכוונים להגיש את הבקשה להיתר ועל פי הצורך סיוע בגיבוש תכנית בנייה כזאת בליווי אדריכל ומהנדס בניין. בהמשך לכך, תגבש עבורכם החברה תיק מסמכים עם כל הטפסים, התכניות והמסמכים הנדרשים על מנת להגיש בקשה לקבלת היתר בניה, כשכל הבקשה והתיק מגובשים על פי הכללים וחוקי העזר הספציפיים של הרשות המקומית הספציפית.

 

-מרובעים היתרי בניה-

התקשרו עכשיו

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונציג חוזר אלייך בהקדם!

התקשרו עכשיו